Jump to content

Kinderen in GTA IV?


yvea0

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

  1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

    • Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272


Recommended Posts

  • Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    25

  • Rensch

    14

  • JasonStatham

    10

  • 2fast{0}

    10

Ik zou het wel vet vinden, alleen ik hoop niet dat we dan een Manhunt 2 krijgen, en ik hoop vooral niet dat de game dan verboden wordt in Nederland. Ik denk ook dat GTA IV een stukje realistischer is dan bijv. SA, en dat kinderen er niet zijn om vermoord te worden maar er meer zijn om vermoord te kunnen worden.

Link to comment
Delen op andere websites

Het hoefd van mij helemaal niet. Het voegd ten eerste niks toe aan de game en zoals PatrickW al zei: het zal nog meer emoties oproepen als het vermoorden van Volwassenen in een game. Dus het lijkt me een uiterst slecht plan als ze er bejaarden en kinderen 'in pleuren'

Link to comment
Delen op andere websites

Het hoefd van mij helemaal niet. Het voegd ten eerste niks toe aan de game en zoals PatrickW al zei: het zal nog meer emoties oproepen als het vermoorden van Volwassenen in een game. Dus het lijkt me een uiterst slecht plan als ze er bejaarden en kinderen 'in pleuren'

nogmaals bejaarden hebben er altijd al in gezeten, dus het is niet vernieuwend DAT ze ook in gta 4 zitten, want dat zitten ze al sowieso. Kinderen daarentegen kan bij sommige mensen inderdaad een verkeerde snaar raken, rockstar heeft dit zelf al beseft toen gta 3 aan het maken waren, waar oorspronkelijk ook kinderen in voor zouden komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Kinderen??!! Neej, Rockstar zou dat toch nooit doen? Dat zou gewoon BRUUT zijn om kinderen dood te knallen en hun bloed overal zien druipen daar kunnen ze toch voor worden aangeklaagd?? Ook al is dat niet het geval dan zou ik alsnog geen kinderen in het spel willen zien. Bij GTA:SA hadden ze vogels toch onsterfelijk gemaakt i.v.m dierenbescherming? Nou, als DAT zelfs niet mag dan mag kinderen doodschieten al helemáál niet !

Link to comment
Delen op andere websites

Kinderen??!! Neej, Rockstar zou dat toch nooit doen? Dat zou gewoon BRUUT zijn om kinderen dood te knallen en hun bloed overal zien druipen daar kunnen ze toch voor worden aangeklaagd?? Ook al is dat niet het geval dan zou ik alsnog geen kinderen in het spel willen zien. Bij GTA:SA hadden ze vogels toch onsterfelijk gemaakt i.v.m dierenbescherming? Nou, als DAT zelfs niet mag dan mag kinderen doodschieten al helemáál niet !

ik weet niet of dat ivm dierenbescherming was hoor. Want je kan in zoveel spellen dieren doodschieten..dieren zijn minder erg dan mensen als je het goed bekijkt, dus waarom zouden ze in GTA dieren vermoorden verbieden..

Link to comment
Delen op andere websites

In GTA word het een bloedbad als je mensen vermoord en het zou geen mooi gezicht zijn als je een dood kind in een bloedbad ziet liggen, nietwaar? Ook al is het een spel, zoals veel van jullie weten kan een spel ook vies en ranzig zijn waaronder GTA dus. In beide trailers heb ik tot nu toe ook geen kinderen gezien, of heb ik fout gekeken? Ook in de screenshots is geen enkel zicht van een kind gezien...

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk nie da R* zo stom is om dr kindere in te steke

ze wille et wel nog kunne verkope eh

>>> Door PatrickW: Er zijn wat letters op de grond gevallen, wil je ze zelf even weer op de goede plek zetten:

ttnnnhnn 8) <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...