Jump to content

Kinderen in GTA IV?


yvea0

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

  1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

    • Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272


Recommended Posts

Van mij mogen ze er wel in maar het is niet te verwachten omdat kinderen die dood gaan moreel gezien veel erger is dan volwassenen. Als een kind van 11 wordt neergeschoten is daar veel meer hektiek over dan als er een man van 25 wordt neergeschoten. Het is misschien niet echt logisch maar daarom denk ik dat veel mensen tegen kinderen zijn in een spel als GTA.

Juist, dat probeer ik al de hele tijd te zeggen ... maar iedereen reageert allemaal met argumenten die uiteindelijk nergens over gaan -_-

oh en Bart, tis idd niet echt netjes wat die dude net tegen 2fast zei, maar ik vind het nou ook niet héél erg normaal om kinderwagens om te rijden enzo :puh: (sorry 2fast) ... en nu niet weer zeggen: tis maar een spel a.u.b. :puh:

Bewerkt: door Rensch
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    25

  • Rensch

    14

  • JasonStatham

    10

  • 2fast{0}

    10

Wat een drama toch weer. Hoevaak je het er ook over hebt, kinderen en ouderen komen er toch niet in. Dat maakt mij totaal niet uit, het gaat om het spel zelf. Kinderen worden als onschuldig gezien en ouderen moeten met respect behandeld worden. (In GTA SA lopen toch ook ouderen rond?) Anyway, stop gewoon met deze doelloze discussie en wacht rustig af!

Cheers

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een drama toch weer. Hoevaak je het er ook over hebt, kinderen en ouderen komen er toch niet in. Dat maakt mij totaal niet uit, het gaat om het spel zelf. Kinderen worden als onschuldig gezien en ouderen moeten met respect behandeld worden. (In GTA SA lopen toch ook ouderen rond?) Anyway, stop gewoon met deze doelloze discussie en wacht rustig af!

Cheers

dan zouden ze net zogoed het hele gta iv topic kunnen sluiten, we mogen toch zeker wel verlangen, verzinnen, speculeren, discussieren!

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een drama toch weer. Hoevaak je het er ook over hebt, kinderen en ouderen komen er toch niet in. Dat maakt mij totaal niet uit, het gaat om het spel zelf. Kinderen worden als onschuldig gezien en ouderen moeten met respect behandeld worden. (In GTA SA lopen toch ook ouderen rond?) Anyway, stop gewoon met deze doelloze discussie en wacht rustig af!

Cheers

Waarom doe je zo? Je hebt ook al bij een ander soortgelijk topic op deze manier gereageerd. En zoals Naudin al zei laat ons lekker discussieren en verlangen. Als hij uit is dan gaan we praten hoe de game is en of je het leuk vind maar nu zijn we bijna alleen maar aan het verlangen.

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Wat een drama toch weer. Hoevaak je het er ook over hebt, kinderen en ouderen komen er toch niet in. Dat maakt mij totaal niet uit, het gaat om het spel zelf. Kinderen worden als onschuldig gezien en ouderen moeten met respect behandeld worden. (In GTA SA lopen toch ook ouderen rond?) Anyway, stop gewoon met deze doelloze discussie en wacht rustig af!

Cheers

Oh en de rest moet niet met respect behandeld worden? :puh: Laten we dan ook alle vrouwen eruit halen. En ja ouderen zitten al in gta sinds 3 dus waarom zouden ouderen niet in 4 komen? Ouderen zitten zeker weten in gta 4 dat kan je al in de trailer van gta 4 zien. In Saints Row kan je zelfs ouderen met rollators overrijden..

En kinderen zouden ook zo in een gewelddadig spel kunnen, die zitten zelfs al in sommige spellen dus niet echt een onnodige discussie..al ben ik het met je eens dat er hoogstwaarschijnlijk geen kinderen in gta 4 zullen zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Wat een drama toch weer. Hoevaak je het er ook over hebt, kinderen en ouderen komen er toch niet in. Dat maakt mij totaal niet uit, het gaat om het spel zelf. Kinderen worden als onschuldig gezien en ouderen moeten met respect behandeld worden. (In GTA SA lopen toch ook ouderen rond?) Anyway, stop gewoon met deze doelloze discussie en wacht rustig af!

Cheers

Waarom doe je zo? Je hebt ook al bij een ander soortgelijk topic op deze manier gereageerd. En zoals Naudin al zei laat ons lekker discussieren en verlangen. Als hij uit is dan gaan we praten hoe de game is en of je het leuk vind maar nu zijn we bijna alleen maar aan het verlangen.

ja, laat ons in ons hoofd gewoon dromen van een spel lekker fantaseren erover wat leuk is of niet,

als je het niets vindt, plaats dan geen reactie hier

Link to comment
Delen op andere websites

Oja, en hier zie je de kaft van GTA IV op deze link:

http://archiv.gta4.cz/images_fanobaly/fano...a4.vokr.com.jpg

Denk je nou echt dat dat de uiteindelijke voorkant word van Gta IV? Je ziet zo dat dat 100% nep is. En als je de screens en trailers hebt gezien zie je dat de graphics niet met elkaar overeenlopen. Dt heeft iemand in elkaar geflanst.

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Oja, en hier zie je de kaft van GTA IV op deze link:

http://archiv.gta4.cz/images_fanobaly/fano...a4.vokr.com.jpg

Denk je nou echt dat dat de uiteindelijke voorkant word van Gta IV? Je ziet zo dat dat 100% nep is. En als je de screens en trailers hebt gezien zie je dat de graphics niet met elkaar overeenlopen. Dt heeft iemand in elkaar geflanst.

Laten we lekker gezellig blijven met elkaar:d Veel leuker.

Ik zou het wel tof vinden als er kinderen in het spel zitten en ook dat je mensen ziet met honden aan de leiband enzo. Zo heb je weer meer afwisselingen tussen de personen en is het spel nog realistiser.

Link to comment
Delen op andere websites

Oja, en hier zie je de kaft van GTA IV op deze link:

http://archiv.gta4.cz/images_fanobaly/fano...a4.vokr.com.jpg

Denk je nou echt dat dat de uiteindelijke voorkant word van Gta IV? Je ziet zo dat dat 100% nep is. En als je de screens en trailers hebt gezien zie je dat de graphics niet met elkaar overeenlopen. Dt heeft iemand in elkaar geflanst.

Laten we lekker gezellig blijven met elkaar:d Veel leuker.

Ik zou het wel tof vinden als er kinderen in het spel zitten en ook dat je mensen ziet met honden aan de leiband enzo. Zo heb je weer meer afwisselingen tussen de personen en is het spel nog realistiser.

Och dan gaan de dierenrechtenorganisties weer gaan klagen :puh:

zó realistisch zal het spijtig genoeg niet worden ;)

Bewerkt: door nationalist
Link to comment
Delen op andere websites

Oja, en hier zie je de kaft van GTA IV op deze link:

http://archiv.gta4.cz/images_fanobaly/fano...a4.vokr.com.jpg

Denk je nou echt dat dat de uiteindelijke voorkant word van Gta IV? Je ziet zo dat dat 100% nep is. En als je de screens en trailers hebt gezien zie je dat de graphics niet met elkaar overeenlopen. Dt heeft iemand in elkaar geflanst.

Laten we lekker gezellig blijven met elkaar:d Veel leuker.

Ik zou het wel tof vinden als er kinderen in het spel zitten en ook dat je mensen ziet met honden aan de leiband enzo. Zo heb je weer meer afwisselingen tussen de personen en is het spel nog realistiser.

Och dan gaan de dierenrechtenorganisties weer gaan klagen :puh:

zó realistisch zal het spijtig genoeg niet worden ;)

Ik begrijp niet dat ze gaan klagen. Het zijn de gestoorden hersenlozen mensen van deze wereld die dingen die in een game zitten ook echt gaan doen. Ze verpesten het voor 96% van de gamers op deze aardbol. :duh: In dit geval moeten de goede onder de kwade lijden.

Sorry voor de offtopic maar dit moest er even uit. :duh:

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...