Typhoon Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Het nieuwe 2Pac album is al weer 2 weken uit maar er was nog geen topic over. Na ‘Loyal To The Game’ is dit het 12e album van 2Pac, hij heeft hem zelf natuurlijk niet gemaakt want hij is inmiddels gestorven (niet 100% zeker). Dit album is geproduceerd door onder andere LT Hutton, Sha Money XL en Swizz Beatz. Ik heb het album zelf al, en ik vind hem heel mooi. De 1e 3 nummers zijn tot nu toe mijn favoriet. Nummer 14 en 15 zaten jammer genoeg niet op mijn versie. 1 "Untouchable (Swizz Beatz Remix)" (Feat: Bone Thugs-N-Harmony) 2 "Pac's Life" (Feat: T.I. & Ashanti) 3 "Dumpin" (Feat: Hussein Fatal, Papoose, & Carl Thomas) 4 "Playa Cardz Right (Female)" (Feat: Keyshia Cole) 5 "Whatz Next" (Feat: A3 & Jay Rock) 6 "Sleep" (Feat: Young Buck & Chamillionaire) 7 "International" (Feat: Nipsey Hussle & Young Dre The Truth) 8 "Don't Sleep" (Feat: Lil Scrappy, Nutso, Yaki Kadafi, & Stormy) 9 "Soon As I Get Home" (Feat: Yaki Kadafi) 10 "Playa Cardz Right (Male)" (Feat: Ludacris & Keon Bryce) 11 "Don't Stop" (Feat: Big Syke, Yaki Kadafi, Hussein Fatal, E.D.I., Young Noble, & Stormy) 12 "Pac's Life (Remix)" (Feat: Snoop Dogg, T.I., Ashanti & Chris Starr) 13 "Untouchable" (Feat: Yaki Kadafi, Hussein Fatal & Gravy) 14 "Dear Mama (Frank Nitty Remix)" (Feat: Anthony Hamilton) (UK & JP bonus track) 15 "Scared Straight" (JP bonus track) Cover van het album: Wikipedia over Pac's Life Album. Wie hebben dit album nog meer en wat vind je ervan? Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 12 december 2006 Rapport Geplaatst: 12 december 2006 Zeker maar 2Pac leeft hoor. kijk maar naar de bewijsen. Maar zeker Pac`s Life mooi nummer echt weer top werk van hem. Reageren
Slimm Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Vreselijk! Ik kan het niet anders noemen dan verkrachting van zijn muziek. Elke track heeft een feature van artiesten die een graantje mee willen pikken van zijn dood, en dan spreek ik nog niet over de vreselijke beats etc. Zoals de single "Pac's Life" met een hysterisch klinkende Ashantie, walgelijk. Nee geef mij maar "All Eyez On Me". Er staan naar mijn mening maar een paar degelijke tracks op, waaronder idd de eerste en Sleep. Slimm Reageren
j0ry Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 hij is tog dood ik snap er niks meer Van Reageren
MNC3 Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 hij is tog dood ik snap er niks meer Van Is dat 100% zeker? Ik denk het niet. Zijn gene echte bewijsen dat hij echt dood is. En dat hij nog echt leeft ontbreekt ook nog wat. Anyway, zalige album Reageren
Juju Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 (bewerkt) Ik heb ook een paar nummers ervan gedingest, maar ik vind 't een beetje jammer. "T is niet echt 2pac meer. Alleen maar featurings enzo. Wel chille teksten en beats natuurlijk. Veel teksten zijn ook gewoon uit ouwe nummers. Bewerkt: 15 december 2006 door Juju Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 hij is tog dood ik snap er niks meer Van Als hij dood is kunnen ze toch nog wel een nieuw album maken? --- Btw ga hem binnekort wel kopen denk ik, lijkt me kk rlx.. Reageren
RobertSA Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Ik ben het met Slimm eens, dit is gewoon een klote album. Al die rappertjes waar Pac zelf nooit echt een nummer mee op zou nemen. Dit is echt een dikke afrader. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Ja, WTF doet Snoop Dogg op een album van 2PAC??? Nee, die ga ik niet kopen. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 (bewerkt) Downloaden dan. waarom kopen als je kan downloaden. de artisten lijden er heus geen verlies aan hoor. >>> Door GTA-Sheep: Downloaden is illegaal en wordt derhalve op dit forum niet besproken. Ik meldt het 1 keer gratis, de volgende is 20%<<< Ja iligaal en dan maarja ik zal er niet meer over spreken hier. Bewerkt: 15 december 2006 door Online. Reageren
Typhoon Geplaatst: 15 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Ja, WTF doet Snoop Dogg op een album van 2PAC??? Nee, die ga ik niet kopen. Wat is daar raar aan? Snoop Dogg heeft wel meer nummers met 2Pac opgenomen, bijvoorbeeld 2 of Amerikaz Most Wanted. Hij heeft ook nog live met Pac gestaan op de Live at the House of Blues. Maar dat is allang geleden natuurlijk. Al vind ik dat nummer met Snoop (Pac's Life Remix) wel wat verneukt. Opzich is het album wel leuk om naar te luisteren maar zoals Slimm zei 'liever All Eyez On Me', dat blijft toch het mooiste album. Reageren
LBG Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Hij is gewoon dood, mensen zeggen ook nog dat Elvis leeft, is hetzelfde verhaal eigenlijk. En op die sites met die ''bewijzen'' dat Tupac nog zou leven is de helft van al die dingen verzonnen, bijvoorbeeld de tijd van zijn dood. Ze zeggen daar dat hij om 04:03 ofzo is dood gegaan allen omdat hun dat goed uitkomt met die bewijzen. En ik ben het met Slimm eens dat zijn muziek VEEL beter was toen hij nog leefde. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Hij is gewoon dood, mensen zeggen ook nog dat Elvis leeft, is hetzelfde verhaal eigenlijk. En op die sites met die ''bewijzen'' dat Tupac nog zou leven is de helft van al die dingen verzonnen, bijvoorbeeld de tijd van zijn dood. Ze zeggen daar dat hij om 04:03 ofzo is dood gegaan allen omdat hun dat goed uitkomt met die bewijzen.En ik ben het met Slimm eens dat zijn muziek VEEL beter was toen hij nog leefde. Ja maar van Elvis dat is alle maal een stuk duidelijker hem begrafenis is bij hem denk ik wel door gegaan en in hem graf zit er geen bars in alsof het lijkt of er iemand uit is gekomen denk ik. Reageren
LBG Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Daar hebben ze weer andere ''bewijzen''. Reageren
Dwayne Forge Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Daar hebben ze weer andere ''bewijzen''. Ok ga ik ff doorlezen maar Elvis zou denk ik nu wel dood zijn denk ik en 2Pac is pas 35. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.