Scott16 Geplaatst: 14 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 daar gaat het helemaal niet om , het gaat over hoe jij tegen de moderator tekeer ging. je moet er niet gelijk een heel verhaal aanhangen. hij kon er toch ook niks aan doen dat hij het ff fout deed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Shinryu Geplaatst: 14 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 14 november 2004 Ik heb didier sachs gevonden maar ik kan niet naar binnen.Wanneer kun je daar naar binnen om kleren te kopen didier sachs ligt in los santos Doe eerst eens niet zo gehaast. Wanneer je ergens niet in kunt waar je wel in zou moeten kunnen, betekent het voor 99% dat je eerst het verhaal verder moet spelen. Speel eerst maar tot midden Las Venturas, dan kun je pas Didier Sachs in. Zolang je in Los Santos missies doet heb je lang het geld niet wat je nodig hebt. Ik ben al midden in las venturas heb net de vliegveld missies gedaan en de casion opdrachten van woozie en ik heb 1.3 miljoen DUS!!! gewonnen met paarden wedden b.t.w Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.