Jump to content

Washington


Fishlip

Recommended Posts

Hallo mensen,

Ik ben hier nieuw op dit forum, dus hallo!

Ik heb gezocht maar ik kon hier nergens antwoord vinden op mijn vraag.

Ik heb na een hele lange tijd Gta VC weer uit de kast gehaald en ik ben nu bij de sunshine autogarage autos aan het verzamelen, maar nu moet ik de Washington.

Ik las dat deze auto geen vaste vindplaats heeft, maar misschien weten jullie waar ik deze auto kan vinden, ik heb door het hele spel rondgereden maar ik kan hem nergens vinden.

Alvast bedankt,

Fishlip

Link to comment
Delen op andere websites

Hallo Fishlip, allereert van harte welkom op dit GTAForum.:cya:

Maargoed, je hebt het over een Washington, deze auto rijdt best veel in Vice City rond. Rijd eens door Ocean Beach, in die straten vind je hem vaak, rond Ammonation en Pole Positoin. Ook op de parkeerplaats bij het winkelcentrum (met de parkeerplaats op het dak (zie ook deze screen) staat de Washington wel eens. Probeer anders een aantal keer met verschillende auto's de parkeergarage in te rijden, daar kan hij dan ook wel eens spawnen. Ik hen het hier over deze parkeergarage:

Veel succes met het zoeken naar deze auto!

Bewerkt: door Bassiej™
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...
:cab: Mag ik dan misschien vragen of de Sabre ook een vaste vindplaats heeft of niet?

Helaas heeft de Sabre ook geen vaste vindplaats. Het is een kwestie van geluk bij het zoeken. Je kunt deze wagen op de meest rare plaatsen aantreffen.

Link to comment
Delen op andere websites

En ik blijf bij mijn punt dat het spel zo gemaakt lijkt te zijn dat je auto's minder tegen komt als je ze in moet leveren. Normaal kwam ik altijd Sentinels tegen en geen Sentinel XS's, maar toen ik een Sentinel in moest leveren waren er ineens alleen maar Sentinel XS's en geen gewone Sentinels.

Colonel Cortez alweer hartelijk bedankt, je blijft me maar helpen en dat waardeer k super :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

En ik blijf bij mijn punt dat het spel zo gemaakt lijkt te zijn dat je auto's minder tegen komt als je ze in moet leveren. Normaal kwam ik altijd Sentinels tegen en geen Sentinel XS's, maar toen ik een Sentinel in moest leveren waren er ineens alleen maar Sentinel XS's en geen gewone Sentinels.

Colonel Cortez alweer hartelijk bedankt, je blijft me maar helpen en dat waardeer k super :cya:

De Sentinel is juist één van de makkelijkste auto's die je moet vinden. Hij spawn namelijk in de showroom, al vanaf je het bedrijf hebt gekocht. Het zou kunnen dat hij ersoms niet staat, maar rijd dan even een rondje in Vice City daarna staat hij er waarschijnlijk wel weer!

Link to comment
Delen op andere websites

En ik blijf bij mijn punt dat het spel zo gemaakt lijkt te zijn dat je auto's minder tegen komt als je ze in moet leveren. Normaal kwam ik altijd Sentinels tegen en geen Sentinel XS's, maar toen ik een Sentinel in moest leveren waren er ineens alleen maar Sentinel XS's en geen gewone Sentinels.

Colonel Cortez alweer hartelijk bedankt, je blijft me maar helpen en dat waardeer k super :cya:

Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik zorg meestal dat ik de auto's die geen vaste vindplaats hebben gewoon in een garage heb staan :)

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hoi hoi welkom op het forum :cya:

Het is al zo lang GTA VC voor mij maar oké ik weet nog wel wat..

Volgens mij toen ik die auto vond reed ik door de ''krotten wijken''

het spijt me dat ik dat moet zeggen maar het is wel zo :$

EN anders, blijven zoeken :)

Greetz, HippeEend

BTW: Suc6 ermee :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...