Jump to content

Kinderen in GTA IV?


yvea0

Kinderen in GTA IV?  

504 leden hebben gestemd

  1. 1. Mag GTA IV kinderen bevatten?

    • Nee, geen kindermishandeling in GTA.
      177
    • Ja, als ze maar niet dood kunnen.
      28
    • Ja, het is immers maar een spel.
      272


Recommended Posts

  • Reacties 410
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • b4rtsimps0n

    25

  • Rensch

    14

  • JasonStatham

    10

  • 2fast{0}

    10

Ik wil er best kinderen in hebben, maar beperkt. Ik vind het goed als een kind of een paar kinderen de hele stad op stelten hebben gezet, dat je dan ze in een missie moet vermoorden, en dat ze dan zelf ook nog schieten op jou, dan vind ik het niet erg.

Maar als je gewoon midden op straat onschuldige kinderen door hun kop kunt knallen zou ik het spel waarschijnlijk niet kopen, wat ik waarschijnlijk zoiezo al niet doe als het niet voor pc uitkomt... :-(

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

ik zou kinderen wel leuk vinden. voor bij de speelpleintjes.

maar als je ze zou neerschieten dat is dan wel laag van niveau hoor.

mss zou het leuk zijn om ze te ontvoeren en dan losgeld te vragen!! dat zou pas vet zijn! 8):D8)

Link to comment
Delen op andere websites

Mij maakt het niet zoveel uit of kinderen erin zitten of niet, ik zal ze niet voor de lol doden. Maar eigenlijk, wat is het verschil tussen een onschulidg kind en een onschuldige volwassene van 30? Beide hebben nog een heel leven voor zich en zijn hartstikke onschuldig. Het punt is dat als er kinderen inzitten, en je wilt die niet graag doden, dat je dat wel per ongeluk kan doen. Bijvoorbeeld als je uit de bocht vliegt met de auto en een kind aanrijdt.

Een leuke oplossing is bijvoorbeeld kinderen erin toevoegen en als je een kind dood gelijk 1 of 2 sterren, zo leer je het wel af om kinderen te vermoorden :clown:. Mij maakt het dus niet zoveel uit, omdat ook de gewone voetgangers even onschuldig zijn.

Over de bejaarden, die zaten er altijd al in en ik denk dat die er nu ook nog wel in zullen zitten.

Link to comment
Delen op andere websites

Oude bejaarden zitten er altijd al in.Maar kinderen....Het is wel erg laag van je als je ze dood zal schieten,maar ja het blijft een spel he :puh:.Zoals SNIPER al zei zal het wel vet zijn als je ze kan ontvoeren en er geld omvragen :D.Maar leiver niet voor mij

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het wel gaaf vinden.

Alleen ik bedoel niet kinderen van een jaar of 7 ofzo.

Eerder kinderen/pubers van een jaar of 15/16 die zelf ook al een gang hebben.

Dus dat je daar een soort gangwar mee zou hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

ik Vindt dat het een beetje zoals de scarface methode(tony montana zegt dan dat hij het niet kan doen) moet worden:

je kan Kinderen niet neerschieten en ook geen ouderen en onschuldigen. laten we het toch menselijk houden

Link to comment
Delen op andere websites

Gta is gemaakt voor uit je bol te gaan en alles doen wat jij wil :Y . dus als ze kinderen of honden katten ratten weet ik veel wat, als iets erin doen moet je het ook neerknallen! Dus daarom vindt ik dat je kinderen erin moet doen.

1.meer realistish

2.het is leuk om zoiets te zien want kinderen, dieren zijn nog nooit voorgekomen in gta. (Oké vogels maar die kon je niet neerknallen!)

3.en het is ook leuk om kinderen,honden neer te knallen! :Y:Y

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou het eigenlijk alleen maar willen voor het realisme, maar niet dat ik nou sta te springen om een 5-jarige af te knallen met een shotgun, En dieren afschieten is ook niet mijjn ding.... Nee liever alleen volwassenen (bejaarden zouden eventueel wel kunnen)

Link to comment
Delen op andere websites

Als ze het er in doen, moet je ze ook kunnen neerschieten. aangezien dat nooit zal worden goedgekeurt (onterecht maja), kunnen ze het beter weglaten. er zijn altijd wel wat mensen die redenen bedenken om anders het spel te verbieden, en dat zou dus zwaar klote zijn. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

lijkt me zeker wel fet kinderen erin

maar dan moeten ze wel bijv.een minigun hebben en dat diekinderen de hoofdpersoon neerknald of een teddybeer bazoka:P

grtz jens

Bewerkt: door jens_nl_nl
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...