Jump to content

Kinderen in GTA IV?

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

• Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik snap sommigen van jullie niet, jullie zeggen "je gaat toch geen kinderen neerschieten?"

Dus het is wel goed om mensen af te knallen, maar kinderen en dieren niet?

Vind ik een beetje onlogisch eerlijk gezegd, alsof volwassenen afschieten beter is dan kinderen en dieren afschieten.

Kinderen en dieren mogen er van mij wel in, maar dan moet je ze ook kunnen doden.

Als er kinderen in komen waarin je je pistolen op leeg kan schieten en hij loopt nog vrolijk door, word het realisme inderdaad vernaaid.

• Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• b4rtsimps0n

25

• Rensch

14

• JasonStatham

10

• 2fast{0}

10

Geplaatst:

Ja, het zou wel tof zijn. Alleen:

- Veel gezeik rond de bescherming van kinderen en dieren

- Je zult het spel dan zeker al niet meer vóór je 18'de krijgen.

[vanwege die kinderen]

Geplaatst:

Lijkt me wel tof, maar komen er niet al bejaarden in GTA voor, ik dacht dat dit het geval was in GTA: IIIn maar ik weet het niet zeker.

Ik denk niet dat er kinderen gaan in komen, dan wordt het misschien te erg, en komen er te veel kinderbescherming acties, of zo die dan het spel gaan verbieden ofzo...

Geplaatst:
Het zijn maar pixels

Ja, jij zegt nu wel dat het maar pixels zijn, maar mensen die er door beinvloedt worden zoals die Amerikanen die doen het nog na ook en dat zijn niet ''een paar pixels'' :N dat zijn levens die jij nu ook hebt.

P.S. Zie mij niet als 1 of andere Thompson kloon :puh: Ik vindt het gewoon niet kunnen ;)

Als je zo gaat denken kun je net zo goed alle geweld uit de spellen halen.

Want er zijn nog genoeg foute dingen die mensen na kunnen doen.

En waarom nemen alleen Amerikanen zulke dingen over. Wij Nederlanders kunnen dat net zo goed ook doen.

Iedereen kan dat, ongeacht uit welk land je komt.

Ja, ik zeg ook niet dat wij, Nederlanders, onschuldig ofzo zijn maar de meeste Amerikanen, Japanners enz. zijn echte game-freaks en zo verslaafd dat ze doordraaien ;) Natuurlijk heb je wel gelijk maar GTA is gewoon heel verslavend en zelfs kleinere kinderen spelen het nu ;)

Geplaatst:

ik vind dat TE grof!

gta is al een grof spel( maar ik koop het toch:D)

dieren ok

vind ik leuk ff die katten doden :D

maar weet je gta is de sims niet

en gta is een spel een spel moet NIET realistisch zijn

Geplaatst: (bewerkt)

ik hoop het niet, want dan krijg je vast net als in scarface dat je niet op onschuldigen mag schieten., en dat was juist leuk in SA.

en katten doden lijkt me ook leuk.

Bewerkt: door DJ-TQM
Geplaatst:

GTA is en blijft een grof spel in zijn algemeen. Al weet ik bijna zeker dat Rockstar geen kinderen en bejaarden in het spel gaat zetten omdat ze toch al genoeg problemen hebben gehad en zoiets waarschijnlijk toch niet wordt geaccepteerd in Amerika. Al zou het mogen dan zou ik gewoon zeggen "ja" stop ze maar in het spel. Ik waardeer ieder zijn/haar mening. De één wordt meer beïnvloed door een spel dan een ander en leeft met andere dingen meer mee dan een ander. Ik denk bij een spel echt aan (nep) en kan dus realiteit en fictie heel goed scheiden en heb dan ook nergens gevoelens voor, al kan ik een verhaal in een spel bijvoorbeeld wel heel mooi vinden of jammer vinden dat iemand toch nog dood gaat aan het eind. Heb vroeger ook carmageddon gespeeld en daar reed ik ook gewoon oudere mensen en hondjes omver. Ik vond dat werkelijk waar lachwekkend allemaal, niet specifiek omdat ik oudere mensen en hondjes omver reed maar gewoon in zijn algemeen. Op een gegeven moment maakte ik ook ommetjes om de hondjes heen om ze in leven te laten :puh: , maar of ik in realiteit dan minder respect voor honden of oudere mensen krijg dat zal niet gebeuren. Zoiets ligt volgens mij echt aan jezelf..

Geplaatst:

Mij maakt het niet zo veel uit. Maar als ze kinderen in Gta gaan stoppen, lijkt het steeds meer op de sims.

Maar bejaarden zaten toch al in het spel? In gta VC kun op de golfclub veel oudjes vinden. En in andere gta's ook. Want in gta 3 zie je ook oudjes in het park lopen.

Maar als ze dit in gta gaan stoppen, krijgt Rockstar nog meer kritiek!

Geplaatst:

ik zou het dus vet gaaf vinden zo beby in de kinderwagen zo met een auto toet toet woem weg maar eigelijk is het inderdaad ook wel sielig

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...