josie Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 (bewerkt) ik heb overal al gezocht maar ik heb hem nie kunnen vinden Bij Crash de 2de missie (Gray imports) daar ga ik die loods binnen en schiet alles neer en ga dan de trap op daar rent iemand weg en die wil ik dood schieten maar ik krijg er geen richtertje op voor te schieten dus ik ga erachteraan en die ene gaat in een auto ik achtervolg hem op de motor en rij een halfuur rond :angry: :angry: wat doe ik fout help me!!!! :confused: :confused: Bewerkt: 13 november 2004 door josie777 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Als je blieft kan iemand me helpen want het is grote nood ik kan niet verder met het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenTheMen Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 jah daar ben ik ook dat is echt een k*t missie sorry hoor. hij is wel leuk want je kan veel knallen enzo maar gement rend zo'n gasje weg die schoot ik niet neer omdat ik het te druk had met andere gasten toen stapte die fl*kker in een auto en boekte em weg en ik had geen auto dus moest ik zo raar dingetje pakken waar je dozen mee kan optillen en die sturen niet dus ik snap je tips zullen handig zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 jah daar ben ik ook dat is echt een k*t missie sorry hoor. hij is wel leuk want je kan veel knallen enzo maar gement rend zo'n gasje weg die schoot ik niet neer omdat ik het te druk had met andere gasten toen stapte die fl*kker in een auto en boekte em weg en ik had geen auto dus moest ik zo raar dingetje pakken waar je dozen mee kan optillen en die sturen niet dus ik snap je tips zullen handig zijn heb je hem uitgespeeld dan??? zo niet daar in de buurt staat ook een motor maar wat je verder moet doen weet ik niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kevin_tennis Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 der staat een motor 4meter achter die auto die hij pakt, hij is best makkelijk, hij rijdt niet hard weg. laats kevin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
boke Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 jah daar ben ik ook dat is echt een k*t missie sorry hoor. hij is wel leuk want je kan veel knallen enzo maar gement rend zo'n gasje weg die schoot ik niet neer omdat ik het te druk had met andere gasten toen stapte die fl*kker in een auto en boekte em weg en ik had geen auto dus moest ik zo raar dingetje pakken waar je dozen mee kan optillen en die sturen niet dus ik snap je tips zullen handig zijn heb je hem uitgespeeld dan??? zo niet daar in de buurt staat ook een motor maar wat je verder moet doen weet ik niet je moet een geweer pakken dan de balk van wapenskill helemaal vol maken en dan kan je lopen tijdens het schieten en krijg je een v :ph34r: izier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Check de walkthrough op FAQ Webpage. Staat er nu bij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrSelected Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Kort uitleg: Zodra die gast wegrent uit dat kantoor, pak je de motor die daar staat, en knal je die auto de lucht in. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Allemaal hartstikke bedankt en ik ga het meteen proberen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAJunky Geplaatst: 16 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 16 november 2004 wat nog makkelijker is, en dat vind ik het mooie van san andreas, je kan veel missies op verschillende manieren doen. zo deed ik het: als die vent wegvlugt, hou je je niet bezig met die ander ventjes die op je schieten, als je namenlijk hard doorrent en je hebt een kogelvrijvest aan dan ga je echt niet dood. Haal die vent gewoon in, stap in die auto waar hij in wilde stappen, rij een stukje weg, doe een 190grd spin en rij 'm over:MISSION PASSED!!$$$$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mouse Geplaatst: 17 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 17 november 2004 ik heb overal al gezocht maar ik heb hem nie kunnen vindenBij Crash de 2de missie (Gray imports) daar ga ik die loods binnen en schiet alles neer en ga dan de trap op daar rent iemand weg en die wil ik dood schieten maar ik krijg er geen richtertje op voor te schieten dus ik ga erachteraan en die ene gaat in een auto ik achtervolg hem op de motor en rij een halfuur rond :angry: :angry: wat doe ik fout help me!!!! :confused: :confused: Je kan ook gewoon hem achterna rennen en dan ondertussen blijven knallen. en voordat je het weet BANG he is dead. probeer het met een uzie en het laatste stuk met ak 47 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 8 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 december 2004 allemaal bedankt maar hij is me allang gelukt maar dat ben ik vergeten te melden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.