Jump to content

Kinderen in GTA IV?


yvea0

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

  1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

    • Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272


Recommended Posts

Oja, en hier zie je de kaft van GTA IV op deze link:

http://archiv.gta4.cz/images_fanobaly/fano...a4.vokr.com.jpg

Denk je nou echt dat dat de uiteindelijke voorkant word van Gta IV? Je ziet zo dat dat 100% nep is. En als je de screens en trailers hebt gezien zie je dat de graphics niet met elkaar overeenlopen. Dt heeft iemand in elkaar geflanst.

Laten we lekker gezellig blijven met elkaar:d Veel leuker.

Ik zou het wel tof vinden als er kinderen in het spel zitten en ook dat je mensen ziet met honden aan de leiband enzo. Zo heb je weer meer afwisselingen tussen de personen en is het spel nog realistiser.

Och dan gaan de dierenrechtenorganisties weer gaan klagen :puh:

zó realistisch zal het spijtig genoeg niet worden ;)

Ik begrijp niet dat ze gaan klagen. Het zijn de gestoorden hersenlozen mensen van deze wereld die dingen die in een game zitten ook echt gaan doen. Ze verpesten het voor 96% van de gamers op deze aardbol. :duh: In dit geval moeten de goede onder de kwade lijden.

Sorry voor de offtopic maar dit moest er even uit. :duh:

Dat maakt niet uit hoor , Dit is jou mening en daar kunnen we niks tegen in- brengen.

Ontopic: Ik zou het wel een aandachtig idee vinden. Maar ik weet dat er wel ouderen in GTA 4 komen , En geen jeugd ( Kinderen ). 'T zou ook wel leuk zijn dat er aan dit punt een beetje aandacht besteedt kan / moet worden. Dit maakt aller- eerst het spel realistischer en ten 2e , Dit maakt het spel voor de gamers ook Leuker.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    25

  • Rensch

    14

  • JasonStatham

    10

  • 2fast{0}

    10

zorg dan in de game da kindere nie dood kunne...

bejaarden hebben al 80-100jaar geleeft, maar kinderen kunnen net ff de wereld verkenne...

En dan als ze gewoon naar school gaan, kom je aankrassen met je auto...je overrijd ze of je ontvoerd ze... jij hebt geen genade tegenover doodsbange WEERLOZE kinderen...dus na een lange tijd knal je ze toch maar neer. steek je ze neer, sla je ze neer.

EDIT: Dit was een te overgekookt bericht van me, sorry! :{

Bewerkt: door Picaku
Link to comment
Delen op andere websites

Mannetje, het is maar een spel ! Je moet dit niet omzetten in de realiteit he !

Dus kraak de mensen niet af die kinderen willen vermoorden :duh:

Sorry, inderdaad een beetje overgekookt bericht :cry:

Dat maakt niet uit hoor. Ik begrijp je wel al ben ik het niet met je eens. ^_^ Ik vind dat mensen die geen verschil kennen tussen een spel en realiteit dat niet moeten spelen en in een gekkenhuis horen. Want ik weet zeker dat de meeste gamers waaronder ik als ze een kind zouden doodmaken, dat ze dat nooit echt zouden doen. Anders ben je gewoon gek. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Mannetje, het is maar een spel ! Je moet dit niet omzetten in de realiteit he !

Dus kraak de mensen niet af die kinderen willen vermoorden :duh:

Sorry, inderdaad een beetje overgekookt bericht :cry:

Dat maakt niet uit hoor. Ik begrijp je wel al ben ik het niet met je eens. ^_^ Ik vind dat mensen die geen verschil kennen tussen een spel en realiteit dat niet moeten spelen en in een gekkenhuis horen. Want ik weet zeker dat de meeste gamers waaronder ik als ze een kind zouden doodmaken, dat ze dat nooit echt zouden doen. Anders ben je gewoon gek. :D

Inderdaad, je moet gewoon al gestoord zijn als je iemand zou vermoorden (jong of oud), daar heeft zo'n spel niks mee te maken. Zulke mensen moeten dus ook niet zulke spellen spelen, tenzij het gebeurt in een streng beveiligde inrichting :puh: Dus om met die ongelofelijk kleine minderheid bij elk spel rekening te moeten houden omdat het zoiets zou kunnen opwekken is een beetje dom :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja.

Dit vindt ik echt onzin:

''Ja, als ze maar niet dood kunnen en wel allemaal een minigun dragen en je neerschieten :puh:''

Want dan is er niks aan het spel, waarom zitten er dan überhaubt kinderen in?

Waarom ik op 'Ja' heb gestemd;

die kinderen kan je op eigen verantwoordelijkheid neerknallen, dus wil je het expres doen, doe het maar, wil je het niet doen, doe dat dan niet.

Mensen die het niet leuk vinden dat kinderen in het spel zitten en die ze niet willen neerpaffen, doen het gewoon niet en de mensen die het wel leuk vinden doen het wel.

Maar ik ben 99% zeker dat Rockstar in GTA:IV geen kinderen zal plaatsen.

BTW: in Bully ging je toch ook tegen kinderen vechten?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, dat klopt ook weer...als Rockstargames kinderen ZOU plaatsen, dan zal de game uit vele landen worden verbannen :Y

dat weet ik nog niet zo hoor, er zijn meerdere spellen uitgekomen met kinderen erin die je kon vermoorden maar die zijn niet verboden. Zelf denk ik dat ze er niet inkomen. Aangezien ze nooit in GTA hebben gezeten en ook niet in de trailers te zien zijn geweest

Link to comment
Delen op andere websites

Er heeft al een keer een kindje in GTA gezeten. Weliswaar alleen in cut-scènes maar heeft er wel degelijk in gezeten. Verwacht er geen op de straten maar misschien wel weer in cut-scènes, wie weet.. Ouderen hebben er al in gezeten (Ook gewoon op straat) dus als ze ook in GTA IV zitten zou ik niet verbaasd zijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Er komen geen kinderen in Grand Theft Auto IV. Dat kan gewoon niet. Er zijn te veel rechten en wetten voor. En mist één van jullie hier echt dat er geen kinderen in GTA zitten. Ik mis dat helemaal niet, en van mij hoeft dat er ook helemaal niet in.

Bejaarden zitten er wel in, want die hebben we al op de screens kunnen zien.

Greetz,

Black Force

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...