Jump to content

Kinderen in GTA IV?

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

• Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb op ja gestemd. Kinderen op straat maakt het straat beeld realistischer.

Maar ze moeten het zo maken,zodra jij een pistool op ze richt dat het kind zo hadr weg rend dat je of haar gewoon weg niet kan doodschieten.

en als jij er met auto aan komt schuren dat die kinderen opzij springen.

Nou vind ik het zelf niet erg om kinderen en dieren dood te schieten,maar deze hier boven genoemde oplossing werkt wel als je geen klanten kwijt wil raken.

Kan ik zelf niks meer aan toe voegen. Ik heb voor het onderste gestemd!

• Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

25

• Rensch

14

• JasonStatham

10

• 2fast{0}

10

Geplaatst:

Ik heb ook op ja gestemd! Dat lijkt me echt vet. En wie zegt dat kinderen aardiger zijn dan volwassenen?

Ik vind het geen probleem om in GTA IV kinderen te hebben.

Boris H.

Geplaatst:

Nee die wil ik er niet in, en nee die komen er ook zeker niet in voor.

Waarom niet?

Er word al ophef over gemaakt dat je at random mensen kan neer-knuppelen/schieten/steken etc.

Als de Hot Coffee mod al erg was wat is dit dan wel niet?

Een PvDA lid (Dijsselbloem) noemde Bully al een "pest game", de 2e kamer gaat uit zijn pan wanneer er zoiets komt.

En Rockstar is niet achterlijk.. :*D

Geplaatst:

hey,

het zou vreselijk zijn om kinderen in Gta te zetten.als dit zo was zou m'n enorm veel kritiek hebben op het spel en zou het zelfs niet uitgegeven mogen worden.Daar ben ik vrijwel zeker van.

er mogen van mij kinderen rondlopen maar die zouden zeker een functie moeten hebben dat ze niet doodgaan.

Greetz

Geplaatst:
Ja, want zoals al gezegd wordt het veel realistischer.. Zou wel lachen zijn als er een hoop kinderen van een school oversteken en dat je er dan zo effe overheen scheurt :puh: Want waarom zou het grof zijn? Ten eerste: Je kunt ook volwassenen vermoorden, ten tweede: 'T is maar een spelletje :bonk:

Ja daarom dan word het veel realistischer en het is maar een spelletje.

Geplaatst:

Op de laatste gestemt natuurlijk. Kinderen stabben.. 8)

Agressie moet je toch ergens kwijt en de leeftijdsgrens maakt niets uit ja. Ze verkopen toch alles in de gameshop.

Geplaatst: (bewerkt)

Dat hoort gewoon niet! hoe kom je erbij? in real life ga je tog ook geen kogel door een baby's hoofdje jagen?Om op zo een idee te komen ben je laag gevallen denk ik.T'is maar een spel ja OK maar het mag niet te realistish worden ook,Als er kinderen komen in GTA IV zou dit verbannen zijn in toch een aantal landen hoor.GTA moet nog een goede naam blijven houden? toch?

IB

Op de laatste gestemt natuurlijk. Kinderen stabben..

Agressie moet je toch ergens kwijt en de leeftijdsgrens maakt niets uit ja. Ze verkopen toch alles in de gameshop.

Absoluut ON mee eens hoor,begrijp wel dat je je argressie kwijt wilt maar dan toch niet op kinderen! in real life toch niet.

Het is en blijft een spel maar met andere gevolgen.Somige kunnen de switch niet maken van "Gamer" naar "Normaal mens" als hij de console heeft uitgeschakeld...

Ik begrijp jullie gewoon niet,wat gaan jullie dan doen als er geen kinderen inzitten? mods? oh mensen DENK EENS GVD GOED NA! Real life simulatie=echte levens nabootsingen.

"eerste missie"

Go kill Mary-Beth Williams...

je word op pad gezonden met een molotov,je taak is om mary uit te scheklen,het kind is pas amper 2 jaar oud en heeft het leven nog niet verkend.nu is je taak om dat kind te vermoorden.

**** you dude dat vind ik afgrijselijk...

Bewerkt: door ICE BANANA
Geplaatst:

Ik heb op 'Ja, Ik ZOU DAT VET GAAF TOF VINDEN!' gestemt. 'Ja' is ook al genoeg, maar omdat er geen andere optie was... Het is wel realistischer als er ook kinderen in het spel zitten. Eigenlijk is GTA Vice City Stories de eerste GTA waar een kind, of beter gezegd: een baby, in voorkomt, namelijk Mary-Beth Williams. Er lopen wel geen kinderen op straat maar het is een begin. Ik zou het ook niet erg vinden als er geen kinderen inzitten, maar het zou wel leuk zijn. Het zou wel erg realistisch zijn als er in GTA San Andreas in de ghetto's van Los Santos spelende, herrieschoppende kinderen aanwezig zouden zijn, die bijvoorbeeld vluchten voor de politie ofzo. :puh:

Geplaatst:

Het zou natuurlijk wel een stuk realistischer zijn als er kinderen voor kwamen in Grand Theft Auto IV.

Er zijn natuurlijk genoeg redenen om kinderen uit de game te laten.

Een game als Bully komt al ''moeilijk'' in de winkel terecht laat staan een game waarin kinderen dood kunnen worden geschoten of op een andere manier kunnen worden afgetuigd.

En om nou kinderen in de game te laten voorkomen en ze dan vervolgens als doden wezens te laten rondlopen lijkt me ook geen goed plan. Dit zou de game een beetje verpesten.

Naar mijn mening kunnen ze kinderen en dieren beter weg laten uit de Grand Theft Auto reeks. Gewoon om problemen te voorkomen. Het lijkt me overigens ook niet leuk hoor.

Blink

Geplaatst:

ik heb zelf geleerd dat je geen kinderen mag slaan(en schieten en dat soort dingen)

dus ik stem nee het is zielig om ff een kindje neer te schietten

warom niet?

* er valt niet veel van te stelen

* het is zielig voor het kindje en zijn ouders

* veel mensen vinden het bruut(ben er 1 van)

warom wel?

omdat dan het gezegde van : het is net zo makkelijk als snoep van een kind stelen erg letterlijk word genomen? :?

oordeel:

het is een spel dus maak het niet te realistisch :)

Geplaatst:

Als er geen kinderen in mogen, zouden ze er in nederland alle negers ook uit het spel moet filteren.

Want alles wat een kleurtje heeft,dat word in nederland heilig verklaard.

Dus stop er gewoon kinderen in (misschien met een cheat)

vanaf gta 3 zitten er toch ook al vogels in die je dood kunt schieten.

En het lijkt me wel retevet,gewoon met de auto over zo'n groepje kinderen heen raggen :puh:

(en ik wil nog wel leraar worden op een basisschool)

Geplaatst:

het zou inderdaad veel realistischer zijn, maar dan niet met kleine inderen van 2 jaar oud, maar met tieners (12-18jaar)

Geplaatst:

Ik moet er absoluut niet aan denken, zie je pedofielen al met de hot coffee mod paar kinderen ******. :t Is gewoon ziek om kinderen dood te gaan rijden omdat het zo "leuk" is, gaat gewoon te ver.

Maar het zal er zowiezo nooit van komen omdat R* ook niet gek is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...