Gta Ripper Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) Ik had van -Matthijs- de psd gekregen van zijn Henry wallpaper. Dus ik heb een beetje gekeken wat voor deffecten erin zaten, en toen kreeg ik dit eruit:(Ik heb niet elk effect precies na gemaakt) Nogmaals bedankt -Matthijs-! Edit Heb nog een V2 gemaakt met een andere tekst Bewerkt: 13 december 2006 door gta ripper Reageren
.Antonio Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) Opzich wel leuk. Ik vind het alleen een beetje jammer, want het is best wel genept. Je kan beter de effecten bekijken en dan iets heel nieuws maken dan dit. Want dit is wel een klijn beetje genept. Maar daardoor vind ik het niet lelijk, want die van -matthijs- was ook leuk, dus... Je achtergrond is leuk, past goed bij het shirt van Henry. Je C4D is wel leuk en de text is ook best wel mooi. Een klein minpuntje is de render. Je ziet bij het hoofd van Henry een witte rand, die kan je beter een beetje weg halen. De wit met zwarte border is leuk. Gewoon normaal dat is dus wel goed. Eigenlijk was dat alles wat ik er over te zeggen had 88% omdat hij niet echt orgineel was Edit hieronder: Ik bedoel zegmaar met onorgineel, dat je zegmaar niet helemaal zelf gemaakt hebt niet dat iemand hem al heeft of niet zegmaar Bewerkt: 13 december 2006 door .Antonio Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) Bedankt voor je rate .Antonio. Je hebt wel gelijk dat hij genept is, maar onorigineel is hij in principe niet. Want er zijn niet veel signatures in die style. Edit hierboven: Ja, daar heb je gelijk in, ik heb de psd van de sig gebrukt om er van te leren Bewerkt: 13 december 2006 door gta ripper Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.