Jump to content

Kinderen in GTA IV?


yvea0

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

  1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

    • Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272


Recommended Posts

  • Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    25

  • Rensch

    14

  • JasonStatham

    10

  • 2fast{0}

    10

De figuren in GTA IV zijn gewoon fictief, ik zou dus niet weten waarom bejaarden en kinderen een probleem in GTA IV kunnen zijn. GTA IV zal iniedergeval veel realistischer worden met bejaarden en kinderen in de game. Toch denk ik dat er geen bejaarden en kinderen in GTA IV voor zullen komen. Sommige mensen hebben nou eenmaal enige moeite realiteit en fictie uit elkaar te houden, waardoor misschien wel aanstoot wordt gegeven voor bepaalde daden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou heel realistisch zijn, maar voor mij hoeft dat niet... Zo'n ouwe bejaarde die overreden wordt, of een baby in de buggy... Nee, dat hoeft voor mij dus echt niet... Tenminste, niet op straat. Een bejaarde achter een bulletproof raam vind ik wel ok, dat soort dingen...

NB: Moet het in de poll ook niet IV zijn, ipv San Andreas? :puh:

>>> Door Dutchy3010: Je hebt gelijk _O_, veranderd :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

natuurlijk als er kinderen in de game zouden komen dan zouden die niet elke dag of toch niet op elk uur op de straten mogen lopen.

want in de week hebben die normaal school dus zullen de kinderen alleen s'avonds rond lopen en in de weekends de hele dag.

en dan moeten er ook nog scholen komen, dat bij mijn weten niet in de vorige GTA's zit.

en als de scholen dan uit zijn, dan moeten er natuurlijk ook van die gele schoolbussen rond rijden. dus als er kinderen zouden komen in het spel dan gaat er toch ook wat veel aan vooraf.

maar ja we zullen wel zien hé 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Bejaarden waaren er al zoals je ziet maar kinderen niet.

Het zal wel leuk zijn al had Nicko een klein neefje dat je hem in bepaalde missie's moet beschermen.

En nu antwoord: Ja het zal fantastich zijn als er kinderen en bejaarden zijn!.

Dan kan je nog eens echt laggen Naar het gedrag van de kinderen die over straat lopen :puh:

The GTA man

Link to comment
Delen op andere websites

nou waarom geen kinderen dan lijkt mij wel vet om die neer te knallen ofzo

kijk in sa dan knuppel je tog ook weerloze bejaarden in elkaar en shiet je ze overhoop ofniet dan zo ken je het ook bekijke :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb maar op 'nee' gestemd. Grootste reden is omdat dit al bevestigd is door Rockstar zelf, nadat sommigen dachten een kind in de trailer te kunnen zien. Sommigen reageerden hierop vrij kwaad, omdat dit niet goed zou zijn voor de jeugd. Hierom heeft Rockstar gezegd dat dit geen kind was, maar een misvatting.

Een andere reden is omdat dit gewoon triest is; de zwakkeren doden.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb maar op 'nee' gestemd. Grootste reden is omdat dit al bevestigd is door Rockstar zelf,

Waar dan? Wanneer? Bron?

ik vind dat het erin moeten komen omdat het veel realistischer wordt!

Link to comment
Delen op andere websites

nou waarom geen kinderen dan lijkt mij wel vet om die neer te knallen ofzo

kijk in sa dan knuppel je tog ook weerloze bejaarden in elkaar en shiet je ze overhoop ofniet dan zo ken je het ook bekijke :bonk:

Ja, maar die oudje sin sa zijn sterk _O_ . Ik was er is door kapot geslagen. Kinderen mogen best komen, vind ik even sadistisch als bejaarden...

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet vrijwel zeker dat er geen kinderen komen in gtaIV want het is nergens voor nodig. rockstar zou dus onondig problemen krijgen. het lijkt me wel erg dom als je persee kinderen wil afknallen. volgende is natuurlijk niet siriues bedoelt voor de mensen die et dachten: als je zonodig kinderen wil afknallen gebruik dan je irritante broertje of zusje :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb natuurlijk op nee gestemd. Ik zou het dan niet eens kopen. En daar zullen er wel heel wat mensen mee eens zijn. Dus als R* slim is, doen ze het niet. Dieren zou dan in principe nog nét gaan, maar ja is ook niet zo leuk. :N

hoezo zouden dieren net gaan,wat maakt het uit dat je dieren neerschiet, beter dan mensen neerschieten..op dieren schieten is toch ook leuk ipv. mensen..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bang voor die mensen die optie 3 hebben gekozen :? Wat zijn jullie echt ermee van plan :ch:

Optie 2 klopt niet =.= wie dat gekozen heeft is net zo dom als die van optie 3.

Kinderen horen in principe niet thuis in GTA. Om vervolgens het leven van kinderen zo abrupt te beindigen klopt niet.

Bejaarden zitten er in principe al in (Kijk maar in de country steden van GTA SA).

Ik heb voor optie 1 gekozen omdat het simpelweg gewoon de normaalste keus is.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...