Flitskikker Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Hoi, Ik heb Office 2007 Professional Beta 2 geinstalleerd om eens te proberen hoe hij was. Office 2003 stond er standaard pas op. Echter beviel mij Office 2007 niet, en heb ik hem verwijderd. Alleen nu wil Office 2003 niet meer opstarten . Als ik hem opstart krijg ik Windows installer even in beeld, dat later weer verdwijnt, en daarna krijg ik de foutmelding: Hoe krijg ik dit weer normaal. Ik had deze pc van een kennis gekregen, maar die heeft de office cd niet meer. En ik ga ook niet honderden euro's betalen voor een nieuwe office. En mijn moeder gaat dit ook niet leuk vinden. Please, help mij zo snel mogelijk! Mvg, Flitskikker Reageren
Bassiej Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Ik denk dat ik slecht nieuws voor je heb, je hebt echt een CD-ROM van Office 2003 nodig om hem weer op te starten. Dus je kan helaas niet meer werken in Word, en andere office onderdelen. Je zal echt een nieuwe CD-Rom aan moeten schaffen of deze bij iemand moeten lenen. Als je toch een nieuw pakket wilt gaan kopen kun je zonder office ook wel uit de voeten, er bestaat een vervangend, goedkoper pakket (Oók van Microsoft) wat 'Works' heet. Het is vergelijkbaar met Office alleen wat minder proffesioneel en goedkoper. Office werkt wel fijner (imo) maar met Works is het ook wel te doen. Veel succes! Reageren
Flitskikker Geplaatst: 13 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Kan iemand dan niet dit bestand geven? Of is dat illegaal? Ik heb Office Professional 2003 Nederlands Reageren
Preddy Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 (bewerkt) Ik weet niet in hoeverre dit jou gaat helpen, er staat niet bij of de CD nog nodig is namelijk. Je kan het altijd eens proberen. Wel wil ik zeggen dat het veranderen van je register op eigen risico is. Op deze link, antwoord #22, #69 en #456 zouden werken volgens de reacties die er op zijn. Succes ermee Bewerkt: 14 december 2006 door Preddy Reageren
Flitskikker Geplaatst: 14 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Hé! Bedankt! Het werkt weer. (Nu dan). Mocht hij het weer niet doen dan meld ik het wel even. Mvg, Flitskikker Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.