Jump to content

Kinderen in GTA IV?


yvea0

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

  1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

    • Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272


Recommended Posts

Mjaa , Het is wel Gta dus een game. Je moet het niet opvatten als het in RL gebeurd. En als je niet van schieten ( Dmen) houdt , Dan heeft het echt geen nut om gta IV te kopen , Dan kan je beter een sport / race game kopen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    25

  • Rensch

    14

  • JasonStatham

    10

  • 2fast{0}

    10

Het is maar een spel: Of je nu in een spel kinderen, volwassenn of bejaarden (of dieren) neerknalt, maakt niet uit.

Volwassen kan( en mag) je toch ook niet doden in het echt :?

Alleen is het niet de reden dat je het in het echt ook moet doen. Je moet GTA IV niet gaan vergelijken dan als het echte NY.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat ze het er niet inzetten. Het maakt toch niets uit. Maar anders gaan van die regeringsdebielen of wat dan ook zeiken en word het spel misschien verboden in belgie ne nederland. Dus laat het er maar uit...

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb op ja gestemd, maar dat je (net zoals bij bijvoorbeeld Brothers in Arms, kan je ook niet op je eigen soldaten schieten) je er niet op kan schieten. Maar ze moeten niet een té grote rol gaan spelen.

dat je er niet op kan schieten? dat zou echt heel dom zijn, en overrijden dan?

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon lekker mense met kinderwage aanrijde en dat dan t kind helemaal eruit vliegt en 50 meter verderop met de knieen en kop over de grond schuurt , k zie tal helemaal voor me :D

kunne ze goed gebruik maken van euphoria, hebben ze niet voor niets aangeschafd :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

gewoon lekker mense met kinderwage aanrijde en dat dan t kind helemaal eruit vliegt en 50 meter verderop met de knieen en kop over de grond schuurt , k zie tal helemaal voor me :D

kunne ze goed gebruik maken van euphoria, hebben ze niet voor niets aangeschafd :puh:

zat k ook al aan te denke ja ,,, alleen dan niet zoals saints row,, je moet dan wel schaafwonde kunne zien,,, kzie tal voor me zit k online gta te doen kom k een steegje uit schuurt er in 1 keer een baby over straat heen:P

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 maand later...

Lijkt me wel mooi....het is ook zo onlogisch als er alleen maar volwassenen rondlopen in de stad!Mag je dan(per ongeluk ^_^ ) een kind doodrijden, dan moet er meteen een klopjacht worden geopend door de politie!Zou wel leuk zijn voor het rij element

Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel mooi....het is ook zo onlogisch als er alleen maar volwassenen rondlopen in de stad!Mag je dan(per ongeluk ^_^ ) een kind doodrijden, dan moet er meteen een klopjacht worden geopend door de politie!Zou wel leuk zijn voor het rij element
van mij mogen er ook dan dieren in anders zou het niet helemaal realistisch
Link to comment
Delen op andere websites

Lijkt me wel mooi....het is ook zo onlogisch als er alleen maar volwassenen rondlopen in de stad!Mag je dan(per ongeluk ^_^ ) een kind doodrijden, dan moet er meteen een klopjacht worden geopend door de politie!Zou wel leuk zijn voor het rij element
van mij mogen er ook dan dieren in anders zou het niet helemaal realistisch

hahaha wattan hertjes en konijntjes?hmm tja

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...