Jump to content

Kinderen in GTA IV?


yvea0

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

  1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

    • Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272


Recommended Posts

ik wil gewoon kinderen en bejaarden en vrou wen met kinderwagens !!

ik wil oude mensen in rolators omver/dood rijden het is een spel en daarom is het 18+ en daarom koop ik het omdat het iets is wat ik niet in de egte wereld kan doen en daarom wil ik kinderen bejaarden en van alles in GTA IV om iets te doen wat ik in het egte leven nooit zou kunnen/willen doen :D:tu:

Kinderwagens! :| das nog zieker :puh:

das ziek? in het egte leven maar in een spel maakt het niet uit het is niet erg en niemand zal hem.haar missen en zal over een half uur weer aan de andere kant van de straat lopen :D

Bewerkt: door 2fast{0}
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    25

  • Rensch

    14

  • JasonStatham

    10

  • 2fast{0}

    10

Van mij mogen ze dat gerust in het spel steken. Ik herriner mij dat er al oudere mensen in de vorige GTA's zaten, die je ook gewoon in elkaar kon trappen, koppen af snijden enz. In principe is dat ook ziekelijk, dus waarom geen bejaarden en kinderen. Het spel is ook nog altijd 18+...

Bewerkt: door Eros
Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij heeft het ook wel veel met leeftijden te maken,mensen van 30 bvb die kinderen hebben of aan kinderen denken vinden het wss ziekelijk enzo en meer jongere mensen vinden dat dan weer niet,maar het is gwn het trieste gedacht da heet in het echte leven kan gebeuren en daarom ben ik er tegen en het brengt er zeker en vast geen betere gameplay bij tenzij ge ziek zijt in u hoofd da ge het zo cool is om altijd op kinderen zit je jagen :s,schiet die bommakkes maar af:p die treuzelen toch alleen maar en zouden nie lang meer leven :D

en zo heeft iedereen zijn mening he

Bewerkt: door michael50000
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel leuk vinden het word er ook veel realisticher op...

Het is wel grappig ff met een auto over ze heen scheuren...

Wat is er erg aan als er kinderen komen in GTA:SA zijn er toch ook van die oudjes die je in elkaar slaan als je iets doet...

Als je zo'n kind slaat zou het leuk zijn als hij dan gewoon een mini-gun ofzo trekt...

Het zou er ook wel cool uit zien, moeder en kind bijvoorbeeld dat is heel realistisch...

Iedereen heeft zijn eigen mening en dit is mijn mening

Link to comment
Delen op andere websites

ik stem voor neeee!!!

echt wel zielig als het er wel zou inzitten !!! :duh:

ik geef je gelijk ik las in de geruchten op een of andere site dat er hoofswaarschijnlijk geen kinden in komen :Y

en je hele opmaak geval staat erbij is niet zo mooi ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik stem voor neeee!!!

echt wel zielig als het er wel zou inzitten !!! :duh:

ik geef je gelijk ik las in de geruchten op een of andere site dat er hoofswaarschijnlijk geen kinden in komen :Y

en je hele opmaak geval staat erbij is niet zo mooi ;)

oh een gerucht dat er hoogstwaarschijnlijk geen kinderen in komen..dus een gerucht dat zelfs niet zeker weet of iets er wel of niet in komt. jaa nee dan is het 100% zeker dat ze er niet in komen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik stem voor neeee!!!

echt wel zielig als het er wel zou inzitten !!! :duh:

ik geef je gelijk ik las in de geruchten op een of andere site dat er hoofswaarschijnlijk geen kinden in komen :Y

en je hele opmaak geval staat erbij is niet zo mooi ;)

oh een gerucht dat er hoogstwaarschijnlijk geen kinderen in komen..dus een gerucht dat zelfs niet zeker weet of iets er wel of niet in komt. jaa nee dan is het 100% zeker dat ze er niet in komen :puh:

Boeiah, R* stopt ze er toch niet in :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil gewoon kinderen en bejaarden en vrou wen met kinderwagens !!

ik wil oude mensen in rolators omver/dood rijden het is een spel en daarom is het 18+ en daarom koop ik het omdat het iets is wat ik niet in de egte wereld kan doen en daarom wil ik kinderen bejaarden en van alles in GTA IV om iets te doen wat ik in het egte leven nooit zou kunnen/willen doen :D:tu:

Laat me raden, je hebt niet zoveel vrienden. Je zelfvertrouwen is zo laag dat zelfs je spiegelbeeld je pest. Meisjes vindt je stom en jongens willen niet met je spelen. Ik ga ervan uit dat dit een slechte grap is, want als dat niet het geval is krijgt Jack Thompson toch gelijk. Dan ben jij dus die ene mongool die niet tegen gamen kan, en gamen voor de rest van Nederland gaat verkloten. Het is misschien beter dat je professionele hulp zoekt voor dit soort neigingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Sommige mensen geven als reden dat ze geen kinderen in het spel willen omdat je geen kinderen gaat doodschieten. Maar je hoeft helemaal geen kinderen dood te schieten. kinderen geven alleen iets realistisch aan het spel.

Vind je dat niet een beetje naief? Tuurlijk knal je ze wel kapot ...... Net of je goede voornemens gaat maken voor het spel van: ik schiet geen kinderen kapot ... Beetje belachelijk toch?? En als je dat wel doet dan vind ik het nogal ziek, want zoals iedereen zegt: tis toch maar een spel? (waar ik het overigens niet mee eens ben) dus waarom zou je voor 'een spel' goede voornemens gaan maken???

Tis allemaal een beetje tegenstrijdig!!!

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mogen ze er wel in maar het is niet te verwachten omdat kinderen die dood gaan moreel gezien veel erger is dan volwassenen. Als een kind van 11 wordt neergeschoten is daar veel meer hektiek over dan als er een man van 25 wordt neergeschoten. Het is misschien niet echt logisch maar daarom denk ik dat veel mensen tegen kinderen zijn in een spel als GTA.

Link to comment
Delen op andere websites

ik wil gewoon kinderen en bejaarden en vrou wen met kinderwagens !!

ik wil oude mensen in rolators omver/dood rijden het is een spel en daarom is het 18+ en daarom koop ik het omdat het iets is wat ik niet in de egte wereld kan doen en daarom wil ik kinderen bejaarden en van alles in GTA IV om iets te doen wat ik in het egte leven nooit zou kunnen/willen doen :D:tu:

Laat me raden, je hebt niet zoveel vrienden. Je zelfvertrouwen is zo laag dat zelfs je spiegelbeeld je pest. Meisjes vindt je stom en jongens willen niet met je spelen. Ik ga ervan uit dat dit een slechte grap is, want als dat niet het geval is krijgt Jack Thompson toch gelijk. Dan ben jij dus die ene mongool die niet tegen gamen kan, en gamen voor de rest van Nederland gaat verkloten. Het is misschien beter dat je professionele hulp zoekt voor dit soort neigingen.

als hij dat wilt moet hij dat toch lekker zelf weten. hij leeft zich uit in het spel, maar in het echt niet. ik denk dat van die kansloze lui als jack thompson meer beweren dat dit mensen aanzet om het in het echt te doen..wat bij niemand echt het geval is. niet echt een reden voor jou om je zelf tot zo'n laag niveau te brengen om hem de grond in te stampen en af te kraken. hij heeft het toch over het in het spel doen, waarom zou je dan professionele hulp nodig hebben? Als je mensen afknalt in welke shooter dan ook heb je dat toch ook niet..terwijl je wel mensen vermoord in een spel. Hem voor mongool uitmaken omdat hij zoiets in een fucking SPEL wilt doen, kom toch op zeg. Het zou beter zijn dat jij een goede psychiater zoekt en/of anger management gaat volgen.

zo..back on-topic

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...