Jump to content

Ik zit vast op 97%, what the .... moet ik doen!?


hitman (6554)

Recommended Posts

Beste GTAForum ik heb volgens mij bijna alle missies gedaan, maar toch kom ik niet verder dan 97%! :duh:

Hier zijn mijn stats:-hitman (6554), 97%, Mission attempts 334, rampages 20 van 20, Packages 100 van 100

unigeu stunts 26 van 26, vigilante 12, passengers 100, parmedic 12, Firefighter 12, cars sold 32, bikes sold 40, Love media 16 van 16, slasch tv 5, collecting trash 2000 dollar, avenging angels mission 44, highest av. ang. mision: -Portland 15, -Staunton 16, -Shoreside 16, Trashing RC:nr.1, Raging rc: 1, Chasing rc: 1, Deimos dash: 1, wi-cheetah run: 1,red light racing:1, Torrington tt:1, Gangsta gp:1, Bumps and Grinds:Course 1 tot 10, Photos 43, Pizzas deliv.55, Noodles del. 56, Tourists taken: 12, Scrapyard challenge: 21, 9mm mayhem:12, Scooter shooter: 9, Awol angel: 12, time left karmageddon: 0.50, Most kills in rc triad take-down: 32, fish fed: 6, Seagulls sniped, Highest media: Stuff of legends, unlocked costumes: Overalls, av. ang. fatigues, Chauffeur, Lawyer, tuxedo, Cox, Underwear, hero garb, jumpsuit, Antonio, Sweats, Goodfella, Wiseguy!

Ik hoop dat jullie mij snel kunnen helpen met dit grote probleem! Alvast bedankt!!!!!!!!!!!!!!!!!! :

Link to comment
Delen op andere websites

Beste GTAForum ik heb volgens mij bijna alle missies gedaan, maar toch kom ik niet verder dan 97%! :duh:

collecting trash 2000 dollar

Heb je deze missie op alle eilanden voltooid? Volgensmij heb je hem namelijk maar op 1 eiland gehaald.

Tip voor 'Trash Dash' op Staunton Island:

Via de Rode route is de dumster niet te pakken! Je zult vast komen te zitten. Ga via de Groene route.

Trashing RC:nr.1, Raging rc: 1, Chasing rc: 1

Heb je van de RC Races alles 3x gedaan?

  • 3x Trashing' RC
  • 3x Raging' RC
  • 3x Chasing' RC

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel dat ik bij alle races nr. 1 ben geworden! dat hoef ik toch geen 3 keer te doen he?

:cab:

Helaas wel. Je moet bij alle 3 keer Racen, de 1e race bestaat uit in lap de 2e uit 2 laps en de 3e uit 3 laps.

Hier is nog een kaartje:

Bewerkt: door ASPHALT
Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel dat ik bij alle races nr. 1 ben geworden! dat hoef ik toch geen 3 keer te doen he?

:cab:

Trash Dash moet je op elk eiland voltooien. Blijkbaar heb je nog één eiland te gaan want in totaal verdien je $3.000 (als je ze alledrie één keer gedaan hebt op elk eiland). Dus $1.000 per eiland.
Ik ben nu de brandweerkazerne op Staunton aan het zoeken, waar zit dezeook alweer? :bonk:
De brandweerkazerne op Staunton Island kan je vinden naast 'Hogs and Cogs', de winkel die motors verkoopt, bij de Staunton Lift Bridge.

Kaartje:

kazerneqx2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Waar zit trash dash op het laatste eiland? Ik zit nu op 98% door voor de 2e keer karmageddon te spelen en ik ben met alle rc racing games tot level 3 gekomen en uitgespeeld. bedankt!!!

Op deze kaart vind je de vindplaatsen van de Trashmaster, in jouw geval moet je naar het stipje in het midden kijken oftewel in Staunton Island. De locaties van de Trashmaster in Portland en Shoreside Vale staan er ook bij. Je moet de Trash Master missies op alle eilanden doen daarom is het handig dat de locaties van de Trash Master op de andere eilanden er ook bij staan. Veel plezier als vuilnisman!

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...