Jump to content

MTA:BLUE???

eggie123

Recommended Posts

Extent,Nov 13 2004, 11:30 PM] Zover ik weet kan de admin van de server bepalen welke mods er in game gebruikt mogen worden.

Dit is correct.

Dus mischien heeft GTAgames.nl dan wel een hele coole mod server waardoor iedereen dus weer GTA VC gaat spelen.

Delen op andere websites

oh dat ie we mods zal ondersteunen wist ik nie.

maar dat is tog een soort van cheaten??

Mods zijn geen cheats, mods veranderen alleen wat aan je 'level' zeg maar...

Cheats zorgen ervoor dat je health hoger ligt, je sneller beweegt enzo, weet dus ook niet zeker of snelle auto's onder mods zal vallen, denk het echter wel...

De mod(s) die enabled worden op een server moet ook iedereen hebben die op die server spelen wil dan, als je mods hebt die van de server niet mogen word je niet toegelaten... Etc...

Zo kan een server bepalen wat de bezoekers mogen en kunnen... Enz...

Delen op andere websites

• 2 maanden later...

Ik haal wel een oud topic naar boven, maar wanneer komt MTA:blue eigenlijk uit? Bij sommige staat een teller en dan staat MTA 0.5 op 100% en MTA:blue op 65%. Maar als die ondersteuning voor mods gaat geven, is dat toch heel lastig, hoe kun je nu weten welke mods er nu precies inzitten. En zijn het alleen mods met .dff en .txd bestanden of óók mods die de main.scm veranderen zoals de Marina Carpark mod?

Delen op andere websites

Oké, dan kan je het bijna meteen testen voor SA. Lijkt mij wel leuk, trouwens een vraagje, WIE maakt MTA:blue eigenlijk? Ik zou ze veel succes wensen, ik wil ze trouwens wel helpen, een jaar na de releasedate kijken of het werkt :lol: . Maar lijkt mij wel rottig om te maken, vooral als er ondersteuning voor mods in zijn.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...