MASTERMIND Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Eerst de missies doen en daarna wat aan de 100% werken en dan grote lol maken
GTAVCSFreak Geplaatst: 14 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Nu denk ik dat je wel gelijk hebt...
sevaboy Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 ik vind het leuk op gangst te schieten en mijn empiral imperium uit te breiden en omdat ik bij unfriendly compition vastzit doe ik maar door ps:ik ga naar mijn pa om die missie aan iemand anders te laten doen maar ik weet niet wanneer.
GTAVCSFreak Geplaatst: 17 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 december 2006 ik vind het leuk op gangst te schieten en mijn empiral imperium uit te breidenen omdat ik bij unfriendly compition vastzit doe ik maar door ps:ik ga naar mijn pa om die missie aan iemand anders te laten doen maar ik weet niet wanneer. Is ie zo moeilijk die missie?
Big Vic Vance Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 (bewerkt) Ik ben ook iemand van: eerst alle hoofdmissies * tussendoor ook wel wat zijmissies en wat knallen enzo * en daarna werken aan de 100%, waar ik toevallig nu mee bezig ben. Zo heb ik het altijd nog bij elke gta gedaan:puh: dat puh moet eigenljik zoon smily met zoon tongetje zijn haha.. alleen is dat op de pc waar ik nu op zit niet mogelijk. op me andere pc wel hehe Bewerkt: 17 december 2006 door Big Vic Vance
MartyCeha Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Vliegen, zijmissies, rijden en schieten behoren tot mijn zogeheten "lol-lijst" Daarbuiten doe ik nog wat missies
paul007 Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Meestal rijd ik wat rond. Knal wat polities dood. Daarna een lange achtervolging met veel Unique Jumps. Of rijd wat rond. En doe een rampage. Ik ben nu ook bezig met de volle 100%
justinW Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Net zoals Paul007 zegt, ben ik nu bezig met de 100% en naast missies kun je daarmee ook veel pret beleven. Justin W
.Antonio Geplaatst: 19 december 2006 Rapport Geplaatst: 19 december 2006 Mijn hobby is tanks sparen. Ik probeer altijd zo snel mogelijk 6 ster te krijgen, dan een tank te nakken en dan in m'n garage te zetten. Het stomme is dat als je die tank in je garage doet op het 2e eiland (maakt niet uit welke garage), dan verdwijnt hij. Het is opzich niet heel erg, want dan kan je het nog een keer doen. Ook je mafia rating (of hoe je het moet noemen) gaat omhoog, hoewel ik nog steeds hitman ben. Maar als je mij een gun geeft met veel kogels probeer ik dus zoveel mogelijk ster te krijgen.
Jorair Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 Eerst veel lol maken, dan wat missies, terug lol maken, terug missies, terug lol maken, terug missies, ... Als je na 2 weken door je missies heen bent is het niet zo leuk meer.
sevaboy Geplaatst: 21 december 2006 Rapport Geplaatst: 21 december 2006 ik zit vast in een missie en dan doe ik wat rare stunts ff wat maffia's ban gmaken en ze uitroeien aan de zijmissies werekn en nog zo dingen om me 100procent te behalen
weci Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 In het dolle heen schieten is cool. Dan de politie achter je aan en ervoor zorgen dat je zoveel mogelijk sterren krijgt.
PSP-Lover Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Lekker rondrijden door Vice City is best leuk, met mooi muziek Maar vind de missies nog altijd het leukst om te doen
deagle Geplaatst: 4 januari 2007 Rapport Geplaatst: 4 januari 2007 Ik doe het bij iedere GTA hetzelfde , dus eerst speel ik met cheats en als ik daar de 99% heb bereikt begin ik een nieuwe savegame en speel ik het spel uit zonder cheats tot 100% . Tussendoor maak ik veel lol , meestel politie's afknallen of mensen in de supermarkt een kopje kleiner maken !
Twankala Geplaatst: 5 januari 2007 Rapport Geplaatst: 5 januari 2007 ik doe het rustig aan met de missies en ga me meer richten op lol maken. maar een missie ertussendoor moet er zeker bij
Recommended Posts