Jump to content

Kinderen in GTA IV?


yvea0

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

  1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

    • Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272


Recommended Posts

Ik zie iedereen hier posten van "als je kinderen doodschiet in een spel ben je gek" Maar als je dan nagaat dat als je bij volwassenen de kop eraf snijd en daarna nog leuk met een bazooka op het lichaam blijft schieten wel normaal is weet ik niet waar iedereen het hier over heeft.

Tuurlijk kinderen doodschieten is erger maar volwassenen of bejaarden is het normaal dat je ze zomaar doodschiet?

Maarja van mij hoeven kinderen er ook niet in want ik heb geen zin in kinderen dood schieten. :7

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    25

  • Rensch

    14

  • JasonStatham

    10

  • 2fast{0}

    10

(kijk maar eens naar al die fondsen die de kinderen steunen enzo. Je ziet zelden een fonds die volwassenen steunt ---> < help dit kind > en niet < help deze volwassene > snappie ^^ ) het is gewoon niet juist om kinderen in zo'n spel te proppen om ze kapot te schieten. En waarom niet kan ikzelf ook niet echt uitleggen :puh:

ehmm..ik denk dat er meer fondsen zijn die mensen (dus kinderen en volwassenen samen) dan kinderfondsen zijn hoor :puh: de meeste fondsen zijn er voor een bepaalde groep mensen, maar vaak niet leeftijdsgebonden.

en je in het echte leven is het een kind vermoorden ernstiger, omdat die nog een heel leven voor zich hebben. dat kan je van fictieve figuren in een spel niet zeggen :puh:

haha oke wise ass ;)0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie iedereen hier posten van "als je kinderen doodschiet in een spel ben je gek" Maar als je dan nagaat dat als je bij volwassenen de kop eraf snijd en daarna nog leuk met een bazooka op het lichaam blijft schieten wel normaal is weet ik niet waar iedereen het hier over heeft.

Tuurlijk kinderen doodschieten is erger maar volwassenen of bejaarden is het normaal dat je ze zomaar doodschiet?

Maarja van mij hoeven kinderen er ook niet in want ik heb geen zin in kinderen dood schieten. :7

maar je hebt dus wel zin om de bejaarden dood te schieten :puh: ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zie iedereen hier posten van "als je kinderen doodschiet in een spel ben je gek" Maar als je dan nagaat dat als je bij volwassenen de kop eraf snijd en daarna nog leuk met een bazooka op het lichaam blijft schieten wel normaal is weet ik niet waar iedereen het hier over heeft.

Tuurlijk kinderen doodschieten is erger maar volwassenen of bejaarden is het normaal dat je ze zomaar doodschiet?

Maarja van mij hoeven kinderen er ook niet in want ik heb geen zin in kinderen dood schieten. :7

maar je hebt dus wel zin om de bejaarden dood te schieten :puh: ?

Dat staat er helemaal niet in :?:?

Link to comment
Delen op andere websites

Kinderen liever niet. Dat vind ik wat te erg.

Bejaarden mogen er voor mijn part wel in. Die zijn er eigenlijk bij GTA:SA toch ook al in, in de countrydorpjes vooral...

Vind ik ook, en Rockstar gaat ook niet zo veel risico nemen als je weet wat ik bedoel :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Kinderen liever niet. Dat vind ik wat te erg.

Bejaarden mogen er voor mijn part wel in. Die zijn er eigenlijk bij GTA:SA toch ook al in, in de countrydorpjes vooral...

Vind ik ook, en Rockstar gaat ook niet zo veel risico nemen als je weet wat ik bedoel :Y

Dat is denk ik zowiezo wel zo.

want zoals ik al eerder had gesegd hadden ze al kinderen in GTA III gepland maar die zijn er dus uit gehaald ;)

Link to comment
Delen op andere websites

PS: dat san andreas moet gta 4 zijn, SORRY!!!!

>>> Door Lantyz: gefikst<<<

Wat vinden jullie?

Ik zou Kiezen voor nee

er zaten toch ook al bejaarden in San Andreas?en daar maakte mijn AK geen uitzonderingen voor:p kinderen is natuurlijk iets anders,maar als ze er in geplaatst worden moeten ze ook wel kunnen sterven,dat is niet meer dan realistisch.Als iemand er dan voor wil kiezen ze af te knallen kan je dat aan die persoon zelf toeschrijven,want ik zie nog niet die opdracht in de eigenlijke missies verschijnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Oudjes overrijden! Kinderen vermoorden en in je kofferbak stoppen en het water in rijden. Yes, ik ga weer veel plezier krijgen! :7

Wow, jij bent ziek :puh:

Nee hoor, als je een mens vermoord in GTA ben je toch ook niet ziek. Maar Rockstar doet het toch niet.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil gewoon kinderen en bejaarden en vrou wen met kinderwagens !!

ik wil oude mensen in rolators omver/dood rijden het is een spel en daarom is het 18+ en daarom koop ik het omdat het iets is wat ik niet in de egte wereld kan doen en daarom wil ik kinderen bejaarden en van alles in GTA IV om iets te doen wat ik in het egte leven nooit zou kunnen/willen doen :D:tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil gewoon kinderen en bejaarden en vrou wen met kinderwagens !!

ik wil oude mensen in rolators omver/dood rijden het is een spel en daarom is het 18+ en daarom koop ik het omdat het iets is wat ik niet in de egte wereld kan doen en daarom wil ik kinderen bejaarden en van alles in GTA IV om iets te doen wat ik in het egte leven nooit zou kunnen/willen doen :D:tu:

Kinderwagens! :| das nog zieker :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Oudjes overrijden! Kinderen vermoorden en in je kofferbak stoppen en het water in rijden. Yes, ik ga weer veel plezier krijgen! :7

Wow, jij bent ziek :puh:

Nee hoor, als je een mens vermoord in GTA ben je toch ook niet ziek. Maar Rockstar doet het toch niet.

EN TOCH IS HET ZIEK,KINDER IN JE KOFFER STEKEN,WAAR HAAL JE HET,TRIESTIG

Link to comment
Delen op andere websites

Oudjes overrijden! Kinderen vermoorden en in je kofferbak stoppen en het water in rijden. Yes, ik ga weer veel plezier krijgen! :7

Wow, jij bent ziek :puh:

Nee hoor, als je een mens vermoord in GTA ben je toch ook niet ziek. Maar Rockstar doet het toch niet.

EN TOCH IS HET ZIEK,KINDER IN JE KOFFER STEKEN,WAAR HAAL JE HET,TRIESTIG

jezus hij bedoelt da toch nie serieus...

maar ik hoop niet op kinderen in GTA IV want daar komt alleen maar gezeik van in de krant enzo en het heeft voor mij geen toegevoegde waarde aan de gameplay

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...