Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor zover ik me kan herinneren zit er in de SA Cam Hack ook een speedometer geïntegreerd.

ja dankje ik dagt eerst van niet maar nu doet hij het thx dudes :D

• 1 maand later...
Geplaatst:
IK heb V1.1 daar kan het zeker ook niet op? Heb namelijk al super veel dinge geprobeerd en nix werkt

Jawel, het kan wel op V1.1. V2 is de enige waarmee je niet kunt modden. Of je nou 1.0 of 1.1 hebt maakt helemaal niks uit. Je doet dus echt ergens iets fout.

• 4 weken later...
Geplaatst:
ik heb V 1.0

dit staat er in readme

1. Execute SASpeedo.exe.

2. Choose your settings.

3. Click "Load Mod".

en dadt doe ik en dan verschijnt ie niet

dankje

Geplaatst:
IK heb V1.1 daar kan het zeker ook niet op? Heb namelijk al super veel dinge geprobeerd en nix werkt

Jawel, het kan wel op V1.1. V2 is de enige waarmee je niet kunt modden. Of je nou 1.0 of 1.1 hebt maakt helemaal niks uit. Je doet dus echt ergens iets fout.

Ik heb hetzelfde probleem! Het enige wat er bij mij gebeurd is dat mijn beeldkwaliteit beel slechter wordt! Als er iemand een oplossing heeft...? Laat dan maar komen!

Voila,

Deze is speciaal, als het 8 uur s' nachts wordt, dan geeft ie licht en gaat weer uit als het 6 uur 's morgens is.

Als je schade rijdt, komt er een barst in het tellertje.

Je hebt wel Cleo 3 nodig, installeren moet je geduld voor hebben. Deze past je SCM aan, maar met Cleo 3 hoef je geen new game te gebruiken. Je hebt bv. ook de passenger mod en een leatherface mod. maar die moet je ff googlen.

Maar het is het waard!!!

De Speedometer

Greetz Ferry

• 3 maanden later...
Geplaatst:
:D :D

ik heb the speedometer van een andere site gedownload , en die doet het wel :D

zeg dan welke site ????

er zyn mense die jou hebben geholpe, nu kan jy ook ons wel helpe he ??

• 3 maanden later...
  • 2 years later...
Geplaatst: (bewerkt)

ik wil ook speedometer maar die van mij doet het ook niet, ik heb hem gedownload en als ik dan op load klik krijg ik wel gta sa maar niet die meter

moet je hem in een speciale map ofzo zetten? :cry::cry:

en welke site is dan "een andere site"

Bewerkt: door larsmannetje33

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...