Jump to content

mijn San andreas mod installer leest .zip documenten niet

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hey ik mod sinds een week weer

*daarom vraag ik ook zoveel ;)*

maar ik wil dus een nieuwe parachute in gta zetten

maar dat is dus een .zip bestand en bij alle .zip bestanden krijg ik dat

dan krijg ik :gtafoutmeldinggb9.png

>>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar modding fora...<<<

Bewerkt: door Sseb
Geplaatst:

Hey Sseb, ik weet niet of het zip formaat compatible is met SAMI. Meestal zitten mods in het rar formaat ingepakt. Maargoed, wat ik je aanraad is om het zip-bestand uit te pakken met winzip/winrar. Je hebt nu wat bestandjes (waarschijnlijk heb je de Dakine Pro bag van JVT?), namelijk een weblink, een readme en een TXD-bestand. Het laatste bestand is waar het allemaal om gaat. Open de GTA3.img (waarschijnlijk C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models) met de IMG-Tool. Ga nu naar edit, find en typ in ''gun_para.txd''. Het resultaat dat je krijgt verwijder je door naar commands, delete te gaan. Nu ga je naar commands, add en voeg je het TXD bestand uit de download toe. Als laatste ga je naar commands, rebuildt archive en laat hem even rebuilden. Nu ben je klaar en kun je het spel opstarten. De parachute, die hier te vinden is, is gemod. Het kan zijn dat je helemaal niet de dakine bag pro van JVT bedoelt, en dat er ook een dff bestand in de download zit. In dit geval moet je hetzelfde doen als bij de txd ;)

• 2 weken later...
Geplaatst: (bewerkt)

waar kan ik die gta3img nou vinde?? ik weet niet hoe ik bij C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\models) moet komen.

Bewerkt: door Sseb
Geplaatst:

Als je de mods met de IMG-tool wilt installeren, vind je >hier< een complete handleiding. Om iets simpels als een parachute te installeren, hoef je slechts stap 1 t/m 7 te volgen. Dan is je mod geinstalleerd.

Succes!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...