Jump to content

Kinderen in GTA IV?

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

• Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272

Recommended Posts

Geplaatst:

PS: dat san andreas moet gta 4 zijn, SORRY!!!!

>>> Door Lantyz: gefikst<<<

Wat vinden jullie?

Ik zou Kiezen voor nee

• Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

25

• Rensch

14

• JasonStatham

10

• 2fast{0}

10

Geplaatst:

Tis san andreas tis een game en eworden daar wel anderen gasten neer geschoten dus waarom geen kinderen.

Geplaatst:
Tis san andreas tis een game en eworden daar wel anderen gasten neer geschoten dus waarom geen kinderen.

Tja, ieder zn mening

Geplaatst:

Nee, geen kinderen, dat is niks. Van mij mogen er best speeltuinen en pleintjes in GTA komen, maar de kinderen zelf niet. Dan weet ik nog niet of ik überhaupt de game wel ga kopen. Kinderen erin zal zeker klanten kosten.

Geplaatst:

De spellen van vandaag krijgen nog geen kritiek genoeg zeker?

Persoonlijk vind ik het ook wel wat overdreven, dat kinderen afmaken.

Langst de enen kant vind ik "yvea0" zijn mening ook wel kloppen, maar ik heb toch wel op nee gestemd.

Geplaatst:

Ik heb op Nee gestemd en ik zal zeggen waarom als Rockstargames kinderen erin gaat zetten dan denk ik dat ze echt problemen krijgen en het zou ook niet voor de jeugd zijn om kinderen neer te schieten zoals je mischien vorig jaar gehoord hebt hebben heel wat mensen GTA na gedaan zoals mensen doodschieten en een auto jatten als er kinderen zouden invoorkomen ja dat zou wel echt te grof zijn stel je voor je schiet met een sniper een jongetje van 5 jaar zn kop eraf zou niet echt bij het spel passen ja we zijn wel gewend aan oudere mensen kapot te knallen maar kinderen nee, dat gaat mij echt te ver

:cya:

Geplaatst:

Ik heb op ja gestemd. Kinderen op straat maakt het straat beeld realistischer.

Maar ze moeten het zo maken,zodra jij een pistool op ze richt dat het kind zo hadr weg rend dat je of haar gewoon weg niet kan doodschieten.

en als jij er met auto aan komt schuren dat die kinderen opzij springen.

Nou vind ik het zelf niet erg om kinderen en dieren dood te schieten,maar deze hier boven genoemde oplossing werkt wel als je geen klanten kwijt wil raken.

Geplaatst:

Ik heb natuurlijk op nee gestemd. Ik zou het dan niet eens kopen. En daar zullen er wel heel wat mensen mee eens zijn. Dus als R* slim is, doen ze het niet. Dieren zou dan in principe nog nét gaan, maar ja is ook niet zo leuk. :N

Geplaatst:

Ja, want zoals al gezegd wordt het veel realistischer.. Zou wel lachen zijn als er een hoop kinderen van een school oversteken en dat je er dan zo effe overheen scheurt :puh: Want waarom zou het grof zijn? Ten eerste: Je kunt ook volwassenen vermoorden, ten tweede: 'T is maar een spelletje :bonk:

Geplaatst:

Ja dat lijkt me laggen . En als ik ze over rij boeid dat me ook niet . In alle gta's kun je ook oude vrouwen overrijden dus wat maakt het uit ;):schater:

Geplaatst: (bewerkt)

Ik vind oude omaatjes en opaatjes wel wat grover.

want als je kinderen van 12 T/M 17 jaar erin zet (kinderen is ruim begrip kan van 1 jaar tot 18 jaar)vind ik vrij normaal als je kijkt naar de leeftijd van mensen op het forum (ik ben 15 dus ook kind) kan het best :cab:

EDIT: het lijkt me wel leuk als er in beeld komt te staan: You're Are A Good Man, You don't shoot children. en dus kan je ze niet neerschieten

Bewerkt: door Da Phoenix
Geplaatst: (bewerkt)

Lijkt me tof, maar niet verantwoord! Maar heb toch het laatste gekozen!

Bewerkt: door Rekam

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...