Trax Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 ik ga vanavond weer kijken maar dan doe ik 2 player free roam gaan we met zijn 2en en ow wee als we m tegen komen, eentje houd m onder schot en de andere foto maken <_< Met 2 Player Free Roam kan je geen foto maken volgens mij.
TubS Geplaatst: 18 november 2004 Rapport Geplaatst: 18 november 2004 (bewerkt) weer iets om uit te zoeken dan hé B) Bewerkt: 18 november 2004 door tubs
Smooth Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Dit is dus duidelijk een case van nep: Ik ben nu met nfsu2 bezig B) maar omdat een van ons er niet bij was ben ik maar even gaan gta'en. Ik besloot even voor de grap naar wat boeren plaatsjes te rijden om te zoeken naar vreemde dingen en te luisteren naar rare dingen die mensen zeggen. In een van de plaatsjes boven Los Santos lopen die keretjes gewoon los. Je ziet ze echt non stop lopen. Ze zeggen daarnaast ook helemaal geen dingen als "im gonna get u piggie", etc. Dat zeggen die hele lelijke kale rednecks als je ze bijv een klap geeft of zo. Ik heb meteen een paar screens gemaakt en moet zeggen dat ze identiek zijn aan degene die gepost zijn: het is gewoon een zielig klein oud en dronken mannetje!!!
TubS Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 ten eerste met 2 player kan je idd geen foto maken, mja ik ging ook zoeken naar die gek, met 2 player kan je de map niet inzoemen en ook niet zien waar je bent das wel naadje, en voordat we er waren waren we al 10X dood omdat mijn broertje PERSÉ uit t raam wilde schieten op politie agentjes, eenmaal bij die grote boerderij waren we overgestapt op de quad en naar het hutje gereden waar die gek zou moeten zijn, we hebben 2 nachten rondgelopen, ik had ff wapen cheat 3 gedaan(niet opgeslagen natuurlijk) en toen van die bommen(soort zakjes) geplaatst in t hutje, als ie niet komt dan blaas ik m er wel ff uit:P maar nix gezien of gehoord, maar ik blijf zoeken mischien komt ie op een bepaalde dag
TranceJunkie Geplaatst: 19 november 2004 Rapport Geplaatst: 19 november 2004 Heb het mannetje gister ook gezien.. Aarzelend liep ik op m af, en pakte mijn fotocamera, maar hij deed niks. Enige verschil wel met t poppetje was dat hij niet zoon rode neus had als op t plaatje van Chironu, maarja dat kan ook aan de foto liggen
easter egg Geplaatst: 21 november 2004 Rapport Geplaatst: 21 november 2004 je kan niet met zun 2en foto s makuh ik denk dat je er alleen voor staat ik ga hem ook zoeken. :ph34r:
TubS Geplaatst: 22 november 2004 Rapport Geplaatst: 22 november 2004 ehm dat heb ik al gezegt mannetje
Mazzeltje Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 volgens mij is dit dus echt wel echt want moderators gaan echt geen fake dingen plaatsen. daar zijn ze juist tegen
Trax Geplaatst: 24 november 2004 Rapport Geplaatst: 24 november 2004 *Kuch* Leatherface? No, in the panopticon, supposively you hear a chainsaw and your girlfriend dies. Bullshit, it didnt happen. if you may not have noticed, the panopticon is a lumberyard. the chainsaws you hear is simply chainsaws cutting wood. you can pretend its leatherface, but this isnt a texas chansaw massacre.
Mathmagic Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 *Kuch*Leatherface? No, in the panopticon, supposively you hear a chainsaw and your girlfriend dies. Bullshit, it didnt happen. if you may not have noticed, the panopticon is a lumberyard. the chainsaws you hear is simply chainsaws cutting wood. you can pretend its leatherface, but this isnt a texas chansaw massacre. Bedank se7en. Nu weet ik het zeker dat het niet bestaat. want al die brol waar ik achter zoek... <_<
Dennizzzz Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 mij liepu ze ook gewoon voor bij dus het is fake. Greetzz Dennizzzz
:-Bloodstorm-: Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 ik ga vanavond weer kijken maar dan doe ik 2 player free roam gaan we met zijn 2en en ow wee als we m tegen komen, eentje houd m onder schot en de andere foto maken <_< yeah mooi geoganiseert Ga hem ook zoeken ik hoop het tog dat ik hem vindt
-Richard- Geplaatst: 1 december 2004 Rapport Geplaatst: 1 december 2004 Ik spring over een hekje en land in het gras. Eindelijk was ik die politie kwijt. ik liep door een steegje naar de straat toe. Maaar wat zie ik aan het einde van het steegje staan? Precies een oude vieze man. 'Dat is hem!' dacht ik en pak mijn shotgun tevoorschijn. Maar hij loopt me gewoon voorbij. verward loop ik de straat op en zie aan de overkant hem nog een keer lopen. Kortom die vent kom ik overal tegen, en vraag mij af wat er zo bijzonder aan die gast is. Hij loopt helemaal niet met een kettingzaag. Hij is meestal (zo lijkt het) dronken en zit voor een huisje. Dus vraag ik mij af waarom iedereen opzoek is naar de vent?
GTA 0wn3r Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Ik spring over een hekje en land in het gras. Eindelijk was ik die politie kwijt. ik liep door een steegje naar de straat toe. Maaar wat zie ik aan het einde van het steegje staan? Precies een oude vieze man. 'Dat is hem!' dacht ik en pak mijn shotgun tevoorschijn. Maar hij loopt me gewoon voorbij. verward loop ik de straat op en zie aan de overkant hem nog een keer lopen. Kortom die vent kom ik overal tegen, en vraag mij af wat er zo bijzonder aan die gast is. Hij loopt helemaal niet met een kettingzaag. Hij is meestal (zo lijkt het) dronken en zit voor een huisje. Dus vraag ik mij af waarom iedereen opzoek is naar de vent? Dat vraag ook ik mij af, Heb die gast al meerdere malen zien lopen op straat. :S hijs gewoon dronken, meer niet.
unicorn77 Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 Wij hebben ook die rondgezocht naast die hoop boomstammen en die kettingzaag naar die killer. :ph34r: Maar misschien is het gebied waarin hij voorkomt iets groter als men denkt. Zoals die Epsilon backpackers. :huh:
Recommended Posts