Jump to content

Amphibious Assault

Recommended Posts

Geplaatst:
Hoe kan ik m'n Lung Capacity goed genoeg krijgen om die missie te splene? :$

Voor de missie heb je 20% long capaciteit nodig, en dit kan je maar door 1 ding krijgen, namelijk door onderwater te zwemmen. Rijd even snel naar het Noorden van San Fierro en ga zwemmen in de grote San Fierro Bay. Duik naar beneden en als je adem bijna op is ga je weer naar boven, dit herhaal je ongeveer 15 minuten. Daarna rijd je weer naar Woozie en als het goed is zal je de missie kunnen doen. Het kost even wat tijd maar het is eigenlijk zo gepiept.

Succes!

Geplaatst:

Lung Capacity verhoog je door veel onder water te duiken en door Oysters te verzamelen. Wanneer je zo snel mogelijk de missie wil doen, raad ik je aan om een klein half uurtje te gaan zwemmen, waar je af en toe onderwater duikt totdat je long-balkje leeg is. Ga dan weer naar boven en zwem daar totdat je long-balkje weer vol is. Herhaal dit proces dus voor ongeveer een 20-30 minuten en dan moet je genoeg lung-capacity hebben om de missie te kunnen starten.

Succes ermee :cya:

(Overigens heb ik een dergelijk antwoord vaker gelezen/moeten typen.)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...