slurfie Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Hoe kan ik een auto bv geconverteerd uit VC doen dat de auto gemodde kleuren kan hebben. Want ze hebben een texture? Greetz PS. Het is een auto met een line erop ( dus 2 kleuren ) Reageren
Matiscus Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Ik snap je niet helemaal goed... Je wil een auto een een gemodde kleur laten hebben dat je in VC normaal niet kan verkrijgen? Of... Gelieve iets uitbundiger en duidelijker te zijn. Reageren
slurfie Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) Ik heb dus een auto uit VC naar san andreas geconverteerd. Maar in VC hadden ze nog geen gemodde auto's. Dus zit er een blijvend textuur omheen. Ik wil dat je net als SA, de kleur kan modden. En die auto heeft 2 kleuren ( Streep over het midden ) Bewerkt: 14 december 2006 door slurfie Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.