Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb Sa speedometer

hier te vinde maar als ik hem opstart en dan op de game ben en dan in auto gaat verscheind ie niet :{

hoe kan ik dat oplossen?

alvast bedankt :D

Geplaatst:
ik heb Sa speedometer

hier te vinde maar als ik hem opstart en dan op de game ben en dan in auto gaat verscheind ie niet :{

hoe kan ik dat oplossen?

alvast bedankt :D

hmm even goed de readme doorlezen en anders de maker proberen te vragen, welke versie heb je van san andreas? want het kan alleen met de 1e versie, met de 2e kan je niet meer modden.
Geplaatst:

ik heb V 1.0

dit staat er in readme

1. Execute SASpeedo.exe.

2. Choose your settings.

3. Click "Load Mod".

en dadt doe ik en dan verschijnt ie niet

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb hem ook even gedownload, er zit een duiddelijke, engelstalige Readme bij. Ik zet de Readme even voor je neer. Zoals je ziet mijn je eerst SASpeedo.exe openen en vervolgens kiezen waar je de meter wilt hebben (Link onder / boven in, rechts onder / boven in). Als je dat hebt gekozen klik je op Load mod en start je GTA San Andreas op en als het goed is zou het moeten werken. Indien het niet werkt denk ik inderdaad dat je V2 van GTA San Andreas hebt. In dat geval moet je hem even downgraden met de Downgrader die hier op het forum te downloaden is. Ik heb de Downgrader even voor je opgezocht en je download hem hier. Veel succes ermee!

GTA: San Andreas Speedometer Mod

================================

VERSION 1.0 BETA

----------------

by spookie, 21st June 2005

Usage:

------

1. Execute SASpeedo.exe.

2. Choose your settings.

3. Click "Load Mod".

Credits:

--------

Coded by spookie

Thanks to EliCZ for EliRT!

Notes:

------

This mod is exclusive to GTANet (www.gtanet.com),

but feel free to link to this mod via GTAGarage.

SASpeedo.gif

Bewerkt: door Advancegta

ik """"had"""" versie 2 die heb ik al gedowngrade naar versie 1

dus hij hoort te werken , maar dat doet ie niet.

hij doet het echt niet :(

==========

weet iemand misschien dan nog een andere speedmeter??

>>> Door Dutchy3010: Dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik voortaan de EDIT-knop, ik heb nu even de posts voor je samengevoegd ^_^<<<

Bewerkt: door Sseb

Misschien moet je hier een kijken. Daar staan buiten vele wagens om te downloaden, ook handige tools. Ik heb de speedmeter zelf niet meteen gevonden, maar als je even goed zoekt vind je er hopelijk wel eentje ;)

PS: Dubbelposten is niet toegestaan (staat in de regels v/h forum). Gebruik voortaan even de EDIT-knop :)

Bewerkt: door demontventoux
  • 7 maanden later...
Geplaatst:
:D :D

ik heb the speedometer van een andere site gedownload , en die doet het wel :D

welke site ik wil ook speedometer =D

Geplaatst:

Momenteel zijn er aardig wat meters in omloop, ik heb er twee voor je opgezocht die volgens mij aardig vaak gebruikt worden:

• [1]
Speed-o-meter
[2] Speed-o-meter

Lees voor installatie de readme even door, want daar staat het vrijwel altijd in. Mocht je er desondanks toch niet uitkomen, dan kun je hier altijd even vragen.

Geplaatst:

Momenteel zijn er aardig wat meters in omloop, ik heb er twee voor je opgezocht die volgens mij aardig vaak gebruikt worden:

• [1]
Speed-o-meter
[2] Speed-o-meter

Lees voor installatie de readme even door, want daar staat het vrijwel altijd in. Mocht je er desondanks toch niet uitkomen, dan kun je hier altijd even vragen.

die doet het niet maar sseb zei dat hij er eentje had die het wel doet maar welk heb hij ???????

Geplaatst:
Ik heb dees en werkt goed en is mooier dan speed o meter

dat is een camerahackofzo geen km teller :N

Voor zover ik me kan herinneren zit er in de SA Cam Hack ook een speedometer geïntegreerd.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...