Jump to content

Kinderen in GTA IV?


yvea0

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

  1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

    • Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272


Recommended Posts

Zo de caps-lock knop is hier de laatste tijd nogal blijven haken zie ik? :puh:

En het is een beetje overdreven ja. Bejaarde zaten er sowieso al in vanaf gta 3, en zitten ook in gta 4 want je kan er al zien lopen in trailer 1.

Het blijft een spel, en het is geen simulatie spel..verre van eigenlijk ook al gaan ze voor meer realisme. Als je volwassenen dood in het spel, ga je dat ook niet opeens in het echt doen. Dus als je een kind zou vermoorden in het spel, dan ben je opeens gestoord? Ja die arme neppe ouders van dat arme neppe kind in dat spel zullen dan heel verdrietig zijn.. kom op zeg elk mens weet toch dat het niet echt is. En als je een spel niet van de werkelijkheid kan onderscheiden hoor je ze niet te spelen. Mensen van 18 jaar en ouder (de eigenlijke doelgroep) weten toch heus wel dat dit in het echt natuurlijk niet kan en mag..de meeste jongere trouwens ook wel.

Maar om niet zo veel gezeik te krijgen en dat weer een spel te krijgen dat een AO rating krijgt zal Rockstar ze er waarschijnlijk toch niet in doen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    25

  • Rensch

    14

  • JasonStatham

    10

  • 2fast{0}

    10

moeilijk aan ene kant is het raar om kinderen neer te schieten en aan andere kant wat is het verschil tussen kind van 12 of 18 in GTA, ik heb voor nee gestemt tis me wat te grof :puh:

postal2.gif

in postal 2 kon je een kat op je gun doen en dan weg schieten of je broek ''unzippeee'' en mensen onderzeiken ^_^

honden zaten er ook in, maar kinderen weet ik niet, volgens mij niet

postal2.jpg

ook kon je benzine over mensen doen en dan met je lucifer de boel in de fik doen :schater::eten:

stel je voor dat screen 2 kinderen zijn die je in de fik steekt >.< dus nee dankje

en zie screen 1 ''watch for psyco assholes'' , wereld zit vol met gekke mensen en met spel GTA+kinderen wat gaan die mensen dan doen ? krijgen allemaal gekke ideeën. alleen het spel counterstrike source krijgt in duitsland al critiek door ''bloed'' (ze willen dat als je iemand ''dood'' schiet dat je geen bloed ziet en dat de enemy zich overgeeft op de grond met z'n handen achter zijn rug) :s als R* kinderen gaat toevoegen word het helemaal chaos :puh:

R* krijg dan gelijk rechtzaken en al dat soort crap dus laat maar zitten en laat het gewoon zoals het nu is

voor mensen die geinteresseerd zijn http://en.wikipedia.org/wiki/Postal_III Postal III

Bewerkt: door tK414
Link to comment
Delen op andere websites

moeilijk aan ene kant is het raar om kinderen neer te schieten en aan andere kant wat is het verschil tussen kind van 12 of 18 in GTA, ik heb voor nee gestemt tis me wat te grof :puh:

in postal 2 kon je een kat op je gun doen en dan weg schieten of je broek ''unzippeee'' en mensen onderzeiken ^_^

honden zaten er ook in, maar kinderen weet ik niet, volgens mij niet

ook kon je benzine over mensen doen en dan met je lucifer de boel in de fik doen :schater::eten:

stel je voor dat screen 2 kinderen zijn die je in de fik steekt >.< dus nee dankje

en zie screen 1 ''watch for psyco assholes'' , wereld zit vol met gekke mensen en met spel GTA+kinderen wat gaan die mensen dan doen ? krijgen allemaal gekke ideeën. alleen het spel counterstrike source krijgt in duitsland al critiek door ''bloed'' (ze willen dat als je iemand ''dood'' schiet dat je geen bloed ziet en dat de enemy zich overgeeft op de grond met z'n handen achter zijn rug) :s als R* kinderen gaat toevoegen word het helemaal chaos :puh:

R* krijg dan gelijk rechtzaken en al dat soort crap dus laat maar zitten en laat het gewoon zoals het nu is

voor mensen die geinteresseerd zijn http://en.wikipedia.org/wiki/Postal_III Postal III

Ja daarom is bij gta ook altijd als je de taal op duits zet dat je geen bloed meer hebt in het spel.

En ja, dieren zijn al zo vaak geweest in spellen die je kon vermoorden, dus het punt zie ik niet waarom dat niet in gta zou kunnen.

Ik weet niet of kinderen eerder in een spel zaten..die je kon vermoorden dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Kinderen in GTA IV vermoorden!?

Nee toch? Dadelijk ga je kinderen in werkelijkheid aanranden :duh:

Niet slim van R*, maar het is allang bekendgemaakt dat er GEEN kinderen in

GTA IV zal komen :dans:

Joepie!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb voor de eerste gekozen, omdat ik het zielig vind. want als er van die kleine kleuters zijn en je zit midden in een gevecht, en je raakt zo'n kleuter, want dat is toch zielig? en wat denk je van de bejaarden? zomaar neer schieten? dat doe je toch niet.

Nava :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb voor de eerste gekozen, omdat ik het zielig vind. want als er van die kleine kleuters zijn en je zit midden in een gevecht, en je raakt zo'n kleuter, want dat is toch zielig? en wat denk je van de bejaarden? zomaar neer schieten? dat doe je toch niet.

Nava :cya:

bejaarden zaten al in vorige gtas, dus die heb jij waarschijnlijk ook al lang dood geschoten in een spel :duh:

maar ik vind dieren te overdreven het blijf maar een game vind ik ze moeten het niet TE!! maken. :D

dieren erger dan mensen? ik denk toch echt dat een virtueel mensenleven beeindigen erger zou moeten zijn dan dat van dieren. en er hebben al lang dieren in spellen gezeten die je ook kon vermoorden en daar werd niks van gezegd. Als je problemen gaat maken over het vermoorden in spellen zou je dat eerder over het vermoorden van mensen moeten doen dan van dieren als je logisch nadenkt.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb Ja, Ik ZOU DAT VET GAAF TOF VINDEN! gestemd, dat vind ik wel een beetje overdreven, maar kinderen maken het wel allemaal heel realistisch. Neem nou Boiling Point, als je daar een kind neer schiet is het ook niet zo grof vind ik

Link to comment
Delen op andere websites

ja van mij mag het ook wel, maar dan niet dat het er net zo lomp uit ziet als bij volwassenen. Dus niet als je het hoofd er af schiet dat er dan een straaltje bloed omhoog spuit...

of nou ja dat je helemaal niet het hoofd eraf kan schieten ^_^

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me vet tis maar game dus wrom niet en kan tog wel een keertje proberen als het niks is volgende gta tog niet?? gif it a try zal ik zeggen ik koos het laatste

Zo makkelijk gaat dat niet. Rockstar maakt dat minder wist etc... ;)

Mij maakt het niks uit eigenlijk. Rockstar die is heus niet zo dom om iets te zetten wat andere mensen niet mogen. Tjah tuurlijk kunnen er dingen inzitten die minder leuk zijn.

Maar een missie om bijv. een kind te redden ofzo lijkt me wel tof.

Dus:

Als je kinderen op straat tegenkomt die je kan knallen, dat vind ik niet goed.

Maar als een kind in een missie zit en je moet hem helpen vind ik dat goed. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het wel grappig kinderen die je kan overhoopschieten.. lijkt me ook wel grappig als er kinderen met wapens op straat lopen en die gewoon mensen neerschieten.. het maakt het spel ook wat echter vind ik. in de echte wereld zie je toch ook niet alleen maar volwassenen lopen? :bonk:

Bewerkt: door rubensanti
Link to comment
Delen op andere websites

Als je dat er in doet moet het spel volgens mij wel ouder worden dan 18+.... :?

Anders kun je de gruwelijkste dingen doen met een oma of een jong kind.

Lijkt mij opzig wel grappig maar het hoeft ook weer niet perse. Dan mogen er van mij eerder dieren inkomen in plaats van een oud omaatje of een arm kind.

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dat er in doet moet het spel volgens mij wel ouder worden dan 18+.... :?

Anders kun je de gruwelijkste dingen doen met een oma of een jong kind.

Lijkt mij opzig wel grappig maar het hoeft ook weer niet perse. Dan mogen er van mij eerder dieren inkomen in plaats van een oud omaatje of een arm kind.

hun zetten het alleen int spel he ;) In hoeverre jij wilt gaan om hun van de aardbol te vagen dat is jouw fantasie. dat wil niet zeggen dat rockstar je daar toe wilt leiden. Je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt dus. Als jij het fijn vind om een oma helemaal aan flarde te schieten dan doe je dat.. vind je dat nie fijn dan laat je ze gewoon met rust

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...