Jump to content

Crash

josie

Recommended Posts

ik heb overal al gezocht maar ik heb hem nie kunnen vinden

Bij Crash de 2de missie (Gray imports)

daar ga ik die loods binnen en schiet alles neer en ga dan de trap op

daar rent iemand weg en die wil ik dood schieten maar ik krijg er geen richtertje op voor te schieten

dus ik ga erachteraan en die ene gaat in een auto

ik achtervolg hem op de motor en rij een halfuur rond :angry: :angry:

wat doe ik fout help me!!!! :confused: :confused:

Bewerkt: door josie777
Delen op andere websites

jah daar ben ik ook dat is echt een k*t missie sorry hoor. hij is wel leuk want je kan veel knallen enzo maar gement rend zo'n gasje weg die schoot ik niet neer omdat ik het te druk had met andere gasten toen stapte die fl*kker in een auto en boekte em weg en ik had geen auto dus moest ik zo raar dingetje pakken waar je dozen mee kan optillen en die sturen niet dus ik snap je tips zullen handig zijn

Delen op andere websites

jah daar ben ik ook dat is echt een k*t missie sorry hoor. hij is wel leuk want je kan veel knallen enzo maar gement rend zo'n gasje weg die schoot ik niet neer omdat ik het te druk had met andere gasten toen stapte die fl*kker in een auto en boekte em weg en ik had geen auto dus moest ik zo raar dingetje pakken waar je dozen mee kan optillen en die sturen niet dus ik snap je tips zullen handig zijn
heb je hem uitgespeeld dan??? zo niet daar in de buurt staat ook een motor maar wat je verder moet doen weet ik niet
Delen op andere websites

heb je hem uitgespeeld dan??? zo niet daar in de buurt staat ook een motor maar wat je verder moet doen weet ik niet

je moet een geweer pakken dan de balk van wapenskill helemaal vol maken en dan kan je lopen tijdens het schieten en krijg je een v :ph34r: izier

Delen op andere websites

wat nog makkelijker is, en dat vind ik het mooie van san andreas, je kan veel missies op verschillende manieren doen.

zo deed ik het: als die vent wegvlugt, hou je je niet bezig met die ander ventjes die op je schieten, als je namenlijk hard doorrent en je hebt een kogelvrijvest aan dan ga je echt niet dood. Haal die vent gewoon in, stap in die auto waar hij in wilde stappen, rij een stukje weg, doe een 190grd spin en rij 'm over:MISSION PASSED!!$$$$

Delen op andere websites

ik heb overal al gezocht maar ik heb hem nie kunnen vinden

Bij Crash de 2de missie (Gray imports)

daar ga ik die loods binnen en schiet alles neer en ga dan de trap op

daar rent iemand weg en die wil ik dood schieten maar ik krijg er geen richtertje op voor te schieten

dus ik ga erachteraan en die ene gaat in een auto

ik achtervolg hem op de motor en rij een halfuur rond :angry: :angry:

wat doe ik fout help me!!!! :confused: :confused:

Je kan ook gewoon hem achterna rennen en dan ondertussen blijven knallen.

en voordat je het weet BANG he is dead.

probeer het met een uzie en het laatste stuk met ak 47

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...