Jump to content

Kinderen in GTA IV?


yvea0

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

  1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

    • Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272


Recommended Posts

Lijkt me wel mooi....het is ook zo onlogisch als er alleen maar volwassenen rondlopen in de stad!Mag je dan(per ongeluk ^_^ ) een kind doodrijden, dan moet er meteen een klopjacht worden geopend door de politie!Zou wel leuk zijn voor het rij element
van mij mogen er ook dan dieren in anders zou het niet helemaal realistisch

hahaha wattan hertjes en konijntjes?hmm tja

haha of schildpadden die bij t strand proberen op land te komen en die dan trug de zee in schopt:P aah volgens my loopt t uit de hand...

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    25

  • Rensch

    14

  • JasonStatham

    10

  • 2fast{0}

    10

Het is maar een spel, je doet zoveel dingen in GTA die je in het echt niet eens zou durven doen.

Och er zijn nog altijd gekken op de wereld bv. Hans Van Themse die dit in het echt deed (Hij vermoordde een zwarte vrouw, en kind van 2 en een turkse vrouw en hij wou er nog veel meer doden) ;)

Maar natuurlijk zouden de meeste onder ons zoiets nooit doen :puh: (denk ik toch :{ )

:cya:

Bewerkt: door nationalist
Link to comment
Delen op andere websites

1 ding weet ik als er kin,deren in voorkomen en ik ga ze voor mijn mama's ogen doodschieten dat ze gata klagen over de geweldadigheid in dat spel. Volwassen dood knallen vind ze niet erg (ze speelt minn shooters soms zelf)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Wat denken jullie ervan:

kindam8.jpg

Ik vind het verdacht veel op een kind lijken..

Weet niet of het al bekend was, maar ziet er niet als een volwassene uit vind ik.

Ze lijkt op een kind ja maar misschien is het een jong volwassene zoals ik er al meerdere heb gezien.

Link to comment
Delen op andere websites

Er zitten al genoeg kinderen op GTA die het spel spelen.. :dans: (beetje flauw van me sorry :D:tu:)

Ontopic.. maakt me niet uit of er kinderen of bejaarden inzitten

zolang ik geen kinderwagen voor me auto krijg vind ik het best :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ja gewoon kinderen die op straat lopen en in het park spelen enzo, maar als je bv een wapen op ze richt dat niko gewoon het wapen niet kan overhalen omdat hij medelijden heeft.

voor bejaarden interseerd me het niet echt veel :D

het is maar een spelletje hé..

ff offtopic: weet er iemand of er granaten in het spel komen, molotov cocktails weet ik al maar ik weet niet voor granaten :(

(moest het zo zijn, zitten we met een probleem want je kan dan nog steeds het iets naast het kind smijten :D)

Bewerkt: door Jordy_Wvl
Link to comment
Delen op andere websites

Ja gewoon kinderen die op straat lopen en in het park spelen enzo, maar als je bv een wapen op ze richt dat niko gewoon het wapen niet kan overhalen omdat hij medelijden heeft.

voor bejaarden interseerd me het niet echt veel :D

het is maar een spelletje hé..

ff offtopic: weet er iemand of er granaten in het spel komen, molotov cocktails weet ik al maar ik weet niet voor granaten :(

(moest het zo zijn, zitten we met een probleem want je kan dan nog steeds het iets naast het kind smijten :D)

Granaten en molotov cocktails zitten er weer in ja :puh: Maar als ze er in zouden zitten, zullen ze ook wel dood kunnen gaan. Of helemaal, of geen kinderen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Dat zou zoiezo nep zijn als kinderen niet dood kunnen, of wat Jordy zegt dat als je op kind richt je de trigger niet kan overhalen...

Als ze er in zouden komen, dan moet je ze gewoon net als alle andere characters kunnen kapotschieten.

Of ze komen er niet in (wat ik eigenlijk ook wel denk, ik dacht alleen kind te zien op die foto).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...