Fishlip Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 Hallo mensen, Ik ben hier nieuw op dit forum, dus hallo! Ik heb gezocht maar ik kon hier nergens antwoord vinden op mijn vraag. Ik heb na een hele lange tijd Gta VC weer uit de kast gehaald en ik ben nu bij de sunshine autogarage autos aan het verzamelen, maar nu moet ik de Washington. Ik las dat deze auto geen vaste vindplaats heeft, maar misschien weten jullie waar ik deze auto kan vinden, ik heb door het hele spel rondgereden maar ik kan hem nergens vinden. Alvast bedankt, Fishlip Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) Hallo Fishlip, allereert van harte welkom op dit GTAForum. Maargoed, je hebt het over een Washington, deze auto rijdt best veel in Vice City rond. Rijd eens door Ocean Beach, in die straten vind je hem vaak, rond Ammonation en Pole Positoin. Ook op de parkeerplaats bij het winkelcentrum (met de parkeerplaats op het dak (zie ook deze screen) staat de Washington wel eens. Probeer anders een aantal keer met verschillende auto's de parkeergarage in te rijden, daar kan hij dan ook wel eens spawnen. Ik hen het hier over deze parkeergarage: Veel succes met het zoeken naar deze auto! Bewerkt: 28 januari 2007 door Bassiej™ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MrKooKie Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2006 Er staat er één in Downtown achter de Well Stacked Pizza, dit is een FBI Washington, maar die kun je ook in leveren. Daarnaast, als je nieuw bent zul je dit niet weten. Maar er bestaat sinds kort een NEDERLANDSE GTA encyclopodie. -> WikiGTA.org Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fishlip Geplaatst: 14 december 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 december 2006 Bedankt voor de reacties, ik zal het eens proberen, maar de FBI washington is niet in te leveren, daar trappen ze helaas niet in. Ik zal het even proberen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koen729 Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 december 2006 Op Starfish Island rijden ze veel rond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
_Mouser_ Geplaatst: 31 december 2006 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2006 ik kom ze meestal bij toeval tegen, maar ik zie ze wel eens langs sunshine auto's langsrijden, en in downtown best wel veel, in de buurt van stadion.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 Mag ik dan misschien vragen of de Sabre ook een vaste vindplaats heeft of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 Mag ik dan misschien vragen of de Sabre ook een vaste vindplaats heeft of niet? Helaas heeft de Sabre ook geen vaste vindplaats. Het is een kwestie van geluk bij het zoeken. Je kunt deze wagen op de meest rare plaatsen aantreffen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 9 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 9 januari 2007 En ik blijf bij mijn punt dat het spel zo gemaakt lijkt te zijn dat je auto's minder tegen komt als je ze in moet leveren. Normaal kwam ik altijd Sentinels tegen en geen Sentinel XS's, maar toen ik een Sentinel in moest leveren waren er ineens alleen maar Sentinel XS's en geen gewone Sentinels. Colonel Cortez alweer hartelijk bedankt, je blijft me maar helpen en dat waardeer k super Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bassiej Geplaatst: 10 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 10 januari 2007 En ik blijf bij mijn punt dat het spel zo gemaakt lijkt te zijn dat je auto's minder tegen komt als je ze in moet leveren. Normaal kwam ik altijd Sentinels tegen en geen Sentinel XS's, maar toen ik een Sentinel in moest leveren waren er ineens alleen maar Sentinel XS's en geen gewone Sentinels.Colonel Cortez alweer hartelijk bedankt, je blijft me maar helpen en dat waardeer k super De Sentinel is juist één van de makkelijkste auto's die je moet vinden. Hij spawn namelijk in de showroom, al vanaf je het bedrijf hebt gekocht. Het zou kunnen dat hij ersoms niet staat, maar rijd dan even een rondje in Vice City daarna staat hij er waarschijnlijk wel weer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lance Vance Dance Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 vanaf rijtje 3 wordt het supersimpel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mirrrr Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 14 januari 2007 En ik blijf bij mijn punt dat het spel zo gemaakt lijkt te zijn dat je auto's minder tegen komt als je ze in moet leveren. Normaal kwam ik altijd Sentinels tegen en geen Sentinel XS's, maar toen ik een Sentinel in moest leveren waren er ineens alleen maar Sentinel XS's en geen gewone Sentinels.Colonel Cortez alweer hartelijk bedankt, je blijft me maar helpen en dat waardeer k super Daar ben ik het helemaal mee eens. Maar ik zorg meestal dat ik de auto's die geen vaste vindplaats hebben gewoon in een garage heb staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HippeEend Geplaatst: 27 januari 2007 Rapport Share Geplaatst: 27 januari 2007 Hoi hoi welkom op het forum Het is al zo lang GTA VC voor mij maar oké ik weet nog wel wat.. Volgens mij toen ik die auto vond reed ik door de ''krotten wijken'' het spijt me dat ik dat moet zeggen maar het is wel zo :$ EN anders, blijven zoeken Greetz, HippeEend BTW: Suc6 ermee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mario-leader Geplaatst: 13 februari 2007 Rapport Share Geplaatst: 13 februari 2007 je kan altijd trainers gebruiken die garage editor hebben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.