Jump to content

Kinderen in GTA IV?


yvea0

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

  1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

    • Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272


Recommended Posts

  • Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    25

  • Rensch

    14

  • JasonStatham

    10

  • 2fast{0}

    10

Ik denk net aan Bioshock..en zie net de video review ervan. En daar zitten dus ook kinderen in, zoals je ook in de demo ervan kan zien. Als je zo'n klein meisje erin vermoord..levert je het zelfs iets op! Maar je hebt in dat spel ook de keuze om ze te laten leven. Dus dat het niet in gta zou mogen is onzin..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk net aan Bioshock..en zie net de video review ervan. En daar zitten dus ook kinderen in, zoals je ook in de demo ervan kan zien. Als je zo'n klein meisje erin vermoord..levert je het zelfs iets op! Maar je hebt in dat spel ook de keuze om ze te laten leven. Dus dat het niet in gta zou mogen is onzin..

Die meisjes zijn wel eng! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar de Trailers kijkt en naar de screenshots zie ik nog nergens bejaarden of kinderen !

dus voor zover denk ik nog dat er geen kinderen of bejaarden in komen en dat het gwoon een spel word met alleen maar volwassenen ,maar dit keer zijn er wel veel meer verschillende want in SA zag ik in 1 min wel 10 dezelfde mensen rondlopen

Link to comment
Delen op andere websites

de bejaarden in de vorige GTA zijn ook zo nep.

tydens de rellen na de missie Riot zag ik ze altyd vegten

eentje viel zelfs wat GS-members aan.

endie members begonnen te rennen :duh:

Ja he , maar ik heb nog nergens een bejaarde gezien in GTA IV wat ik tot nu toe gezien heb

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind dat die vrouw op deze screen wel veel op een bejaarde lijkt.

ze lijkt veel op die bejaarde uit GTA SA in die rooie kleding

ik heb het over die bij die politieauto

allahar2.png

edit:@hieronder: wat doe je??

Bewerkt: door GTA-fan2
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk net aan Bioshock..en zie net de video review ervan. En daar zitten dus ook kinderen in, zoals je ook in de demo ervan kan zien. Als je zo'n klein meisje erin vermoord..levert je het zelfs iets op! Maar je hebt in dat spel ook de keuze om ze te laten leven. Dus dat het niet in gta zou mogen is onzin..

Jamaar in dat spel zijn die meisjes f*cking evil. Die helpen uiteindelijk namelijk heel de wereld naar de ondergang. En btw krijg je die meisjes niet zo makkelijk dood hoor ;) want die guards zijn nou niet echt wat je noemt: makkelijk te mollen! En de kinderen in IV hebben geen guards met enorme drilboren aan één arm naast zich lopen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar de Trailers kijkt en naar de screenshots zie ik nog nergens bejaarden of kinderen !

dus voor zover denk ik nog dat er geen kinderen of bejaarden in komen en dat het gwoon een spel word met alleen maar volwassenen ,maar dit keer zijn er wel veel meer verschillende want in SA zag ik in 1 min wel 10 dezelfde mensen rondlopen

bejaarden zitten er wel in, net zoals in elke gta vanaf 3. Als je trailer 1 vertraagt kijk zie je er geloof ik een paar bij dat stukje dat er heel veel mensen voorbij lopen bij times square.

@hierboven: ga naar imageshack.us, daar kan je het plaatje gratis uploaden, en krijg je er links voor om hem hierop te zetten. je e-mail adres hierzetten is niet zo heel slim :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je naar de Trailers kijkt en naar de screenshots zie ik nog nergens bejaarden of kinderen !

dus voor zover denk ik nog dat er geen kinderen of bejaarden in komen en dat het gwoon een spel word met alleen maar volwassenen ,maar dit keer zijn er wel veel meer verschillende want in SA zag ik in 1 min wel 10 dezelfde mensen rondlopen

bejaarden zitten er wel in, net zoals in elke gta vanaf 3. Als je trailer 1 vertraagt kijk zie je er geloof ik een paar bij dat stukje dat er heel veel mensen voorbij lopen bij times square.

@hierboven: ga naar imageshack.us, daar kan je het plaatje gratis uploaden, en krijg je er links voor om hem hierop te zetten. je e-mail adres hierzetten is niet zo heel slim :puh:

Oke bedankt :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem vergroot zeg maar wat jullie ervan vinden?

Wel of geen bejaarde ?

spa0064zv9.th.jpg

graag een mening wat jullie ervan vinden :puh: ?

- ik weet het niet zeker ze ziet er wel een beetje oud uit maar hoeft geen bejaarde te zijn

ik zou het echt niet weten

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem vergroot zeg maar wat jullie ervan vinden?

Wel of geen bejaarde ?

spa0064zv9.th.jpg

graag een mening wat jullie ervan vinden :puh: ?

- ik weet het niet zeker ze ziet er wel een beetje oud uit maar hoeft geen bejaarde te zijn

ik zou het echt niet weten

Ik ook niet, maar is die man daar bij dat trapje nu wat tegen dat muurtje op aant lopen of lijkt dat maar zo..? Het lijkt ook of ze allemaal iets in hun hand hebben.. Een leeg zakje ofzo..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...