Jump to content

Kinderen in GTA IV?


yvea0

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

  1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

    • Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272


Recommended Posts

Ik zou het wel leuk vinden maar dan dat Niko bijvoorbeeld zegt dat hij het niet kan doen netzoals in Scarface :puh:

en dat dat kind dan toch dood gaat omdat er toevallig iets naast z'n voet explodeerde. of dat het kind de explosie overleeft of dat je moet wachten tot het kind is weggelopen. of dat je een kind aan wilt rijden en dat je auto stil blijft hangen. kortom ik denk dat jouw mogelijkheid niet is uit te voeren, ookal is het goedbedoelt.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    25

  • Rensch

    14

  • JasonStatham

    10

  • 2fast{0}

    10

Als je dat er in doet moet het spel volgens mij wel ouder worden dan 18+.... :?

Anders kun je de gruwelijkste dingen doen met een oma of een jong kind.

Lijkt mij opzig wel grappig maar het hoeft ook weer niet perse. Dan mogen er van mij eerder dieren inkomen in plaats van een oud omaatje of een arm kind.

hun zetten het alleen int spel he ;) In hoeverre jij wilt gaan om hun van de aardbol te vagen dat is jouw fantasie. dat wil niet zeggen dat rockstar je daar toe wilt leiden. Je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt dus. Als jij het fijn vind om een oma helemaal aan flarde te schieten dan doe je dat.. vind je dat nie fijn dan laat je ze gewoon met rust

Het gaat er om hoe ze het kunnen doen...Gta is 18+! Nou en...Niemand houdt zich eraan.

Mischien gaan kleine kinderen dat dan echt doen bijvoorbeeld. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dat er in doet moet het spel volgens mij wel ouder worden dan 18+.... :?

Anders kun je de gruwelijkste dingen doen met een oma of een jong kind.

Lijkt mij opzig wel grappig maar het hoeft ook weer niet perse. Dan mogen er van mij eerder dieren inkomen in plaats van een oud omaatje of een arm kind.

hun zetten het alleen int spel he ;) In hoeverre jij wilt gaan om hun van de aardbol te vagen dat is jouw fantasie. dat wil niet zeggen dat rockstar je daar toe wilt leiden. Je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt dus. Als jij het fijn vind om een oma helemaal aan flarde te schieten dan doe je dat.. vind je dat nie fijn dan laat je ze gewoon met rust

Het gaat er om hoe ze het kunnen doen...Gta is 18+! Nou en...Niemand houdt zich eraan.

Mischien gaan kleine kinderen dat dan echt doen bijvoorbeeld. :Y

jaa kleine kinderen gaan het echt doen. heel veel kleine kinderen zijn ook al in het echt in de vs met shotguns in hun handen gesignaleerd..vaak joyriden ze dan ook en slepen mensen uit hun auto's, na het spelen van gta 3, vs of sa. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je dat er in doet moet het spel volgens mij wel ouder worden dan 18+.... :?

Anders kun je de gruwelijkste dingen doen met een oma of een jong kind.

Lijkt mij opzig wel grappig maar het hoeft ook weer niet perse. Dan mogen er van mij eerder dieren inkomen in plaats van een oud omaatje of een arm kind.

hun zetten het alleen int spel he ;) In hoeverre jij wilt gaan om hun van de aardbol te vagen dat is jouw fantasie. dat wil niet zeggen dat rockstar je daar toe wilt leiden. Je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt dus. Als jij het fijn vind om een oma helemaal aan flarde te schieten dan doe je dat.. vind je dat nie fijn dan laat je ze gewoon met rust

Het gaat er om hoe ze het kunnen doen...Gta is 18+! Nou en...Niemand houdt zich eraan.

Mischien gaan kleine kinderen dat dan echt doen bijvoorbeeld. :Y

jaa kleine kinderen gaan het echt doen. heel veel kleine kinderen zijn ook al in het echt in de vs met shotguns in hun handen gesignaleerd..vaak joyriden ze dan ook en slepen mensen uit hun auto's, na het spelen van gta 3, vs of sa. :duh:

ach ja die amerikanen toch ze kunnen gewoon niet normaal functieoneren in nederland doen ze dat soort dingen toch ook niet na het spelen van een video-spelletje(afgezien dan van het feit dat je hier niet zo makkelijk aan wapens komt).
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Als je dat er in doet moet het spel volgens mij wel ouder worden dan 18+.... :?

Anders kun je de gruwelijkste dingen doen met een oma of een jong kind.

Lijkt mij opzig wel grappig maar het hoeft ook weer niet perse. Dan mogen er van mij eerder dieren inkomen in plaats van een oud omaatje of een arm kind.

hun zetten het alleen int spel he ;) In hoeverre jij wilt gaan om hun van de aardbol te vagen dat is jouw fantasie. dat wil niet zeggen dat rockstar je daar toe wilt leiden. Je bent vrij om te gaan en staan waar je wilt dus. Als jij het fijn vind om een oma helemaal aan flarde te schieten dan doe je dat.. vind je dat nie fijn dan laat je ze gewoon met rust

Het gaat er om hoe ze het kunnen doen...Gta is 18+! Nou en...Niemand houdt zich eraan.

Mischien gaan kleine kinderen dat dan echt doen bijvoorbeeld. :Y

jaa kleine kinderen gaan het echt doen. heel veel kleine kinderen zijn ook al in het echt in de vs met shotguns in hun handen gesignaleerd..vaak joyriden ze dan ook en slepen mensen uit hun auto's, na het spelen van gta 3, vs of sa. :duh:

ach ja die amerikanen toch ze kunnen gewoon niet normaal functieoneren in nederland doen ze dat soort dingen toch ook niet na het spelen van een video-spelletje(afgezien dan van het feit dat je hier niet zo makkelijk aan wapens komt).

Er heeft ooit een man in Amerika iemand vermoordt door GTA VC

Link to comment
Delen op andere websites

Er heeft ooit een man in Amerika iemand vermoordt door GTA VC

jaja had zeker net iemand voor hem de laatste VC uit de rekken gehaald :schater:

hahaha

maar ik denk dat het reuze meevalt dat mensen geobsedeerd raken door gta.

er zijn maar enkele gevallen en miljoenen mensen spelen gta, en daarbij:

er moet wel een steekje bij je los zitten om zoiets te doen he ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Er heeft ooit een man in Amerika iemand vermoordt door GTA VC

jaja had zeker net iemand voor hem de laatste VC uit de rekken gehaald :schater:

hahaha

maar ik denk dat het reuze meevalt dat mensen geobsedeerd raken door gta.

er zijn maar enkele gevallen en miljoenen mensen spelen gta, en daarbij:

er moet wel een steekje bij je los zitten om zoiets te doen he ^_^

en hoogstwaarschijnlijk komt het niet door het spel, maar om strafvermindering te krijgen of wat dan ook geven ze maar een spel de schuld :puh: kunnen ze weer leuk bedrijven aanklagen in amerika, gezien dat een hobby daar is :puh:

en ja sowieso is er al iets goed mis in je hoofd als je door een spel iemand gaat vermoorden..of dát je iemand vermoord sowieso :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las laatst in de krant dat je door GTA SA te spelen, slechter gaat rijden ... iig als je je rijbewijs hebt he ^^

Ze hadden een aantal proefpersonen ongeveer 4u lang GTA SA laten spelen en daarna op de weg gezet in het echt ... ze reden 2x zo lomp!

Het was iig een bewijs dat spellen wel degelijk effect op je hebben ... niet dat je naar buiten loopt en een kind of bejaard neerknalt ... maar je wordt er bijv. wel aggresiever door ... tijdelijk dan (het blijkt dat je het zelf ook niet in de gaten hebt, maar snauw jij je moeder af en toe niet af als ze je stoort terwijl jij een missie aan het doen bent ;) Als je zegt: nee ... dan lieg je :puh:) Iig draaien sommige mensen daardoor helemaal door ... maar bij die mensen zit 9 van de 10x toch al een steekje los :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik las laatst in de krant dat je door GTA SA te spelen, slechter gaat rijden ... iig als je je rijbewijs hebt he ^^

Ze hadden een aantal proefpersonen ongeveer 4u lang GTA SA laten spelen en daarna op de weg gezet in het echt ... ze reden 2x zo lomp!

Het was iig een bewijs dat spellen wel degelijk effect op je hebben ... niet dat je naar buiten loopt en een kind of bejaard neerknalt ... maar je wordt er bijv. wel aggresiever door ... tijdelijk dan (het blijkt dat je het zelf ook niet in de gaten hebt, maar snauw jij je moeder af en toe niet af als ze je stoort terwijl jij een missie aan het doen bent ;) Als je zegt: nee ... dan lieg je :puh:) Iig draaien sommige mensen daardoor helemaal door ... maar bij die mensen zit 9 van de 10x toch al een steekje los :)

dat van dat rijden is wel lomp..als je erop let zou het je rijden niet moeten beinvloeden..

en nee ik snauw dan nooit mn moeder af want ze komt nooit mn kamer zo binnenlopen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik las laatst in de krant dat je door GTA SA te spelen, slechter gaat rijden ... iig als je je rijbewijs hebt he ^^

Ze hadden een aantal proefpersonen ongeveer 4u lang GTA SA laten spelen en daarna op de weg gezet in het echt ... ze reden 2x zo lomp!

Het was iig een bewijs dat spellen wel degelijk effect op je hebben ... niet dat je naar buiten loopt en een kind of bejaard neerknalt ... maar je wordt er bijv. wel aggresiever door ... tijdelijk dan (het blijkt dat je het zelf ook niet in de gaten hebt, maar snauw jij je moeder af en toe niet af als ze je stoort terwijl jij een missie aan het doen bent ;) Als je zegt: nee ... dan lieg je :puh:) Iig draaien sommige mensen daardoor helemaal door ... maar bij die mensen zit 9 van de 10x toch al een steekje los :)

dat van dat rijden is wel lomp..als je erop let zou het je rijden niet moeten beinvloeden..

en nee ik snauw dan nooit mn moeder af want ze komt nooit mn kamer zo binnenlopen :puh:

Ik wel dan komt ze naar boven en dan doet ze me deur open en dan kijkt ze ffuh en dan gaat ze weg zonder me deur dicht te doen :duh:

ouders kunnen tog zo irritant zijn :N

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...