sevaboy Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 een vraagje is het zelfde als red balloons dat je per 10 een beloning krijgt of is het gewoon voor de lol Reageren
Xclusive Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 je kan er behoorlijk wat geld mee verdienen en als je ze allemaal hebt gehad krijg je ook nog eens geld. verdere beloning of ie er is weet ik ff niet meer, maar volgens mij krijg je alleen geld, dus als je in geldnood zit, wat ik me overigens totaal niet kan voorstellen, moet je ff een stunt doen en je hebt weer wat cash. Succes! Reageren
M4X Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 een vraagjeis het zelfde als red balloons dat je per 10 een beloning krijgt of is het gewoon voor de lol Het is vooral de cash en de lol, want leuk is het zeker. Red balloons dat ik wat meer voor de wapens. Ik heb er niet tegen opgezeten, maar de enige collectable die ik voor me plezier haalde waren de Unique Stunts. Je verdient er tevens ook een aardig vermogen mee, maar dit zul je in verband met de empire earnings niet zo heel hard nodig hebben. Dus doe ze voor je plezier, als je eenmaal begonnen bent zul je zien dat het leuk is, en je moet ze natuurlijk halen voor de 100%. Reageren
Pietje II Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 De beloning voor de Unique Stunt Bonusses (in totaal zijn er daar 30 van te vinden) is een bepaald bedrag die steeds met $50 wordt aangevuld per unique stunt bonus. Op de volgende manier gaat dat dus: 1 USB - $50 2 USB - $100 3 USB - $150 4 USB - $200 5 USB - $250 Enzovoort, en dit verloopt in geheel willekeurige volgorde. Bij 30 Unique Stunt Bonusses ontvang je dus een aardig bedragje van $1500, en de nodige procenten: op de verhaallijn na leveren de Unique Stunt Bonusses de meeste procenten op, namelijk 0,9% per stunt. Dit is bij elkaar 27%. En verder doe je de Unique Stunt Bonusses uiteraard voor de lol, zoals hierboven al gezegd is. ^^ Reageren
sevaboy Geplaatst: 15 december 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 december 2006 bedankt voor de antwoorden Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.