eggie123 Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Heej kan iemand mij vertellen wat mta:blue is en of er ook een mta is die je met mods kan spelen en hoe ik er kan komen :lol: b.v.d. Marcel :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 eej, mta blue is een vervolg op MTA 0.4.1. je kunt in mta blue met boten en vliegtuigjes. en er is geen MTA waar je met mods inkan spelen en komt er waarschijnlijk ook nie! mta blue is nog nie uit en anderzz check deze site: http://www.multitheftauto.com/blue.php mzzls Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 en er is geen MTA waar je met mods inkan spelen en komt er waarschijnlijk ook nie! MTA Blue zal mods ondersteunen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 bedankt ik zal ht ff door neusen maar ik hoop dat het wel mogelijk is Thkx Marcel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 oh dat ie we mods zal ondersteunen wist ik nie. maar dat is tog een soort van cheaten?? mzzls Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 13 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 niet altijd licht er aan als je gwn de auto's veranderd niet want alleen het uiterlijk veranderd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[XII]Extent Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Zover ik weet kan de admin van de server bepalen welke mods er in game gebruikt mogen worden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Extent,Nov 13 2004, 11:30 PM] Zover ik weet kan de admin van de server bepalen welke mods er in game gebruikt mogen worden. Dit is correct. Dus mischien heeft GTAgames.nl dan wel een hele coole mod server waardoor iedereen dus weer GTA VC gaat spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
[XII]Extent Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Dus mischien heeft GTAgames.nl dan wel een hele coole mod server waardoor iedereen dus weer GTA VC gaat spelen. Veel mods toestaan kan ook veel problemen veroorzaken op je server. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 oh dat ie we mods zal ondersteunen wist ik nie.maar dat is tog een soort van cheaten?? Mods zijn geen cheats, mods veranderen alleen wat aan je 'level' zeg maar... Cheats zorgen ervoor dat je health hoger ligt, je sneller beweegt enzo, weet dus ook niet zeker of snelle auto's onder mods zal vallen, denk het echter wel... De mod(s) die enabled worden op een server moet ook iedereen hebben die op die server spelen wil dan, als je mods hebt die van de server niet mogen word je niet toegelaten... Etc... Zo kan een server bepalen wat de bezoekers mogen en kunnen... Enz... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Niels- Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 oh ja dat is wel mooi dat de server mag bepalen welke erin komen dan komen er ook meer mensen op de servers af waardoor et wel drukker word op jullie server en ambience 2 server en die van [TTH] das wel mooi Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Ik haal wel een oud topic naar boven, maar wanneer komt MTA:blue eigenlijk uit? Bij sommige staat een teller en dan staat MTA 0.5 op 100% en MTA:blue op 65%. Maar als die ondersteuning voor mods gaat geven, is dat toch heel lastig, hoe kun je nu weten welke mods er nu precies inzitten. En zijn het alleen mods met .dff en .txd bestanden of óók mods die de main.scm veranderen zoals de Marina Carpark mod? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Furi0uz Geplaatst: 8 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2005 Dat is afwachten... Elk van je vragen is afwachten... Er is geen release date, maar als ik me niet vergis zou Blue klaar zijn voordat GTA:SA voor de PC released wordt... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 Oké, dan kan je het bijna meteen testen voor SA. Lijkt mij wel leuk, trouwens een vraagje, WIE maakt MTA:blue eigenlijk? Ik zou ze veel succes wensen, ik wil ze trouwens wel helpen, een jaar na de releasedate kijken of het werkt :lol: . Maar lijkt mij wel rottig om te maken, vooral als er ondersteuning voor mods in zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
THE_GAME_MEN! Geplaatst: 9 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 februari 2005 http://www.mtavc.com/team.php Het hele team met de ozo mooie rode X foto's ! Freek Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.