Jump to content

Kinderen in GTA IV?


yvea0

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

  1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

    • Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272


Recommended Posts

  • 3 weken later...
  • Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    25

  • Rensch

    14

  • JasonStatham

    10

  • 2fast{0}

    10

Ja

Ik zou het niet erg vinden als er kinderen inzitten, en zeker niet als je ze niet kan doodschieten! Ik denk wel dat iedereen dit vindt, want dit maakt GTA natuurlijk realistister! Hoe meer realisme hoe beter vindt ik! Ik zou het ook wel fijn vinden als er dieren in GTA zitten, want in SA heb je wel boerderijen... maar ik vind dat hier de dieren ontbreken!

GTA-Freak2

PS: Ik heb wel perongeluk nee aangeklikt!

Link to comment
Delen op andere websites

Dieren en kleine kinderen nemen gelijk het GTA gevoel weg, dat kan ik nu al voorspellen. Ook zal er heel veel gezeik komen vanuit huize Amerika, van moeders die het te grof vinden tot Hilary Clintons die het willen verbieden :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze het gaan verbieden omdat er kinderen zitten (je kan ze toch niet doodschieten) vindt ik niet dat hij gelijk opgeheven moet worden. wel dat ze in skeltertjes rijden ofzo die jij dan weer kan pikken. of karts ofzo. Maar al gaan ze hem in nederland verbieden ga ik de straat op

Geen gta geen leven voor mij

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou het realisme wel tot een volgend niveau tillen, maar je hebt ook zoiets als teveel realisme. Het lijkt mij niet leuk meer als er kinderen en opa's rondrennen. Daarnaast zou het Jack Thompson wel weer wat rare ideeën krijgen, niet dat hij een rechtzaak wint ofzo. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...