Wonga Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) Ik heb net via thegtaplace.com een Yamaha r1 gedownload, maar nu heb ik alles in gevuld op de plekken waar ik dnek dat het moes staan , maar nu doet heel gta het niet meer , dit heb ik al een keer gehad kan iemand mij mischien vertellen hoe ik anders motors of auto makkelijker toe kan voegen..want dit gaat bij mij neit werken , heb de search gebruikt maar kon deze keer echt niks vinden.. Alvast bedankt EDIT : ik denk dat als iemand voor carcols en handeling + pcj600.txd & pcj600.dff voor mij heeft dat het mischien dan als opgelost is..en ik niet heel gta hoef te reinstallen .. UPDATE: omdat er nog steeds niemand heeft gereageerd ga ik gta er op nieuw op zetten .. dus deze kan op slott Bewerkt: 13 december 2006 door Wonga Reageren
Bling Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Desondanks je het spel waarschijnlijk al opnieuw geinstalleerd hebt, wil ik je toch nog enkele tips geven. Ik weet niet hoe je voorheen je gedownloade voertuigen altijd installeerde, maar als je hier moeite mee hebt weet ik wel enkele alternatieven waarmee het gemakkelijk moet werken. Installeren met behulp van de Image Tool of de S(an)A(ndreas)M(od)I(nstaller). Hoe je kunt werken met de Image Tool, kun je zien in dit topic, van Flying Dutchman. Voor een handleiding over SAMI, neem je even een kijkje in dit topic, van Typhoon. Ik zie dat je ook geinteresseerd was in de backup van de handling.cfg en de pcj600.txd en dff. Ik heb ze even voor de zekerheid voor je geupload. Je kunt ze hieronder downloaden vanuit mijn bijlagen. Veel succes nog verder! Reageren
Wonga Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 je bent geweldig bling , teminste iemand die gewoon antwoord op me vragen super bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.