Jump to content

California Chainsaw Massacre


Chi

Recommended Posts

Ik zeg niks. Kijk hier maar eens naar.

compare.jpg

Links:

Vermoedelijk de zogeheten "Psycho Killer" die je kunt vinden in de Panoptican. Hij rijdt meestal op een tractor, maar je kunt hem ook te voet tegenkomen. Wanneer je hem ziet, moet je geen wapen of camera trekken, want dan maakt hij je af met z'n kettingzaag. Wanneer hij dichtbij je komt, hoor je het geluid van een ketttingzaag en hoor je hem heel langzaam roepen: "Piiiiiiiiiggy..." .... "I'm gonna get you, Piggy.".

Rechts:

Robert "The Green River Killer" W. (William) Pickleton, een varkenshoeder en seriemoordenaar. Hij vermoorde prostituees romdom Vancouver en Seattle, sneed ze vervolgens in stukjes met een kettingzaag en voedde deze aan zijn varkens. Hij heeft het nu geheten "Piggy Palace", de boerderij waarop hij dit deed, in 1987 geërft, en sinds 1991 verdwenen er vrouwelijke drugsverslaafden uit Vancover en Seattle. In 2003 werd hij terecht gesteld voor de moord op meer dan 60 vrouwen.

Nou heb ik een paar hele simpele vragen:

1. Zien jullie de gelijkenis tussen Robert en die gestoorde boer?

2. "Piggy"...."Piggy Palace"?

3. Kettingzaag.. Kettingzaag..?

Ziet iemand net als mij een behoorlijk groot verband?

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • TubS

    6

  • Trax

    2

  • GTA 0wn3r

    2

  • beanzz

    2

Top Posters In This Topic

hoe maak je eik fotos daarvan?? van tv krijgk altijd kei veel swarte strepen

met je fototoestel (te vinden in je eerste safehouse)

ik heb em nog niet gezien ,maar ik heb wel een kettingzaag gehoord +de gangmenber die ik meehad werd vermoord (ik keek even niet ,ik hoorde een kettingzaag en geschreew van me gangmember ,kijk achter me ,en zie m'n gangmember daar dood liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook gezocht ik was daar naartoe gereden en op ene auto gaan staan, daar ligt inderdaad een ketting zaag, toen heb ik op t hutje geschoten en niks gezien, toen ben ik gaan kijken en NOG niks gezien, mischien issie daar all1 in t weekend:P mja ik ga vanavond weer verder en maak foto's als ik iets verdacht zie

Link to comment
Delen op andere websites

hoe maak je eik fotos daarvan?? van tv krijgk altijd kei veel swarte strepen

met je fototoestel (te vinden in je eerste safehouse)

ik heb em nog niet gezien ,maar ik heb wel een kettingzaag gehoord +de gangmenber die ik meehad werd vermoord (ik keek even niet ,ik hoorde een kettingzaag en geschreew van me gangmember ,kijk achter me ,en zie m'n gangmember daar dood liggen.

VET ! :D Dat lijkt me best wel creepy dan haha! :D Als het zo is, dan is het gewoon weg bruut ! :D

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...