Jump to content

Kledingzaak Didier sachs(ofzoiets) wanneer

Shinryu

Recommended Posts

Ik heb didier sachs gevonden maar ik kan niet naar binnen.

Wanneer kun je daar naar binnen om kleren te kopen

didier sachs ligt in los santos

Doe eerst eens niet zo gehaast. Wanneer je ergens niet in kunt waar je wel in zou moeten kunnen, betekent het voor 99% dat je eerst het verhaal verder moet spelen.

Speel eerst maar tot midden Las Venturas, dan kun je pas Didier Sachs in. Zolang je in Los Santos missies doet heb je lang het geld niet wat je nodig hebt.

Delen op andere websites

*Zolang je in Los Santos missies doet heb je lang het geld niet wat je nodig hebt. *

Wat een onzin weer.Je kan gewoon daar nog niet naar binnen. Geld kan je in Los Santos heel erg veel van hebben.Had ik ook.

Ga jij maar eens fijn inkopen doen bij de Didier Sachs (als het kon) terwijl je nog missies voor Sweet doet. Kijken of jij dan nog lacht als je uiteindelijk alle property nog moet kopen.

En niet aankomen met de geldcheat, want dan ben je te zwak om het zelf te verdienen.

Delen op andere websites

je kunt ook gaan wedden steelen gokken gansters neerschieten voordat je het weet heb je een ton en dan heb je ook nog die terrotories

Gokken...op het eerste eiland.. Nou, veel gokken is daar niet te doen, behalve de Inside Tracks dan..

Delen op andere websites

*Zolang je in Los Santos missies doet heb je lang het geld niet wat je nodig hebt. *

Wat een onzin weer.Je kan gewoon daar nog niet naar binnen. Geld kan je in Los Santos heel erg veel van hebben.Had ik ook.

Ga jij maar eens fijn inkopen doen bij de Didier Sachs (als het kon) terwijl je nog missies voor Sweet doet. Kijken of jij dan nog lacht als je uiteindelijk alle property nog moet kopen.

En niet aankomen met de geldcheat, want dan ben je te zwak om het zelf te verdienen.

Leer eens lezen man.Wat een moderator ben je zeg.Slechter kom je ze bijna niet tegen.

Zeg ik ergens dat je er al in kan als je nog met missies bezig ben op LS???Nee he. En eeuh geldcheat?Wat dacht je van gokken slimmerd.Met gokken heb ik aardig wat cash bij elkaar gesprokkeld. Ik teer nog op het geld van het gokken op LS en zit op 75% van het spel.

Dus voordat je oordeelt over iemand eerst goed LEZEN.

Bewerkt: door sjakie187
Delen op andere websites

iedereen maakt wel es een foutje hoor en dan hoef je hem niet meteen aftekatten sjonge jonge hej ze hebben hier ook geen greintje respect :angry:

zonder de moderators en dan admin en iedereen konden we waarschijnlijk hier niet eens je vragen stellen dus houd je zelf de volgende keer een beetje in alsjeblieft <_<

Delen op andere websites

Dat blijkt wel uit jou post Sa Boy. 1 groot foutenfestijn.

Je tekst is bijna onmogelijk te vertalen naar normaal begrijpelijk nederlands.

En ik reageer op Chironu zijn bijdehandte/arrogante manier van posten.

Maar als je net zo goed kan lezen als schrijven zal jij dat wel niet snappen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...