Jump to content

XBOX 360

Rullez

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste leden van het Gtaforum. Ik wil een XBOX 360 gaan kopen. Maar ik vroeg mij of wel pakket jullie bij aanbevelen. Ik heb liever geen Pakket met XBOX Live want daar heb ik niks aan.

MVG Rullez

Geplaatst:
Persoonlijk zou ik voor het pakket van €435,- gaan met Saint's Row erbij dit uiteraard puur smaak! :Y

...die bij de Saturn in Rotterdam voor een prijs van ongeveer € 400,- in de schappen ligt.

Als ik jou was zou ik kijken naar wat voor genre je leuk vindt, Free roaming álà GTA dan is de optie van Yohan het beste, hou je van voetbal is het PES6 pakket het beste. Wil je lekker schieten? Koop het Gears of War pakket :) .

Ik wil je verder nog een tip geven, er staan bij verschillende winkels Viva Piñata pakkatten, dit is echter de core system, dit is een uitgeklede versie van de Premiem, die ik je meer aanraad :) .

Geplaatst:

Persoonlijk zou ik voor het pakket van €435,- gaan met Saint's Row erbij dit uiteraard puur smaak! :Y

...die bij de Saturn in Rotterdam voor een prijs van ongeveer € 400,- in de schappen ligt.

Als ik jou was zou ik kijken naar wat voor genre je leuk vindt, Free roaming álà GTA dan is de optie van Yohan het beste, hou je van voetbal is het PES6 pakket het beste. Wil je lekker schieten? Koop het Gears of War pakket :) .

Ik wil je verder nog een tip geven, er staan bij verschillende winkels Viva Piñata pakkatten, dit is echter de core system, dit is een uitgeklede versie van de Premiem, die ik je meer aanraad :) .

Dat Viva Piñata pakket is helemaal zo slecht nog niet. In dat pakket zit de Core Editon, Viva Piñata én een memory card van 64 MB. Mijn probleem met de Core Edition is normaal gesproken dat je niet kunt saven zonder er dure memorycards bij te kopen, maar dat is nu dus niet van toepassing. Voor 350 euro is ie te koop :)

Hier heb ik een lijstje van alle beschikbare Xbox360-packs van dit moment:

Gears of War-pack

• Xbox 360
  • Gears of War
  • Wireless Controller
  • Harddisk 20 GB
  • Headset
  • HD AV Cable (met SCART adapter)
  • Ethernet kabel

Prijs: € 429,-

Saint's Row-pack

• Xbox 360
  • Saints Row
  • Wireless Controller
  • Harddisk 20 GB
  • Headset
  • Ethernet kabel

Pro Evolution Soccer 6-pack

• Xbox 360
  • Pro Evolution Soccer
  • Wireless Controller
  • Harddisk 20 GB
  • Headset
  • Ethernet kabel

Splinter Cell-pack

• Xbox 360
  • Splinter Cell: Double Agent
  • Wireless Controller
  • Harddisk 20 GB
  • Headset
  • Ethernet kabel

Viva Pñata-pack

• Xbox 360
  • Viva Piñata
  • Controller met draad
  • AV kabel met SCART-adapter
  • Memory Unit 64 MB

Prijs: € 350,-

Core Edition

• Xbox 360
  • Controller met draad
  • AV kabel met SCART-adapter

Prijs: € 300,-

Premium Edition

• Xbox 360
  • Wireless Controller
  • Harddisk
  • Headset
  • Ethernet kabel

Prijs: € 400,-

• 2 weken later...
Geplaatst:

In alle xbox360's zit een harddisk, die zat zelfs al in alle normale xboxen (6gb) dus het lijkt me heel sterk dat er xbox 360's worden verkocht zonder harddisk

Geplaatst:
In alle xbox360's zit een harddisk, die zat zelfs al in alle normale xboxen (6gb) dus het lijkt me heel sterk dat er xbox 360's worden verkocht zonder harddisk

Waar haal je die onzin vandaan? :bonk: In de normale xboxen zat helemaal geen harddisk en er worden wel degelijk 360's verkocht zonder harde schijf, de zogeheten Core Edition.

Geplaatst:

Waar haal je die onzin vandaan? :bonk: In de normale xboxen zat helemaal geen harddisk en er worden wel degelijk 360's verkocht zonder harde schijf, de zogeheten Core Edition.

waar haal jij die ''hij heeft geen HD info'' vandaan? :puh: hij heeft het wel ga maar naar www.kieskeurig.nl en zoek op Xbox :)

Geplaatst:

waar haal jij die ''hij heeft geen HD info'' vandaan? :puh: hij heeft het wel ga maar naar www.kieskeurig.nl en zoek op Xbox :)

Sorry, ik had me vergist :$ Ik was in de war met de PS2, die geen harddisk heeft, maar de Xbox heeft die inderdaad wel. Mijn excuses.

Dat neemt alleen niet weg dat er wel Xbox 360's worden verkocht zonder harddisk, de Core Edition.

Geplaatst:

Sorry, ik had me vergist :$ Ik was in de war met de PS2, die geen harddisk heeft, maar de Xbox heeft die inderdaad wel. Mijn excuses.

Dat neemt alleen niet weg dat er wel Xbox 360's worden verkocht zonder harddisk, de Core Edition.

klopt! de zogenaamde ''Core Edition'' heeft geen Harde schijf :Y maar nog iets: ps2 heeft wel een harddisk maar niet in EU maar in VS & JAPAN. apart verkrijgbaar en je hebt een Netwerkadapter (dikke ps2) nodig ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...