Pete-R Geplaatst: 2 december 2004 Rapport Geplaatst: 2 december 2004 ja ik heb hem wel gezien....ik dacht dat het een zwerver was Nee het is gewoon een normale vent
beanzz Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ik heb hem gespot in z'n hutje.. daar kwam hij plotseling met een kettingzaag mij de hele tijd achter na rennen en riep ook van i gonna get you piggy maar ik heb hem ook gezien in andere dorpjes maar daar zijn ze ook anders bij dat hutje ziet hij er nog iets enger uit... met een rode neus een beetje ook... maar het was op saturday night dat hij in dat hutje was maar ik ben later weer es wezen kijken en toen kwam hij maar niet.. vaag...
De Gta Master Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ik heb hem gespot in z'n hutje.. daar kwam hij plotseling met een kettingzaag mij de hele tijd achter na rennen en riep ook van i gonna get you piggy maar ik heb hem ook gezien in andere dorpjes maar daar zijn ze ook anders bij dat hutje ziet hij er nog iets enger uit... met een rode neus een beetje ook... maar het was op saturday night dat hij in dat hutje was maar ik ben later weer es wezen kijken en toen kwam hij maar niet.. vaag... Of heb je gewoon gekeken wat er in de vorige post stond en er een verhaaltje van gemaakt <_<
beanzz Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ja wat denk je dervan ehh dat ik hier ff bullshit ga lopen lullen het staat zelfs op gtasanandreas.nl walktrough/easter eggs duszz en ik heb beschreven wat ik meemaakte !!
Recommended Posts