Shinryu Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Ik heb didier sachs gevonden maar ik kan niet naar binnen. Wanneer kun je daar naar binnen om kleren te kopen didier sachs ligt in los santos Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 ik dacht als je sanandreas met de missies had uitgespeeld? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 Ik heb didier sachs gevonden maar ik kan niet naar binnen.Wanneer kun je daar naar binnen om kleren te kopen didier sachs ligt in los santos Doe eerst eens niet zo gehaast. Wanneer je ergens niet in kunt waar je wel in zou moeten kunnen, betekent het voor 99% dat je eerst het verhaal verder moet spelen. Speel eerst maar tot midden Las Venturas, dan kun je pas Didier Sachs in. Zolang je in Los Santos missies doet heb je lang het geld niet wat je nodig hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjakie187 Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 *Zolang je in Los Santos missies doet heb je lang het geld niet wat je nodig hebt. * Wat een onzin weer.Je kan gewoon daar nog niet naar binnen. Geld kan je in Los Santos heel erg veel van hebben.Had ik ook. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miche Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 conclusie: de winkel didier sachs word pas "unlocked" als je ongeveer iets over de helft van de missies van LV hebt gedaan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eros Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 als je terug in los santos komt na lv Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 het is echt wel een hele duure winkel heb ik al gezzien. een horloge van 10000 :blink: maar ik heb hem wel gekocht en een heel pak en schoen en een ketting. dus ik loop er bij in style Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 13 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 13 november 2004 als je nog in Los Santos zit, (en als je naar binnen zou kunnen) en je koopt een broek,horloge,trui,schoenen,ketting. dan denk ik dat je geld wel op is :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 *Zolang je in Los Santos missies doet heb je lang het geld niet wat je nodig hebt. *Wat een onzin weer.Je kan gewoon daar nog niet naar binnen. Geld kan je in Los Santos heel erg veel van hebben.Had ik ook. Ga jij maar eens fijn inkopen doen bij de Didier Sachs (als het kon) terwijl je nog missies voor Sweet doet. Kijken of jij dan nog lacht als je uiteindelijk alle property nog moet kopen. En niet aankomen met de geldcheat, want dan ben je te zwak om het zelf te verdienen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
victor88 Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 je kunt ook gaan wedden steelen gokken gansters neerschieten voordat je het weet heb je een ton en dan heb je ook nog die terrotories Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 je kunt ook gaan wedden steelen gokken gansters neerschieten voordat je het weet heb je een ton en dan heb je ook nog die terrotories Gokken...op het eerste eiland.. Nou, veel gokken is daar niet te doen, behalve de Inside Tracks dan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 ik heb net ongeveer voor $50.000 aan kleding gekocht maar men sex appeal is wel lekker vol Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjakie187 Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 (bewerkt) *Zolang je in Los Santos missies doet heb je lang het geld niet wat je nodig hebt. *Wat een onzin weer.Je kan gewoon daar nog niet naar binnen. Geld kan je in Los Santos heel erg veel van hebben.Had ik ook. Ga jij maar eens fijn inkopen doen bij de Didier Sachs (als het kon) terwijl je nog missies voor Sweet doet. Kijken of jij dan nog lacht als je uiteindelijk alle property nog moet kopen. En niet aankomen met de geldcheat, want dan ben je te zwak om het zelf te verdienen. Leer eens lezen man.Wat een moderator ben je zeg.Slechter kom je ze bijna niet tegen. Zeg ik ergens dat je er al in kan als je nog met missies bezig ben op LS???Nee he. En eeuh geldcheat?Wat dacht je van gokken slimmerd.Met gokken heb ik aardig wat cash bij elkaar gesprokkeld. Ik teer nog op het geld van het gokken op LS en zit op 75% van het spel. Dus voordat je oordeelt over iemand eerst goed LEZEN. Bewerkt: 14 november 2004 door sjakie187 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Scott16 Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 iedereen maakt wel es een foutje hoor en dan hoef je hem niet meteen aftekatten sjonge jonge hej ze hebben hier ook geen greintje respect :angry: zonder de moderators en dan admin en iedereen konden we waarschijnlijk hier niet eens je vragen stellen dus houd je zelf de volgende keer een beetje in alsjeblieft <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sjakie187 Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Dat blijkt wel uit jou post Sa Boy. 1 groot foutenfestijn. Je tekst is bijna onmogelijk te vertalen naar normaal begrijpelijk nederlands. En ik reageer op Chironu zijn bijdehandte/arrogante manier van posten. Maar als je net zo goed kan lezen als schrijven zal jij dat wel niet snappen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.