Jump to content

hoe werk MTA vor vice city 0,5

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik start game doe zegt ie you are running a modified version of the MTA Client. please reinstall

wat moet ik doen weet iemand hoe ik dit op kan lossen

Geplaatst:
als ik start game doe zegt ie you are running a modified version of the MTA Client. please reinstall

wat moet ik doen weet iemand hoe ik dit op kan lossen

Heb je toevallig mods in Vice City zitten? MTA is daar namelijk niet compatible mee, het is zelfs verboden! Ik raad je aan eerst je mods te verwijderen, MTA te herinstalleren en het daarna nog een keer te proberen. Zet je versie van 1.0 naar 1.1 of andersom. 1.1 houdt in: Je hebt VC met een Patch erbij. 1.0 is de originele versie van VC. Als je een error krijgt voor Suspected Trainer Usage, kan je dit doen:

- Zet programmas als MSN uit.

- Run geen dingen met de woorden "Cheat" en "mod" erin.

• 5 weken later...
Geplaatst:

ik heb presies hetzelfde met me mta hoe kan ik dit opl lossen want al me cheats zijn er uit op niuew ge instaleert en doet presies wat gtavc zegt dat is raar en hoe kan ik dit weer oplossen

• 4 weken later...
Geplaatst:

soms kan het zijn dat als je je gta vice city verwijderdt, dat dan de mod blijft staan, en als je opnieuw installeert staan de restanten van de mod er ook nog in. dus eerst deinstalleren, dan mta:0.5 deinstalleren, dan de vice city map verwijderen, dan gta en mta installeren.

als je zeker weet dat je geen mod hebt (of hebt gehad,) dan wil het herinstalleren van alleen mta ook wel volstaan.

als je client het na installatie wel doet, maar na een tijdje steeds niet werkt, dan kan je het beste mta herinstalleren, en de bestanden van mta alleen lezen maken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...