Jump to content

Kinderen in GTA IV?


yvea0

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

  1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

    • Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272


Recommended Posts

Volges mij is het wel een bejaarde ... grijs haar, kromme rug ... dus ik zeg: :tu:

Maaruhm, ik denk niet dat het wonderbaarlijk zal zijn dat ze erin zitten. In de voorgaande delen zaten ze er ook in. Kinderen zou wel wonderbaarlijk zijn (maar dat doen ze toch niet)

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    25

  • Rensch

    14

  • JasonStatham

    10

  • 2fast{0}

    10

In GTA III beta waren eigenlijk kinderen maar die zijn eruit gezet.

In zelfs een vamn de betamissies moest je een sgoolbus met kinderen oplazen.

mooiii dat die eruit is :)

hey dat lijkt bijna letterlijk een post van mij een paar maanden geleden :puh:

goed opgelet :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat is echt te zielig. Het spel word dan zoiezo 18 + denk ik.

bejaarde zijn toch +18 :clown: (dat bedoel je niet weet het)

Kindjes vermoorden is beetje triest

triest? ja in het echt wel. vermoorden in het algemeen in het echt ook. in spellen moet het volgens mij echt niet uit maken. in films enzo woorden er ook kinderen vermoord. in andere spellen zitten ook kinderen die je kan vermoorden, zoals in bioshock. het is maaar een spel, en de mensen die het horen te spelen (18+) maar ook mensen vanaf 12/13 jaar horen toch echt wel te weten dat zulke dingen in het echt niet kunnen, en zo niet ben je sowieso niet goed in je hoofd en ligt het niet aan het spel dat je misschien rare dingen gaat doen maar aan de persoon..en er kan natuurlijk niet voor die paar uitzonderingen van rare mensen rekening worden gehouden bij het maken van grote spellen en films.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat is echt te zielig. Het spel word dan zoiezo 18 + denk ik.

bejaarde zijn toch +18 :clown: (dat bedoel je niet weet het)

Kindjes vermoorden is beetje triest

triest? ja in het echt wel. vermoorden in het algemeen in het echt ook. in spellen moet het volgens mij echt niet uit maken. in films enzo woorden er ook kinderen vermoord. in andere spellen zitten ook kinderen die je kan vermoorden, zoals in bioshock. het is maaar een spel, en de mensen die het horen te spelen (18+) maar ook mensen vanaf 12/13 jaar horen toch echt wel te weten dat zulke dingen in het echt niet kunnen, en zo niet ben je sowieso niet goed in je hoofd en ligt het niet aan het spel dat je misschien rare dingen gaat doen maar aan de persoon..en er kan natuurlijk niet voor die paar uitzonderingen van rare mensen rekening worden gehouden bij het maken van grote spellen en films.

B4rt :puh: Nogmaals (hek al eerder gezegd) --> de kindjes in Bioshock spelen uiteindelijk bij langerna niet zo'n onschuldige rol als dat ze in IV zouden krijgen (als het erin zou zitten) ... Daarbij krijg je bij Bioshock niet te zien HOE jouw personage de Little Sisters vermoord. Heb je het spel?

Om te zeggen dat je in een spel kinderen wel af mag knallen vind ik nogal naïef. Het is moeilijk uit te leggen waarom het in een spel ook niet normaal is om kinderen kapot te knallen. Het heeft iets met ethiek te maken maar zelf kan ik er met m'n geheugen niet bij om lekker eens 6 jarige meisjes (a.k.a. Little Sisters uit Bioshock) kapot te knallen die ik op straat in GTA IV tegenkom. Al zullen de kinderen een hoop pixels zijn, toch is het niet verantwoord om ze erin te zetten. Ik vind het zelf nogal lastig dat ik zelf geen echte verklaring kan geven waarom het niet juist zou zijn, maar wat klinkt nu minder gezond:

-kom laat ik eens lekker op straat kinderen kapot knallen

-kom laat ik eens lekker m'n xbox360 op starten om vervolgens kinderen kapot te knallen

Ik vind het beide een beetje sick-minded klinken. De eerste misschien meer dan de ander, maar toch!

Dit is natuurlijk mijn mening en probeer je voor de rest niet te overtuigen ^^ (ik zeg dit omdat ik al eerder mijn mening heb laten horen en vervolgens een hoop gezeik op me af kreeg van mensen :puh:)

Bewerkt: door Rensch
Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat is echt te zielig. Het spel word dan zoiezo 18 + denk ik.

bejaarde zijn toch +18 :clown: (dat bedoel je niet weet het)

Kindjes vermoorden is beetje triest

triest? ja in het echt wel. vermoorden in het algemeen in het echt ook. in spellen moet het volgens mij echt niet uit maken. in films enzo woorden er ook kinderen vermoord. in andere spellen zitten ook kinderen die je kan vermoorden, zoals in bioshock. het is maaar een spel, en de mensen die het horen te spelen (18+) maar ook mensen vanaf 12/13 jaar horen toch echt wel te weten dat zulke dingen in het echt niet kunnen, en zo niet ben je sowieso niet goed in je hoofd en ligt het niet aan het spel dat je misschien rare dingen gaat doen maar aan de persoon..en er kan natuurlijk niet voor die paar uitzonderingen van rare mensen rekening worden gehouden bij het maken van grote spellen en films.

B4rt :puh: Nogmaals (hek al eerder gezegd) --> de kindjes in Bioshock spelen uiteindelijk bij langerna niet zo'n onschuldige rol als dat ze in IV zouden krijgen (als het erin zou zitten) ... Daarbij krijg je bij Bioshock niet te zien HOE jouw personage de Little Sisters vermoord. Heb je het spel?

Om te zeggen dat je in een spel kinderen wel af mag knallen vind ik nogal naïef. Het is moeilijk uit te leggen waarom het in een spel ook niet normaal is om kinderen kapot te knallen. Het heeft iets met ethiek te maken maar zelf kan ik er met m'n geheugen niet bij om lekker eens 6 jarige meisjes (a.k.a. Little Sisters uit Bioshock) kapot te knallen die ik op straat in GTA IV tegenkom. Al zullen de kinderen een hoop pixels zijn, toch is het niet verantwoord om ze erin te zetten. Ik vind het zelf nogal lastig dat ik zelf geen echte verklaring kan geven waarom het niet juist zou zijn, maar wat klinkt nu minder gezond:

-kom laat ik eens lekker op straat kinderen kapot knallen

-kom laat ik eens lekker m'n xbox360 op starten om vervolgens kinderen kapot te knallen

Ik vind het beide een beetje sick-minded klinken. De eerste misschien meer dan de ander, maar toch!

Dit is natuurlijk mijn mening en probeer je voor de rest niet te overtuigen ^^ (ik zeg dit omdat ik al eerder mijn mening heb laten horen en vervolgens een hoop gezeik op me af kreeg van mensen :puh:)

WAUW,jij hebt net mijn gedachten gelezen,zo denk ik er tot op de letter gelijk met jou over

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dat is echt te zielig. Het spel word dan zoiezo 18 + denk ik.

bejaarde zijn toch +18 :clown: (dat bedoel je niet weet het)

Kindjes vermoorden is beetje triest

triest? ja in het echt wel. vermoorden in het algemeen in het echt ook. in spellen moet het volgens mij echt niet uit maken. in films enzo woorden er ook kinderen vermoord. in andere spellen zitten ook kinderen die je kan vermoorden, zoals in bioshock. het is maaar een spel, en de mensen die het horen te spelen (18+) maar ook mensen vanaf 12/13 jaar horen toch echt wel te weten dat zulke dingen in het echt niet kunnen, en zo niet ben je sowieso niet goed in je hoofd en ligt het niet aan het spel dat je misschien rare dingen gaat doen maar aan de persoon..en er kan natuurlijk niet voor die paar uitzonderingen van rare mensen rekening worden gehouden bij het maken van grote spellen en films.

B4rt :puh: Nogmaals (hek al eerder gezegd) --> de kindjes in Bioshock spelen uiteindelijk bij langerna niet zo'n onschuldige rol als dat ze in IV zouden krijgen (als het erin zou zitten) ... Daarbij krijg je bij Bioshock niet te zien HOE jouw personage de Little Sisters vermoord. Heb je het spel?

Om te zeggen dat je in een spel kinderen wel af mag knallen vind ik nogal naïef. Het is moeilijk uit te leggen waarom het in een spel ook niet normaal is om kinderen kapot te knallen. Het heeft iets met ethiek te maken maar zelf kan ik er met m'n geheugen niet bij om lekker eens 6 jarige meisjes (a.k.a. Little Sisters uit Bioshock) kapot te knallen die ik op straat in GTA IV tegenkom. Al zullen de kinderen een hoop pixels zijn, toch is het niet verantwoord om ze erin te zetten. Ik vind het zelf nogal lastig dat ik zelf geen echte verklaring kan geven waarom het niet juist zou zijn, maar wat klinkt nu minder gezond:

-kom laat ik eens lekker op straat kinderen kapot knallen

-kom laat ik eens lekker m'n xbox360 op starten om vervolgens kinderen kapot te knallen

Ik vind het beide een beetje sick-minded klinken. De eerste misschien meer dan de ander, maar toch!

Dit is natuurlijk mijn mening en probeer je voor de rest niet te overtuigen ^^ (ik zeg dit omdat ik al eerder mijn mening heb laten horen en vervolgens een hoop gezeik op me af kreeg van mensen :puh:)

WAUW,jij hebt net mijn gedachten gelezen,zo denk ik er tot op de letter gelijk met jou over

Danku ^^

Maar ik zat laatst nog ergens aan te denken:

Waarom schaften ze vroeger Carmageddon af? Tis toch maar een spel?

Waarom moest de hot coffee mod uit SA gehaald worden? Tis toch maar een spel?

Waarom heeft R* de missie waarbij je een gebouw in GTA III moest vernietigen met een vliegtuig eruit gehaald? Tis toch maar een spel?

En zo kan ik nog even doorgaan ;) Zo dus ook met kindjes afknallen in GTA IV :)

Link to comment
Delen op andere websites

Danku ^^

Maar ik zat laatst nog ergens aan te denken:

Waarom schaften ze vroeger Carmageddon af? Tis toch maar een spel?

Waarom moest de hot coffee mod uit SA gehaald worden? Tis toch maar een spel?

Waarom heeft R* de missie waarbij je een gebouw in GTA III moest vernietigen met een vliegtuig eruit gehaald? Tis toch maar een spel?

En zo kan ik nog even doorgaan ;) Zo dus ook met kindjes afknallen in GTA IV :)

Hahah Goed gezegd. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik zat laatst nog ergens aan te denken:

Waarom schaften ze vroeger Carmageddon af? Tis toch maar een spel?

Waarom moest de hot coffee mod uit SA gehaald worden? Tis toch maar een spel?

Waarom heeft R* de missie waarbij je een gebouw in GTA III moest vernietigen met een vliegtuig eruit gehaald? Tis toch maar een spel?

En zo kan ik nog even doorgaan ;) Zo dus ook met kindjes afknallen in GTA IV :)

Omdat die ouderwetse lui van de regering het niet vonden kunnen :puh:

En die hot coffee mod is omdat het spel eerst was gericht/werd gespeeld door jongeren waarvoor zulke beelden niet zijn toegestaan zeg maar, dat stukje uit het spel was gewoon niet voor de doelgroep als voor een spel als gta bestemd. Er zijn zelfs spellen die alleen maar..zegmaar om wat er in die hot coffee mod gebeurt draaien, en dan niet zo met kleren aan en alles als bij gta :puh: en die zijn niet illegaal, maar dat komt omdat die duidelijk voor een heeeelee andere doelgroep zijn bestemd.

Over die missie uit gta 3..wist ik btw niet..vooral omdat er maar 1 vliegtuigje in de uiteindelijke gta 3 zit waarmee je nauwelijks kan vliegen :puh: maar met die missie beledig je het leed van een hele grote groep mensen, dat is heel anders dan kinderen in een spel. (over dat bioshock trouwens, ja ik heb het spel, maar het blijven kinderen en het blijft zo dat JEZELF de keuze hebt om ze te vermoorden, of je dit nou precies ziet of niet) de doelgroep van dat spel en gta 4 (18+) moet toch zelf echt wel in kunnen zien dat je kinderen niet in het echt mag vermoorden. Net als je volwassenen en bejaarden niet mag vermoorden, maar die zitten ook al lang in gta. Als ze kinderen in gta zouden zetten heb je nog altijd zelf de keuze wat je ermee doet.

Ook al denk ik zelf nog steeds niet dat ze kinderen in gta zullen doen om eventueel gezeik te voorkomen. Want wat andere spellen wel zouden kunnen maken, krijgen ze bij gta gezeik over..die Jack Thompson bijvoorbeeld, die richtte zich echt de hele tijd puur op gta.

Link to comment
Delen op andere websites

Maar ik zat laatst nog ergens aan te denken:

Waarom schaften ze vroeger Carmageddon af? Tis toch maar een spel?

Waarom moest de hot coffee mod uit SA gehaald worden? Tis toch maar een spel?

Waarom heeft R* de missie waarbij je een gebouw in GTA III moest vernietigen met een vliegtuig eruit gehaald? Tis toch maar een spel?

En zo kan ik nog even doorgaan ;) Zo dus ook met kindjes afknallen in GTA IV :)

Omdat die ouderwetse lui van de regering het niet vonden kunnen :puh:

En die hot coffee mod is omdat het spel eerst was gericht/werd gespeeld door jongeren waarvoor zulke beelden niet zijn toegestaan zeg maar, dat stukje uit het spel was gewoon niet voor de doelgroep als voor een spel als gta bestemd. Er zijn zelfs spellen die alleen maar..zegmaar om wat er in die hot coffee mod gebeurt draaien, en dan niet zo met kleren aan en alles als bij gta :puh: en die zijn niet illegaal, maar dat komt omdat die duidelijk voor een heeeelee andere doelgroep zijn bestemd.

Over die missie uit gta 3..wist ik btw niet..vooral omdat er maar 1 vliegtuigje in de uiteindelijke gta 3 zit waarmee je nauwelijks kan vliegen :puh: maar met die missie beledig je het leed van een hele grote groep mensen, dat is heel anders dan kinderen in een spel. (over dat bioshock trouwens, ja ik heb het spel, maar het blijven kinderen en het blijft zo dat JEZELF de keuze hebt om ze te vermoorden, of je dit nou precies ziet of niet) de doelgroep van dat spel en gta 4 (18+) moet toch zelf echt wel in kunnen zien dat je kinderen niet in het echt mag vermoorden. Net als je volwassenen en bejaarden niet mag vermoorden, maar die zitten ook al lang in gta. Als ze kinderen in gta zouden zetten heb je nog altijd zelf de keuze wat je ermee doet.

Ook al denk ik zelf nog steeds niet dat ze kinderen in gta zullen doen om eventueel gezeik te voorkomen. Want wat andere spellen wel zouden kunnen maken, krijgen ze bij gta gezeik over..die Jack Thompson bijvoorbeeld, die richtte zich echt de hele tijd puur op gta.

Die laatste alinea ben ik het met je eens ... voorgaande blijf ik zeggen: nou en? tis toch maar een spel! :puh: Ik zeg nogmaals dat ik het zelf ook niet echt duidelijk kan uitleggen. Maar kijk nog eens naar die vergelijking die ik neerzetten met mensen kapot schietne op straat of in een spel ... beide klinken gruwelijk. Zo zie je bijvoorbeeld dat de kranten VOL stonden met het nieuws over ene Jesse van 5 ofzoiets die vermoord was. Terwijl als er een volwassen iemand vermoord is, het een klein kopje krijgt en vervolgens wordt er nooit meer over gepraat :puh: En zo kun je die vergelijking meer maken. (kijk maar eens naar al die fondsen die de kinderen steunen enzo. Je ziet zelden een fonds die volwassenen steunt ---> < help dit kind > en niet < help deze volwassene > snappie ^^ ) het is gewoon niet juist om kinderen in zo'n spel te proppen om ze kapot te schieten. En waarom niet kan ikzelf ook niet echt uitleggen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

(kijk maar eens naar al die fondsen die de kinderen steunen enzo. Je ziet zelden een fonds die volwassenen steunt ---> < help dit kind > en niet < help deze volwassene > snappie ^^ ) het is gewoon niet juist om kinderen in zo'n spel te proppen om ze kapot te schieten. En waarom niet kan ikzelf ook niet echt uitleggen :puh:

ehmm..ik denk dat er meer fondsen zijn die mensen (dus kinderen en volwassenen samen) dan kinderfondsen zijn hoor :puh: de meeste fondsen zijn er voor een bepaalde groep mensen, maar vaak niet leeftijdsgebonden.

en je in het echte leven is het een kind vermoorden ernstiger, omdat die nog een heel leven voor zich hebben. dat kan je van fictieve figuren in een spel niet zeggen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...