Dead-Dodo Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 (bewerkt) hallo wat vind je van het driften in carbon en wat is je hoogste score's van driften? aand e ene kant vind ik eht driften in carbon(downhill alleen) en mooi uitzien alleen veeste makkelijk en heb darom gauw hoge scores hier is die van mij: 'ik zou die van jullie graag wel eens willen zien edit sorry dit is plaatje van statistieken zie ik nu maar mijn complete score is 1.303.336 bump* niemand? Bewerkt: 14 december 2006 door Dead-Dodo Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 15 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2006 *Bump: niemand?! Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 *Bump: niemand?! Dit is nergens voor nodig. Er komen vast wel wat mensen om hier te posten. En anders heb je helaas pech. Ontopic: In het begin toen ik NFS Carbon speelde had ik er nogal moeite mee. Maar toen ik het wat vaker deed kon ik het steeds beter. En toen kocht ik een auto met achterwielaandrijving en toen ging het helemaal goed. Nu vind ik Drift het leukste onderdeel van NFS Carbon. Mijn scores weet ik helaas niet. Ik kan ook géén printscreen maken aangezien ik hem op de Playstation2 speel. Reageren
Arjen Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 M'n hoogte drift is iets van 25.000. Hoger durf ik niet.. Ik heb nu een Mustang GT (zoals altijd..) en die rijdt heerlijk. Reageren
Suburban Geplaatst: 17 december 2006 Rapport Geplaatst: 17 december 2006 mijne is 78.945, kan geen screen posten ( had het te snel weggeklikt ) Reageren
Dead-Dodo Geplaatst: 19 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 19 december 2006 M'n hoogte drift is iets van 25.000. Hoger durf ik niet.. Ik heb nu een Mustang GT (zoals altijd..) en die rijdt heerlijk. oke volgens mij wist je neit dat als je hier tegen de muur aanknalt dat de punten niet wegzijn(helaas ) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.