Jump to content

Kinderen in GTA IV?


yvea0

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

  1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

    • Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272


Recommended Posts

Nee, geen kinderen, dat is niks. Van mij mogen er best speeltuinen en pleintjes in GTA komen, maar de kinderen zelf niet. Dan weet ik nog niet of ik überhaupt de game wel ga kopen. Kinderen erin zal zeker klanten kosten.

Hoezo dat? het is toch eigenlijk ook niet normaal dat je volwassene neerschiet?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    25

  • Rensch

    14

  • JasonStatham

    10

  • 2fast{0}

    10

nou'ja geen kinderen zou er leuk uitzien maar dan krijgen we weer ruzie met de dinges :puh:

^_^

dinges, je bedoelt jack tompson?

Thompson mag nie eens meer Take Two aanklage,..die had toch die rechtzaak verloren.. maja de esbr gaat idd moeilijk doen en met dieren krijg je weer de PETA enzo

esbr? PETA?

Link to comment
Delen op andere websites

hele discusie over nisk eigelijk, waarom laten ze het niet zoals het nu is, geen kinderen en wel een aantal bejaarden over straat lopen. dan is iedereen toch tevreden?? je merkt waarschijnlijk niet eens dat er geen kinderen inzitten of mist iemand ze wel in SA bijv.?? :S

Link to comment
Delen op andere websites

nou'ja geen kinderen zou er leuk uitzien maar dan krijgen we weer ruzie met de dinges :puh:

^_^

dinges, je bedoelt jack tompson?

Thompson mag nie eens meer Take Two aanklage,..die had toch die rechtzaak verloren.. maja de esbr gaat idd moeilijk doen en met dieren krijg je weer de PETA enzo

esbr? PETA?

hij bedoelt ESRB..staat voor Entertainment Software Rating Board, die geven dus de 18+ ratings enzo aan spellen. PETA is de People for the Ethical Treatment of Animals, komen op voor dieren dus maar ik denk niet dat die zich met videospellen bezig houden.

Link to comment
Delen op andere websites

PETA is de People for the Ethical Treatment of Animals, komen op voor dieren dus maar ik denk niet dat die zich met videospellen bezig houden.

Wel dus als er dreigen dieren in games te worden gestopt en ze daarin kunnen worden afgeknald. Dat is weer zielig voor die beestjes. Het afschieten van negers en cubanen is veel politiek correcter dan die paar kippen... :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

hahahaha dat is idd weer waar :puh:

laat ze maar lkkr zeiken, dat spel komt er tog wel!! of ze het leuk vinden of niet. hoeveel games zijn er wel niet waar je dieren enzow af moet maken, kijk maar naar The elders scroll, Oblivion. om maar een voorbeeld te noemen.. daar moet jij bij wijze van spreken dieren doodmaken om zelf in leven te blijven..

Link to comment
Delen op andere websites

Iedereen komt wel hardstikke hard uit de kast ineens he?

Alsof het iemand wat kan schelen, een kind is gewoon een volwassene die 50% verkleint is, en die vervolgens hand in hand met mammie loopt. Gezellig toch?

Als de hoofdrol-speler ook kinderen kan krijgen met zijn vrouw word GTA misschien educatief ook !!!

Mensen die express kinderen zouden doodschieten zijn ook niet geestelijk gestoord, zolang ze het maar ingame doen. GTA is een goed spel om je even af te reageren, en dingen te doen die god heeft verboden.

Een kind verkrachten hoort niet bij afreageren, even voordat men mij verkeerd begrijpt :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn jullie wel allemaal 18 jaar en ouder -_-

'T is echt verschrikkelijk lomp om kinderen af te schieten! Ik snap nog niet eens dat jullie erbij komen :s

als er in gta 4 kinderen komen wie zegt dan dat je ze allemaal neer moet schieten? :? en is het dan niet zo erg om gewone mensen neer te schieten en bejaarde? :?

HET IS MAAR EEN GAME KOM OP ZEG!!! :N

en zo is GTA nu eenmaal als je het zielig vindt om mensen neer te schieten ga dan de sims of een ander spel doen maar alsjeblieft dan geen GTA dat is niet erg goed voor jou!!!!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Zijn jullie wel allemaal 18 jaar en ouder -_-

'T is echt verschrikkelijk lomp om kinderen af te schieten! Ik snap nog niet eens dat jullie erbij komen :s

als er in gta 4 kinderen komen wie zegt dan dat je ze allemaal neer moet schieten? :? en is het dan niet zo erg om gewone mensen neer te schieten en bejaarde? :?

HET IS MAAR EEN GAME KOM OP ZEG!!! :N

en zo is GTA nu eenmaal als je het zielig vindt om mensen neer te schieten ga dan de sims of een ander spel doen maar alsjeblieft dan geen GTA dat is niet erg goed voor jou!!!!!!

Gast, natuurlijk knal ik mensen kapot in GTA. Dat is het spel ... maar kinderen is gewoon niet ethisch verantwoord. (Als je dat woord niet kent moet je 't ff opzoeken op internet) En het is vrij logisch dat je ze kapot knalt, als je dat niet doet ... waarom zouden ze er dan kinderen in stoppen??? Oja :puh: (ik wil ff bijdehand zijn, sorry) -> je zegt tegen mij, misschien is het spel niet goed voor jou ... maar wie is hier de 14 jarige :tu:

Voor de rest bemoei ik me maar niet meer met dit topic als ik niet eens fatsoenlijk m'n mening kan geven. :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dit altijd zo'n domme discussie

Kijk at er eerst voor topics waren

Dieren in GTA en dan de reacties er op.

NEEEEEEEEEE GEEN DIEREN NEERSHIETEN DAS ECHT TE GROF!!

ik begrijp dat gewoon niet ik zou het erger vinden als ik een mens had dood geschoten als dat ik een beest dood schiet

En dan nu kinderen en bejaarden

je kan al bejaarden doodschieten en jah kinderen what's the big deal

Je schiet toch al mensen dod en het blijft een game dus voor mij is dit hetzelfde

Ik weet niet hoe het met jullie zit maar ik krijg zeker niet de neiging om iemand in het echt neer te knallen

HAHA btw je krijgt dan eerder kill frenzy's of rampages als die kinderen hand in hand lopen heb je er twee in een klap

Bewerkt: door Rickos
Link to comment
Delen op andere websites

Zo te zien zijn de meeste hier onder ons nog zelf heel jong en hebben ze nog geen kinderen.

Ze zullen wel anders spreken éénmaal ze ouder zijn en zelfs kinderen lopen hebben.

Bij mij zijn mijn kinderen heilig, je blijft er af.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...