B.I.G._-M_* Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Allo, ik heb sinds kort een Motorola L6 (Echt een goede GSM en nie duur!) maar Ik heb er toch nog een vraagje bij... Er kunnen mp-3 bestanden op gezet worden, maar Ik weet begot niet hoe ik Verbinding moet maken met mijn PC (en iTunes) Ik heb de Bluetooth op de GSM aangezet, en Ook 'VIND MIJ' Geselecteerd. Vandaag heb ik een Filmpje van een Vriend ontvangen in minder dan 0.5 minuut via Bluetooth maar Verbinding maken met de Computer lukt me niet... HELP ME! Reageren
j0ry Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 heb je pc ook bluetooh doe die dan ook aan en van je gsm ook aan en stuur een bestand van je pc vaan je gsm maar je kan tog ook de kabel gebruiken die je erbij hebt gerkregen Reageren
Sdajafol Geplaatst: 15 december 2006 Rapport Geplaatst: 15 december 2006 Heb je wel een bluetooth dongle? Dat is zo'n soort usb-stick waarmee je dus je mobiel, pda of whatever met je pc kan verbinden, en zonder een bluetooth dongle kan je dus ook geen bluetooth op je pc gebruiken Na even googlen/zoeken zag ik dat er helaas geen usb kabel bij geleverd werd, dus ik adviseer je even te kijken of je wel de spullen hebt om je telefoon via bluetooth aan te sluiten, als je die hebt maar ze werken niet moet je even kijken voor nieuwe stuurprogramma's, als je die spullen niet hebt moet je ze aanschaffen Reageren
BigM Geplaatst: 16 december 2006 Rapport Geplaatst: 16 december 2006 Het is leuk als je idd bleutooth hebt . Maar als je er wel wat aan wilt hebben moet je de volgende dingen hebben . Een soort usb die je in je pc moet doen zodat er verbinding in gemaakt kan worden . Heb je dat niet kom je helemaal niet ver natuurlijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.