Jump to content

Kinderen in GTA IV?


yvea0

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

  1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

    • Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272


Recommended Posts

Nee, nee! Dan biginnen ze weer meteen te klagen van blablabla en je mag geen kinderen neerschieten en blablabla en dan komt Gaia weer op de proppen van blablabla en de rechen van de hond en blablabla...

ps: wel veel blablabla hier hè :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    25

  • Rensch

    14

  • JasonStatham

    10

  • 2fast{0}

    10

Het lijkt me wel leuk als je zo voor een zebrapad moet wachten op een of ander oud wijf met haar rollator die omwijs sloom gaat en dat je geen zin hebt om te wachten en dat mens zo keihard schept. Dat lijkt me echt lache! :schater::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Het lijkt me wel leuk als je zo voor een zebrapad moet wachten op een of ander oud wijf met haar rollator die omwijs sloom gaat en dat je geen zin hebt om te wachten en dat mens zo keihard schept. Dat lijkt me echt lache! :schater::schater:

Daarom nou zal het er nooit van zijn leven inkomen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, dan komt GTA waarschijnlijk niet eens langs Thompson. Maargoed, je gaat toch geen kinderen afknallen? In filmpjes zoals in VCS kan wel, maar natuurlijk niet ingame. En omaatjes zitten er toch al in. Wonderbaarlijk genoeg hebben die Thompson overleeft ^^

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel goed vinden dat er kinderen in GTA IV komen. Maar gta mag ook wel een beetje realistischer worden, je kan gemakkelijk 20 mensen doden zonder dat je gepakt wordt door de politie :? En misschien wordt het met kinderen erbij wat realistischer

Link to comment
Delen op andere websites

Vind ik ook hoor Pimpie!!! :tu:

Ik heb zelf ook een godsgruwelijke hekel aan die geitewollesokken en dat hypocriete gezever van ze :@:kots: ,ze doen zich voor als wereldverbeteraars maar ondertussen brengen ze wel ons land op de rand van de afgrond.

En als er dan eens iemand het lef heeft om te zeggen waar het op staat en zich volledig inzet voor dit land (Rita Verdonk),dan moet zoeen rooie,ultra-linkse,landverrader(Woutertje "schaam"bos :clown: ) daar weer es eventjes een stokje voor steken omdat hij witte voetjes wil halen bij "lui"die hier in de eerste plaats niet welkom meer zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...