Jump to content

Kinderen in GTA IV?


yvea0

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

  1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

    • Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272


Recommended Posts

  • Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    25

  • Rensch

    14

  • JasonStatham

    10

  • 2fast{0}

    10

Toch zouden er kinderen kunnen inzitten!

Mensen die de trailer onderzochte hebben spreken over, en ze laten het zien op de trailer... maar jammer genoeg vind ik net dat framepje niet :(

Kijk zelf maar eens en oordeel:

http://www.youtube.com/watch?v=l8igjbKYZMI

op min 6

ze doen net alsof het niks nieuws is als er kinderen in zitten...

maar kvraag me af of het een kind is. tis nogal vaag en bovendien loopt die in de schaduw.

Link to comment
Delen op andere websites

Toch zouden er kinderen kunnen inzitten!

Mensen die de trailer onderzochte hebben spreken over, en ze laten het zien op de trailer... maar jammer genoeg vind ik net dat framepje niet :(

Kijk zelf maar eens en oordeel:

http://www.youtube.com/watch?v=l8igjbKYZMI

op min 6

ze doen net alsof het niks nieuws is als er kinderen in zitten...

maar kvraag me af of het een kind is. tis nogal vaag en bovendien loopt die in de schaduw.

Deze foto is net voordat het zogenaamde kind in de schaduw staat.

Zoals je kunt zien is het ''kind'' net zo groot als je duidelijkte volwassene ernaast.

Ook zie je dooradat ze nog in de zon staat dat ze helemaal niet op een kind lijkt en al behoorlijk grote tieten heeft.

Verder weet ik zeker dat er geen kinderen in komen want hierdoor zou het spel in bepaalde landen niet eens uit mogen komen. Ook door mogelijke rechtzaken en dat ze het zelf te ver vinden gaan etc. zullen er zoiezo geen kinderen inkomen.

Bejaarden heb je wel tot nou toe dacht ik in elke GTA en in de trailer heb ik er weer wat gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het uberhaupt vet vinden.

Lijkt me wel schattig.

Zo'n peuter dat met der moeder in der hand loopt :)

Maar er zijn altijd weer zieke geesten

Die dan die kinderen gaan dood knallen.

Zucht zucht zucht :duh:

Of zon kindje met een vader in de achtbaan.

Ik zou het trouwens ook wel vet vinden als er dieren in zaten

Maar dat er iets is gemaakt dat die snel wegrennen

zodat je ze niet neerkunt schieten :)

Stijn :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het uberhaupt vet vinden.

Lijkt me wel schattig.

Zo'n peuter dat met der moeder in der hand loopt :)

Maar er zijn altijd weer zieke geesten

Die dan die kinderen gaan dood knallen.

Zucht zucht zucht :duh:

Of zon kindje met een vader in de achtbaan.

Ik zou het trouwens ook wel vet vinden als er dieren in zaten

Maar dat er iets is gemaakt dat die snel wegrennen

zodat je ze niet neerkunt schieten :)

Stijn :bier:

In de trailer kon je vogels zien en dan niet de vogels uit vorige delen die niet eens op vogels leken maar het waren echte duiven die op beelden gingen zitten.

Ze kunnen het toch moeilijk maken dat als je met sniper op een vogel schiet dat die dan niet dood gaat, met een lucktbuks gaan die beesten nog dood (vraag me niet hoe ik dit weet :$ ).

En ik weet wel zeker dat jij als er kinderen in zaten dat jij minstens 1 keer om uit te proberen er 1 neer zou schieten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

Het zou het straatbeeld idd wel goed realistisch maken,

Maar toch is het pittig hard om effskes je gun te legen in het koppie van een 8 jarig meisje!!!!

Of op een zebra pad een Kinderwagen aan gord te rijden,

Dat doe je niet- :N dan maar iets minder realistisch

Link to comment
Delen op andere websites

hop in de kofferbak met dat kind kinderen+kofferbakfunctie=kidnappen

haha wa wil je er dan mee doen, losgeld vragen?

ik denk dat er geen kinderen in komen, het bied geen meerwaarde voor de gameplay. :N

en het is net iets te realistisch...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben bang voor die mensen die optie 3 hebben gekozen :? Wat zijn jullie echt ermee van plan :ch:

Optie 2 klopt niet =.= wie dat gekozen heeft is net zo dom als die van optie 3.

Kinderen horen in principe niet thuis in GTA. Om vervolgens het leven van kinderen zo abrupt te beindigen klopt niet.

Bejaarden zitten er in principe al in (Kijk maar in de country steden van GTA SA).

Ik heb voor optie 1 gekozen omdat het simpelweg gewoon de normaalste keus is.

Ik vind jouw post een beetje discriminerend overkomen. Mensen die optie 2 of 3 kiezen, zijn per definitie dom? Ik denk dat deze uitspraak meer over jouw zegt, en wel dat je erg kortzichting bent. Tentweede wat defineer jij onder "normaal" ? Menssen die geen regeltjes tekst euh... kinderen neer willen knallen in GTA ? En tenderde, ik blijf het zeggen, waarom zouden kinderen toch zo erg zijn in GTA? Kom op, het is een stukje programmeertaal, niets meer en niets minder. Je vreest er toch niet voor dat onze GTA vrienden, welke fanatiek kinderen neerschieten, dit ook in real-life gaan doen ? Ik geef toe dat we in een vreemde maatschappij leven, maar als mensen het echte leven en cyberleven niet kunnen scheiden, horen die dan zowiezo al niet lang achter slot en grendel te zitten ?

Link to comment
Delen op andere websites

Vind je dan ook dat Niko in GTAIV kinderen seksueel moet kunnen misbruiken? Want ja.. het zijn maar stukjes tekst. Een stukje programmeertaal.

Ik vind wel dat je ergens een lijn moet trekken hoor.

Link to comment
Delen op andere websites

maar als mensen het echte leven en cyberleven niet kunnen scheiden, horen die dan zowiezo al niet lang achter slot en grendel te zitten ?

Hier ben ik het zowiezo mee eens, maar je begrijpt natuurlijk ook wel dat je ze pas achter slot en grendel kan gooien nadat er wat gebeurd. Ook snap je zelf wel dat als kinderen meespelen het alleen maar negatief kan beinvloeden.

Persoonlijk zie ik graag kinderen en dieren in GTA IV, zolang ze niet vermoord/mishandeld hoeven te worden in missies denk ik dat iedereen gewoon in hun waarde word gelaten. Overigens kan ik altijd slapen, ook als ik perongeluk een kind heb dood gereden in GTA.

@NilsHolgersson

Ik heb voor de grap weleens GTA gespeelt met de vriend van me moeder, maar dan gewoon rondjes rijden door SA... Het is een gevoelige man, de eerste keer dat hij perongeluk iemand overreed brak zijn hart... :7

Der is een lijn getrokken, door die lijn zijn er in San andreas geen dieren, geen kinderen en geen sex.

Deze maatschapij onwikkelt snel, ik vraag me af of we al voorbereid zijn om de lijn een beetje verder te zetten... Echter denk ik dat sex met -18 nooit in een game gepubliceert mag worden, ook niet in de toekomst.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...