Sseb Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) ik heb Sa speedometer hier te vinde maar als ik hem opstart en dan op de game ben en dan in auto gaat verscheind ie niet hoe kan ik dat oplossen? alvast bedankt Bewerkt: 13 december 2006 door Sseb Reageren
slurfie Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 ik heb Sa speedometer hier te vinde maar als ik hem opstart en dan op de game ben en dan in auto gaat verscheind ie niet hoe kan ik dat oplossen? alvast bedankt Dit is het showroom, moet je even naar de modding help forum gaan Reageren
Puma Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Waarschijnlijk moet je eerst SA opstarten en zorgen dat je ingame bent enzo, en dan open je de SpeedOmeter en druk je op "Load mod" Als je dit al wist, en het werkt niet, moet je even een e-mail sturen naar de maker; die (de e-mail van de maker) staat meestal in de Readme.. Succes, Grtz Puma. Offtopic: Dit topic had inderdaad in het "Overige Hulp" subforum moeten staan, maar het is overdreven om 2 topics aan te maken . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.