Jump to content

Tha Nang Thang

Recommended Posts

Geplaatst:

Hij lukt echt niet... tips? (Niet van WikiGTA). Ik ga telkens dood, ook als ik bij ammu-nation dingetjes koop...

Geplaatst: (bewerkt)
Hij lukt echt niet... tips? (Niet van WikiGTA). Ik ga telkens dood, ook als ik bij ammu-nation dingetjes koop...

De guards boven op het schip kan je het beste door stealth kills uitschakelen, je gaat dus gebukt © naar de guards toe, je richt met het mes en drukt op Enter of je houdt de linkermuisknop ingedrukt, hierdoor zal hij bijna geluidsloos dood gaan, probeer dit ook met de andere guards, wanneer ze je betrappen kan je ze het beste snel doden met de Tec-9 die je van de bewakers krijgt, schiet dan gelijk op het hoofd waardoor de guards geen kans krijgen om te schieten. (Wanneer je wapens bij ammunation ophaalt raad ik je aan om ook een shotgun te kopen, hierdoor kan je de guards ook erg snel uitschakelen. Voor langere afstanden zo je de Ak-47 of de Sniper Rifle kunnen gebruiken. Wanneer je niet meer bovenop de containers loopt raad ik je in ieder geval aan om de shotgun te pakken, er staan aardig wat guards vlak om hoekjes daardoor kun je ze snel vermoorden. Bij de beneden verdieping moet je erg letten op de bewaker die een granaat gooit, deze is uiterst gevaarlijk, dus dood hem voor dat de granaat je raakt. Je moet de guards eigenlijk rustig doden, blijf dus gebukt en rol soms even opzij wanneer je er niet goed voor staat. Wanneer je de vluchtelingen uit de container hebt bevrijd moet je weer terug. Pas op op voor de guards die nog op het schip staan. Kijk op het radar waar de Snakehead zich bevind je zal de Snakehea moeten vermoorden, dit kan je met de katana doen maar ik raad je aan om hem gewoon een kogel van je shotgun te geven. CJ is namelijk niet zo'n zwaardvechter. :puh:

Tip: kijk goed tussen de inhamen bij containers, je zal bijvoorbeeld een health pick-up vinden, deze heb je dus wel nodig. In de beneden verdieping zal je ook nog een Body-Armor kunnen vinden. Zoek deze wel op want je hebt hem nodig!

Als het nog niet lukt zou je je savegame eventueel ook weer kunnen plaatsen, maar wanneer je het rustig en secuur doet moet het lukken.

Heel veel succes! :cya:

PS: ik ga de missie zo nog een keer spelen zodat ik misschien nog wat andere bruikbare tips kan vinden ;)

Ik heb nog wat kleine tips voor je. Wanneer je de 1e guards beneden hebt vermoord kom je hier:

daex3.th.png

Ik raad je aan om op de kisten te klimmen en daarna op de container te klimmen, hierdoor kun je de guards van boven schieten! Dit maakt het erg makkelijk, de guards zullen jou moeilijk raken en jij hun makkelijk. De guard met de granaat kan je hierdoor ook erg makkelijk uitschakelen. Hij zal de granaat niet eens werpen als jij op de container staat, je hebt hem dus zo vermoord.

Achter deze contrainer ligt een bodyarmor en een extra munitie voor de Tec-9.

da2bt6.th.png

Bewerkt: door Typhoon

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...