Proximitus Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) Ik heb dus de Cartel Cruiser uit GTA III geconveerd naar VC, ipv de rancher zie hier het resultaat: alleen, zoals je ziet, klppen de kleuren niet helemaal. De stalen buis achterop hoort sowieso grijs/zilver te zijn. Weet iemand welke bestand in de txd file hier voor zorgen? Ik wil proberen hem in de originele kleuren te maken. Of althans, dat je alleen het paars/blauwe gedeelte een andere kleur geeft. Op dit moment zijn de paars/blauwe kleuren van GTA III in GTA VC zwart, en de grijs/zilveren delen de kleur waar die in gesprayed is (excuses voor het te donkere plaatje) Bewerkt: 13 december 2006 door Proximitus Reageren
Black Force Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 misschien kun je opzoeken welke file in GTA III die texures heeft, want misschien zit in vice city die txd file wel helemaal niet, die ene die in GTA III wel zit. dus ik zou opzoeken welke TXD in GTA III bij die auto hoort en die in vice city zetten. Als er iets niet klopt aan wat ik zeg hoor ik het graag. markps3fanman Reageren
EXIT Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 mss licht het aan de kleuren van de auto kijk hier voor in de data\carcols.dat zoek dan rancher en de cijfers die daar achter staan zijn voor de kleuren het kan hier aan liggen Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2006 (bewerkt) Ik heb gewoon de txd en dff bestanden van de CC uit gtaIII gehaald, veranderd in rancher en dan in gta VC gezet. de auto werkt helemaal naar behoren, alleen de kleuren kloppen niet. ik zit op dit moment niet thuis, dus kan niet in de carcols.dat kijken.ik denk wel dat het hier aan ligt. kan het dan zijn, dat als ik het regeltje van de cc uit de carcols.dat van GTA III haal, en die vervang met het regeltje van de rancher in VC, dat de kleuren dan goed zijn? Bewerkt: 14 december 2006 door Proximitus Reageren
Black Force Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 je kan het altijd proberen natuurlijk. ik weet alleen niet zeker of het werkt, ik zou zeggen: probeer het eens! succes, Reageren
DaBeast Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 De GTA3/GTA Vice City car color nummers zijn dezelfde. Dus je kan de lijn gewoon kopieren. Die van San Andreas zijn niet hetzelfde, er zijn meer car colors in San Andreas dan in GTA3/GTA Vice City. Als je nog extra kleuren wilt, (ik geloof dat de Vice City color limit 4 is (je kan dus maximum 4 verschillende kleuren kombinaties gebruiken)) kan ik je de Vice City kleuren tabel geven: Ik hoop dat dit wat helpt, veel plezier met het modden. Ik vind het trouwens leuk dat je begonnen bent met modden, Proximitus. Ga je hier ook verder op in? Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
Proximitus Geplaatst: 14 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2006 (bewerkt) Nou, ik wilde altijd al de Cartel Cruiser in SA zetten, lukte aardig, model kwam erin, alleen ging eht niet goed als ik hem wilde modden. En ik las dat je alleen de namen van de txd en dff files moest veranderen om een auto van GTA III nar VC te zetten, dus dat leek me wel makelijk om te doen. Op dit moment heb ik wel weinig tijd om het te doen, en ik ben best wel een noob op dat gebied.. als je ziet wat mensen hier allemaal maken.. Maar opzich zou het kunnen dat ik ermee doorga. ik heb dat 3dmax wel in bezit, dus kan ik het altijd een keer probereb UPDATE De stalen onderdelen hebben nu wel die grijze kleur, alleen het frame blijft zwart. ook als ik em door de pay n spray rijd blijft dit zo. als Carcols staat er nu alleen maar de code 54,76, deze stond ook bij de CC in gta III weet iemand wat je in de code moet neerzetten om dat zwarte gedeelte elke gewenste kleur te geven? Bewerkt: 21 december 2006 door Proximitus Reageren
Proximitus Geplaatst: 20 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 20 december 2006 Sorry voor de bump, maar heeft niemand een idee hoe ik de kleuren normaal kan krijgen ipv zwart? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.