pimp Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 eeey, ik heb het spel uitgespeeld dat staat er..... maar ik heb nog maar 2 bedrijven hoe kom ik er aan meer.... Reageren
Scott16 Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 dat klopt nooit :blink: :blink: Reageren
Scott16 Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 heb je wel s op je kaart gekeken als et goed is dan staan er van die groene huisjes en die kan je kope Reageren
Eros Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 dat zijn niet altijd bedrijven , je kunt valet gebouw hebben als je tot level 4 of 5 gaat met die missies Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Geplaatst: 13 november 2004 je hebt zero RC shop. je hetb wang cars. en de airstrip als je die mee rekent. maar ik heb gelezen als je de trucker missie doet dat dat dan ook jou bedrijf word. en je kan ook met een pizza misie een pizza winkel als bedrijf krijgen. en volgens mij waren er nog wel wat meer maar die weet ik niet meer, Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.