SparkZ Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) Hey, Ik heb een probleempje met mn GTA SA. Eerst werkt hij heel goed en gaat het soepel maar na een tijdje wordt hij echt sloom en valt de muziek ook nog is weg. Een jaartje terug werkte hij nog gewoon normaal maar na dat ik hem weer had geinstalleerd krijg ik dat slome gedoe gewoon. Ik heb de orginele GTA SA en ik heb de minimale benodigheden. Heeft hier iemand een oplossing dr voor? Groetjes, SparkZ Bewerkt: 13 december 2006 door SparkZ Reageren
Froodooo Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Ik begrijp dus dat je San Andreas er wel een tijdje niet op het staan. In dat jaartje kan er natuurlijk op je computer heel wat gebeurt zijn. Je hebt er bijvoorbeeld vast wel heel wat nieuwe spellen en programma's opgezet, die natuurlijk allemaal ruimte in beslag nemen, maar sommige dingen ook nog eens geheugen. Je kunt dingen die je niet meer nodig hebt of nooit meer gebruikt van je computer deïnstalleren, en ook met bijvoorbeeld een virusscanner en andere programma's om je computer op te ruimen (Ad Aware, Ccleaner, Hitman). Na dit alles kun je kijken of San Andreas het alweer wat beter doet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.