Wonga Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Ik heb net een helemooie uitleg gekregen van typhoon hoe je auto's in sa kan zetten.. maar nou vondt ik bij een site ook een mod om het huis van cj in grove street te veravangen ? maar SAMI pakte die niet weet iemand een makkelijke manier hoe ik gebouwen kan vervangen enz..(search gebruikt) thank you >>> Door Dutchy3010: Verplaatst naar modding fora. Daar kan je voortaan al je vragen over modden stellen, heb je ook meer kans om geholpen te worden .<<< Reageren
DaBeast Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) Dit kan je met de IMG tool doen, of elke andere IMG tool die compatible is met San Andreas. Ikzelf raad je de Multi-IMG van Jarno aan. Deze kan niet aleen alle GTA IMG's openen, hij is ook nog eens in het nederlands. Flying Dutchman heeft een tutorial gemaakt hoe je objecten moet vervangen in een IMG. Hij legd uit hoe je auto's vervangt, maar eigenlijk kan dat met alle objecten. Aleen word dan het gedeelte van de desbetreffende 'carcols.dat', 'handeling.cfg', 'carmods.dat' en 'vehicles.ide' overgeslagen. De tutorial kan je hier vinden. Vriendelijke groeten, DaBeast Bewerkt: 13 december 2006 door DaBeast Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.